Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LHS13

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:54

Hoi meiden,
Ben al tijdje op zoek naar een perfect bomberjack achtige jas. Ik zou er graag eentje willen met een print, geen hele drukke luipaardenprint of wat dan ook. Maar ik wil ook geen saai jack in een effen kleur.
Het liefst een zwarte of donkerblauwe kleur.
Heb al aardig wat sites gehad, op mostwantednl (bloemenprint) zag ik er 1 die dicht in de buurt komt van wat ik zoek maar dat is toch net nog niet wat ik zoek.
Zou een van jullie mij misschien kunnen helpen?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:07

Hmm dat is moeilijk:j ik ben ee nog geen ergens tegengekomen. Als ik ee een tegenkom dan stuur ik het wel door ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:36

Oke meiden even een dom vraagje. Ik ga mijn pakketje van omoda toch terugsturen. Nu krijg je er altijd zo een gratis tas bij.. Moet die mee worden geretourneerd? Ik ga er vanuit van wel? Kan het op de site nergens vinden

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:42

hoort de tas echt bij wat je hebt besteld? of is het gewoon een extra gift?
als het echt erbij hoort zou ik het mee terug sturen :j en anders neit :n

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:54

Of je belt ze even? :) Ik gok dat als je je hele bestelling terug doet(of onder het bedrag voor de gratis tas blijft) je de tas ook moet terugsturen.

Edit; je kunt op de site ook met de klantenservice(of een bot) chatten om vragen te stellen :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:08

Je krijgt die tas erbij ongeacht welk bedrag geloof ik. Maar even bellen en zien wat ze zeggen dan. Bedankt meiden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:02

Heeft iemand ervaring met de website mooie schoenen? Ik wil graag uggs bestellen en het schijnt dat je met maat 36(.5) in kindermaat 34 past. Nu is chestnut bijna overal uitverkocht in kindermaat 34, behalve op die website. (Het scheelt 70 euro, haha).

Het gaat om deze:
http://www.mooieschoenen.nl/ugg-kinders ... ots-p12055

Overigens twijfel ik nog tussen donkerbruin en dat zachte bruin.. Vind ze allebei even leuk eigenlijk haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:23

de website ziet er betrouwbaar uit, ze hebben ook een thuiswinkel waarborg teken! ik zou voor de donker bruine gaan want ik denk dat je daar minder snel vlekken op ziet

vandaag mijn favo enkellaarsjes naar de schoenmaker gebracht. na 3 winters was de hak echt niet meer om op te lopen.. dacht dat word een rib uit mijn lijf.. 9,50!! heel blij, kan ze zaterdag ophalen <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 13:46

Ahhh ik ben zo blij met mijn nieuwe aanwinsten van de Forever21, twee shirts en een rok waar ik al heel lang naar op zoek was <3

Vooral de rok is echt zooo mooi, helemaal verliefd op. Mooi strak in mijn taille en hij accentueert precies het goede!

Hier even een foto'tje van de 3 aankopen - en je mist hier niks aan kleur haha! De rok is zwart, linkershirt ook en rechtershirt is donkergrijs gemêleerd (en mijn haar is ook grijs :+):
Afbeelding

Mijn flipflops staan er niet echt geweldig bij :+ maar had echt de perfecte sandalen gezien bij Monki, helaas in de winkel en online helemaal uitverkocht in mijn maat...
Afbeelding

Mocht iemand nog zoiets dergelijks vinden, dan hoor ik het graag :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 13:59

Oh wzauuwww die rok is leuk!!!

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:09

Mooieschoenen.nl is een prima website, ik heb daar zelf mijn allstars vandaan.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:01

Meiden, even een vraagje over United Wardrobe:

Ik heb een tijdje geleden een bod geaccepteerd, maar die koper betaalt niet. Weet iemand hoe lang je daarover mag doen? Had het shirtje in de tussentijd waarschijnlijk al lang aan iemand anders kunnen verkopen, dus baal er een beetje van.

En nog een vraagje: Heb een short verkocht en verzonden, maar de koper bevestigt niet dat ze het ontvangen heeft. (Volgens de T&T-code is het aangekomen.) Kan ik nu naar mijn geld fluiten? :=

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:10

Goeie stijl heb je Drunksheep :D

gigil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:35

Zulk soort sandalen hadden ze ook bij van haren

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 19:48

Hi ladies,

Ik heb een aantal vragen, ik draag nu voornamelijk alleen skinny jeans of een hippe pantalon maar ik wil graag over naar een hoge rok. Wel de print variant maar dan met blouse en pumps.

http://m.asos.com/mt/www.asos.com/ASOS/ ... us=synched

Echter heb ik iets overtollig huid op mijn buik helemaal onderop, ik heb een keizersnede gehad en ben toen heel veel afgevallen met dit resultaat, weten jullie een onderrok of een corrigerende panty/string die dit echt corrigeert? Die van h&m doet helemaal niets namelijk.

Daarnaast zoek ik nieuwe zwarte suede pumps met punt en 10cm hak, ik vind bij de meeste de vorm niet mooi en als ik ze mooi vind zijn ze duur (louboutin :') ) of er is iets.

Ik heb nu een stel binnen van h&m maar ze zitten echt niet lekker en zijn zo glad van onder dat je zelfs op vloerbedekking onderuit gaat :')

Ik heb wel mooie van Steve madden gezien maar is toch weer 110 euro... Ik heb al 2 paar maddens gehad en om nou te zeggen wat enorm comfi... Niet echt.. Iemand een tip?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 20:12

kijk eens bij hakken in de New look? cheap wel (comfy nog steeds niet :') ) corrigerend ondergoed vind je ook in de hunkemöller en andere lingerie winkels. Deze zijn normaal gezien wel goed... maar heb geen persoonlijke ervaring :n

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 20:54

Ik heb zwarte pumps van de invito van echt leer en van de tamaris, dan lopen die laatste toch echt het lekkerst!

Had laatst wel een corrigerend broekje aan bij de steps die echt eens een keer wat deed. Maar dat was dus wel zo'n broekje incl pijpjes.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:08

Invito had geen mooie modellen helaas ;(

Ik ben echt een zeikerd hoor, komt ie:

https://www.zalando.nl/dorothy-perkins- ... g-q11.html
Neus niet spits genoeg

https://www.zalando.nl/steve-madden-prr ... e-q11.html
Perfect, maar duur en SM zit echt niet heel comfi voor dat geld..

https://www.zalando.nl/aleph-mendel-aga ... 2-q11.html
Véél te duur :')

https://www.zalando.nl/mai-piu-senza-kl ... l-q11.html
Héél mooi maar ik wilde ze persee basic en dan wijk ik weer af _O-

8 pagina's zalando en dan nog niets bestellen _O-

Hunkemoller heb ik een panty van, erg mwah maar ik kan eens naar het lingerie kijken :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:46

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:53

Kijk eens bij wehkamp of Sascha Friemel, ik heb gisteren bij Sascha met pumps in mijn handen gestaan die aan jou beschrijving voldoen. Kan helaas geen links plaatsen omdat mijn telefoon een shop verbod heeft ingesteld denk ik.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:36

Wat een heerlijke rok Drunksheep!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:37

Ik vind hem ook echt prachtig <3

Heb laatst een leren rokje gekocht, maar er moet écht eerst het een en ander van die zwembandjes af voordat ik die naar buiten kan dragen :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:33

Ikcheb weer een nieuw jurkje gescoord bij de zara! Al voor de Wintercollectie. Korte mouwtjes en een hoge kraag maar echt leuk. Zal wel een keer een outfitje posten

Malissaa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:32

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:32

Leuke pumps!

Deze heb ik gisteren gekocht! Ben er helemaal blij mee :D
Afbeelding