Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 17:05

lisa_xxx schreef:
2e Confession. Ik heb gister een 2e tattoo laten zetten terwijl mijn moeder er echt op tegen is en ga hem verbergen voor haar

Dit heb ik ook gedaan.. :p
Heb er 10 O:) en m'n moeder weet het maar van 4...
En ze zijn gezet toen ik nog thuis woonde O:)

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 17:35

Varekaj schreef:
Ik vind het altijd gênant hoe sommige koppels in exact dezelfde outfit rondlopen. Bijvoorbeeld beiden hetzelfde trainingspak. Vooral bij ouderen zie je dat vaak.

Maar vriendlief en ik hebben wél beide dezelfde crocs :o In gifgroen. Hij in maatje 43, ik in maatje 36. En die zetten we dan ook expres naast elkaar op de deurmat in de gang als we weggaan. Omdat we een voordeur hebben met glas waar je doorheen kan kijken kunnen de buren dat zien als ze voorbij lopen :')

Oh, en we stemmen onze kleding ook vaak op elkaar af. Qua tinten en kleuren dan, niet beiden met exact hetzelfde. Kwestie dat we bij elkaar passen, niet noodzakelijk als stempel "wij zijn een stelletje".

https://www.facebook.com/ANWB-Stelletje ... 1/?fref=ts :') :=

Confession: Toen ik op de basisschool zat, was er een meisje dat me altijd best serieus pestte. Aan het einde van de basisschool kreeg zij VWO advies en ik VMBO-K.

Nu zit zij op een MBO 3 opleiding en doe ik HBO := En stiekem vind ik dat heel erg grappig. (zo kinderachtig :') )

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 17:46

Toen ik nog op de middelbare school zat heb ik het echt iedere dag vervloekt, ik was alles helemaal zat. Deed zo veel mogelijk commissies om maar niet naar de les te hoeven en zelfs tijdens lessen probeerde ik mezelf ergens richting de mediatheek te manouvreren om daar alle wetenschap-in-beeld en quests uit te lezen. Nu ben ik geslaagd en studeer ik en heb ik best wel heiwmee, ik mis dat contact met mijn docenten best wel en zou graag weer eens langsgaan : :o
Laatst bijgewerkt door Badeendje op 01-11-15 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 17:46

Ik kom nu net iemand op FB tegen van vroeger en ik zie dat haar relatie uit is. HA.
Vond ze zo irritant destijds, ze hadden altijd ruzie, niemand mocht al naast hem lopen en ze hadden seks in de tent waar nog 5 (!!!) anderen bij lagen waaronder ik! :r

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 17:55

MarlindeRooz schreef:
Dit hierboven had waarschijnlijk getypt kunnen worden door mijn kleine zusje over mij. :=

Bedoel je mij? ~~}>

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 17:59

Myrthe2003 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dit hierboven had waarschijnlijk getypt kunnen worden door mijn kleine zusje over mij. :=

Bedoel je mij? ~~}>

Nee die andere.

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 18:20

Had mij vandaag voorgenomen om mijn week in te plannen, heb ik gedaan tot een uur of 2, maar nu zit ik een geiten parody te kijken en heb de planning voor de helft pas af :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 18:27

Ik zou al 3 dagen vroeg opstaan (7u30) gewoon de paarden in het land zetten, thuis fiks doorwerken aan mijn eindwerk en 's avonds merendeel mest wegscheppen, bijstrooien indien nodig, paarden op stal zetten en thuis gaan verder werken.

Realiteit: Ik sta op rond 9u, ik zet de paarden buiten, mest de stallen (erg) grondig uit, kroel lekker met de paarden, ga 2u later naar huis, verspil mijn tijd met bokt, FB en andere zooi. Ga rond 16u terug naar stal, strooi de stal rustig op, neem alle tijd om het voer klaar te maken, blijf kletsen met andere stalgenoten, zet de paarden binnen rond 17u30 à 18u, ga naar huis en verspil nog meer tijd met alles behalve schoolwerk :+

En ik moet tegen volgende week vrijdag 20 getypte pagina's kunnen indienen. Voorlopig heb ik er nog 0 (maar wel al 75% van de info verzameld, dat wel).

HokeyPokey

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 18:43

Confession: Ik vind stiekem die termen cheat meal en dergelijke zo irritant. :') Prima als iemand zich daar goed bij voelt, groot gelijk om ook eens wat lekkers (en wellicht ongezonds te eten). Maar op een onverklaarbare manier erger ik me gewoon aan dat naampje wat eraan wordt gegeven. :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 18:44

Confession: ik vind de famillie aan mijn moeders kant 10x leuker dan de famillie aan mijn vaders kant, en ik vind dat echt heel erg van mezelf := Mijn opa en oma van vaders kant zijn hier nu te eten en ik heb er gewoon geen zin in. Het is namelijk altijd hetzelfde liedje, een en al negativiteit en ik vind het lastig om daar mee om te gaan. Bovendien ben ik bang dat mijn moeder gaat vertellen dat ik een tattoo krijg, en ik kan hun reactie nu al bijna in mijn hoofd horen :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 18:52

Confession: m'n vriendinnetje (we hebben pas iets sinds de 21ste) is voor elf dagen naar China...en ik kan nu al nauwelijks meer functioneren :'). Het langst dat we elkaar de afgelopen weken niet hebben gezien is 2 dagen. Ik ben echt hopeloos..

Confession: Ik zeg heel vaak tegen mijn broertje en zusje dat ze dom zijn. Nu zijn ze ook echt niet slim, maar ik voel me er toch een beetje schuldig over.

Confession: Ik heb overmorgen een toets voor de toetsweek...en ik weet nog niet eens welke toets het is :'). Ik denk dat dat wel aangeeft hoeveel ik voor de toetsweek heb gedaan.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:25

Confession: Al vanaf 2014 wil ik mijn profiel bijwerken en er echt een mooi iets van maken, maar ben dit jaar in mei begonnen en hij is nog niet af. En dat terwijl ik mijn uren nutteloos verspild heb op bokt maar niks aan mijn profiel heb gedaan :Y)
Maar dat is een algemene bokt struggle denk ik

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:34

UhNee schreef:
Confession: ik vind de famillie aan mijn moeders kant 10x leuker dan de famillie aan mijn vaders kant, en ik vind dat echt heel erg van mezelf := Mijn opa en oma van vaders kant zijn hier nu te eten en ik heb er gewoon geen zin in. Het is namelijk altijd hetzelfde liedje, een en al negativiteit en ik vind het lastig om daar mee om te gaan. Bovendien ben ik bang dat mijn moeder gaat vertellen dat ik een tattoo krijg, en ik kan hun reactie nu al bijna in mijn hoofd horen :+

Herkenbaar, maar dan andersom. En ik heb geen opa's en oma's meer.

Ik vind de familie aan m'n moeder haar kant niet leuk. Ja, m'n ooms wel omdat ze gewoon Nederlands praten en er een goed gesprek mee te voeren is. Maar hun vrouwen, nope... En de neven en nichten aan die kant, ook nope. Ze spreken allemaal Fries. Eén nicht weet me altijd af te zeiken op FB, altijd negatieve reacties. M'n moeder ziet het niet, m'n zusje wel.
Ik vind ze gewoon allemaal niet leuk. Ik toon dan ook 0,0 interesse in die familie.

De familie van m'n vaders kant vind ik daarentegen echt geweldig. En als het daar over gaat, dan word ik ook altijd super enthousiast! Best wel sneu voor m'n moeder.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:40

LaraLise schreef:
Confession: Ik vind stiekem die termen cheat meal en dergelijke zo irritant. :') Prima als iemand zich daar goed bij voelt, groot gelijk om ook eens wat lekkers (en wellicht ongezonds te eten). Maar op een onverklaarbare manier erger ik me gewoon aan dat naampje wat eraan wordt gegeven. :D

Of 'zondigen' dáár kan ik me pas aan ergeren. Precies om dezelfde reden :P

Ik kan me vreselijk ergeren aan van die fototopics waar van die pennymeisjes buiten gaan rijden zonder hoofdstel (dus met alleen een neckrope of een halster), en dan zeggen 'wat een goede band en vertrouwen' ze hebben. Nee stelletje $&#%*, jullie zijn gewoon onverantwoord bezig! Heb dan ookvaak de neiging om er wat van te zeggen, maar heb dan ook weer geen zin in een rel :+

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:40

Janine1990 schreef:
Oooh ik heb er nog eentje...

Ondanks dat ik het eerst een ramp vond dat mijn zusje eerder uit huis ging dan ik (zo'n twee maand geleden trok ze bij haar vriend in, mijn loon is niet hoog genoeg om zelf iets te ondernemen helaas, daarom ben ik op zoek naar een andere baan), vind ik het nu heerlijk. Veel van mijn spullen zet ik nu op haar kamer, zodat ik meer ruimte heb. En het mag. En het mooiste van alles... Ik krijg ALLE aandacht van mijn ouders... I love it!!!
En stiekem vind ik het veel gezelliger thuis omdat ik totaal niet met haar overweg kan. :o Ik kan er gewoon niet tegen dat er geen gesprek met iemand te voeren is. Dat ze 's ochtends altijd chagarijnig is en mij voor de voeten loopt.

Meteen nog een confession, ik had stiekem nog liever dat ik wel met haar overweg kon. Zodat ik dezelfde dingen als andere meiden kan met hun zussen...

Ooh wauw echt exact dit had ik kunnen typen.. ik geniet er intens van nu mijn zus uit huis is. De hele negatieve sfeer is verdwenen. Profiteer ook flink van de aandacht van mn ouders. :o

Meteen ook een confession hierover. Vrijwel niemand weet dat ik niet echt meer met mijn zus door 1 deur kan. Ik heb dan ook niet geholpen met haar verhuizing en ben pas na een maand of 4 een keer langsgekomen in dr huisje. Mooiste is nog dat mijn ouders compleet achter mij stonden toen ik deze keuzes maakte. :D

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:44

M_ariskaa schreef:
Janine1990 schreef:
Oooh ik heb er nog eentje...

Ondanks dat ik het eerst een ramp vond dat mijn zusje eerder uit huis ging dan ik (zo'n twee maand geleden trok ze bij haar vriend in, mijn loon is niet hoog genoeg om zelf iets te ondernemen helaas, daarom ben ik op zoek naar een andere baan), vind ik het nu heerlijk. Veel van mijn spullen zet ik nu op haar kamer, zodat ik meer ruimte heb. En het mag. En het mooiste van alles... Ik krijg ALLE aandacht van mijn ouders... I love it!!!
En stiekem vind ik het veel gezelliger thuis omdat ik totaal niet met haar overweg kan. :o Ik kan er gewoon niet tegen dat er geen gesprek met iemand te voeren is. Dat ze 's ochtends altijd chagarijnig is en mij voor de voeten loopt.

Meteen nog een confession, ik had stiekem nog liever dat ik wel met haar overweg kon. Zodat ik dezelfde dingen als andere meiden kan met hun zussen...

Ooh wauw echt exact dit had ik kunnen typen.. ik geniet er intens van nu mijn zus uit huis is. De hele negatieve sfeer is verdwenen. Profiteer ook flink van de aandacht van mn ouders. :o

Meteen ook een confession hierover. Vrijwel niemand weet dat ik niet echt meer met mijn zus door 1 deur kan. Ik heb dan ook niet geholpen met haar verhuizing en ben pas na een maand of 4 een keer langsgekomen in dr huisje. Mooiste is nog dat mijn ouders compleet achter mij stonden toen ik deze keuzes maakte. :D

Oh god heel herkenbaar... Al ben ik degene die uit huis is en woont mijn oudere broer nog thuis. Stiekem vind ik het helemaal mooi dat er steeds meer wrijving komt tussen m'n broer en m'n ouders en dat ze hem zo langzamerhand dwingen om uit huis te gaan ~~}> ik gedraag me ondertussen voorbeeldig en ik heb de indruk dat ik een beetje het favorietje ben thuis :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:58

Confession: soms zoek ik echt gewoon ruzie O:)

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:02

vanspeijk schreef:
Ooh wauw echt exact dit had ik kunnen typen.. ik geniet er intens
Oh god heel herkenbaar... Al ben ik degene die uit huis is en woont mijn oudere broer nog thuis. Stiekem vind ik het helemaal mooi dat er steeds meer wrijving komt tussen m'n broer en m'n ouders en dat ze hem zo langzamerhand dwingen om uit huis te gaan ~~}> ik gedraag me ondertussen voorbeeldig en ik heb de indruk dat ik een beetje het favorietje ben thuis :=

Haha wat erg, dit herken ik ook precies! Ik vind t heerlijk als m'n zus en m'n ouders weer eens ruzie hebben en gooi er soms ook nog even olie op het vuur bij _O- M'n ouders beginnen gelukkig eindelijk in te zien dat zij de aanstichter van onze ruzie is, genieten! }:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:13

vanspeijk schreef:
M_ariskaa schreef:

Ik ben blij dat ik niet de enige ben!

Ik kan gewoon niet echt met m'n zusje overweg. Als ze problemen heeft ben ik er voor haar hoor. Maar ik vind het gruwelijk irritant dat er van mij verwacht wordt dat ik haar BTW aangifte controleer voordat ze 'm daadwerkelijk doet. Maar er iets voor terug doen? Nope... Ik stel het dan ook wel eens een beetje langer uit dan nodig is. Omdat ik het ook wel fijn vindt dat ze me een beetje moet smeken en mij belangrijk laat voelen. :')

En ik ben bang voor hun hond... Echt een enorme Rottweiler die echt zo enthousiast is en ook onaardig is voor vreemden. Hij is echt huge, de grote van een Deense dog!!
Dus ik kom daar ook gewoon nooit. Doei!
Verder ben ik voor geen enkele hond bang. En ik zeg het dan ook gewoon dat ik bang ben, maar dat vindt m'n moeder onaardig omdat ik nooit bang ben voor honden. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:33

Koop die hond de volgende keer om met een stuk vlees of een hoop koekjes. Met wat geluk gaat ie vanaf dan bij iedereen schooien en kwijlt hij de rest onder :Y)

Confession: ik heb net een topic gezien waarin iemand zich omver laat duwen door een jaarling zodat ze zijn kont kan krabben. Heel bokt over de zeik, want zoals topictitel zegt, levensgevaarlijk :') Eigenaresse vindt het best grappig en eerlijk gezegd... ik ook. Mijn ene paard is er nu 7 en die ken/heb ik dus sinds hij 8 maanden oud was (is de hengst van mijn ex die ik een aantal posts terug dus beschreef). Hij is pas sinds mei dit jaar geruind, dus toch redelijk lang hengst gebleven. Hij doet net hetzelfde, maar wel iets subtieler. En dan krab ik 'm ook gewoon op zijn kont. Volgens bokt ben ik dan mijn leven beu :+
Terwijl dit iets is wat ik bij al mijn paarden/pony's kan doen in de wetenschap dat ik echt geen rotschop ga krijgen. Ze weten verdomd goed dat ze bij de minste dreiging zelf eentje van mijn kant mogen ontvangen en dat de straf dan niet mild is. In ruil daarvoor weten ze perfect waar ze staan, wie de baas is en kan ik prima af en toe dus een keer buiten de lijntjes kleuren. Het zijn trouwens sowieso geen meppers, eerder bijters...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:35

Varekaj schreef:
Koop die hond de volgende keer om met een stuk vlees of een hoop koekjes. Met wat geluk gaat ie vanaf dan bij iedereen schooien en kwijlt hij de rest onder :Y)

Confession: ik heb net een topic gezien waarin iemand zich omver laat duwen door een jaarling zodat ze zijn kont kan krabben. Heel bokt over de zeik, want zoals topictitel zegt, levensgevaarlijk :') Eigenaresse vindt het best grappig en eerlijk gezegd... ik ook. Mijn ene paard is er nu 7 en die ken/heb ik dus sinds hij 8 maanden oud was (is de hengst van mijn ex die ik een aantal posts terug dus beschreef). Hij is pas sinds mei dit jaar geruind, dus toch redelijk lang hengst gebleven. Hij doet net hetzelfde, maar wel iets subtieler. En dan krab ik 'm ook gewoon op zijn kont. Volgens bokt ben ik dan mijn leven beu :+
Terwijl dit iets is wat ik bij al mijn paarden/pony's kan doen in de wetenschap dat ik echt geen rotschop ga krijgen. Ze weten verdomd goed dat ze bij de minste dreiging zelf eentje van mijn kant mogen ontvangen en dat de straf dan niet mild is. In ruil daarvoor weten ze perfect waar ze staan, wie de baas is en kan ik prima af en toe dus een keer buiten de lijntjes kleuren. Het zijn trouwens sowieso geen meppers, eerder bijters...

Thanks... but no thanks... :D
Ik heb liever een excuus om niet heen te gaan. :D

Ik snap de reactie van Bokt wel, gezien het niveau van de gemiddelde Bokker in die situatie. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:38

Ja klopt ook wel, er zijn er zat die alles aan een jong paard schattig vinden en later dan met de gebakken peren zitten. Maar aan de andere kant, eigenaar is er zelf verantwoordelijk voor en mits het dier verder een prima opvoeding krijgt moet het kunnen, toch?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:42

Varekaj schreef:
Ja klopt ook wel, er zijn er zat die alles aan een jong paard schattig vinden en later dan met de gebakken peren zitten. Maar aan de andere kant, eigenaar is er zelf verantwoordelijk voor en mits het dier verder een prima opvoeding krijgt moet het kunnen, toch?

Ik vind het prima hoor :D
Dat soort dingen moet je gewoon niet op Bokt zetten :') Maar niet iedereen snapt dat geloof ik :P

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 21:51

Ik ben normaal niet bang voor spinnen, maar er was net een spin boven mijn bed, ik liep naar mijn laptop en hij was weg :+
En nu weet ik niet waar hij is, maar vind het niet bepaald leuk dat hij weg is, hoef geen gezelschap van een spin in mijn bed of rondom mijn bed tijdens het slapen := :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 21:52

Confession; ik kwam vrijdag een vaste gast van mijn werk tegen in een kledingwinkel en ik ben heel cliche achter een kledingrek weggedoken omdat ik haar zo verschikkelijk vind :o :+