Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:32

Mijn eigen DOMHEID!

Had 11 uur kappersafspraak, kat had net een haarbal op tapijt gedeponeerd dus dat moest nog vlug schoon en ik zou dus te laat komen. Daarna in de auto gesprongen voor het ritje van 1 km naar de kapper en geen riem om gedaan, en ja hoor... rij op rotonde mooi langs een politiewagen en nu kostte mijn kappersbezoek €140 extra, zuur maar absoluut verdiend.
Kennelijk hebben ze gelijk de lichten aangezet maar die heb ik niet gezien omdat ik in haastmodus was, mag nog blij zijn dat ik niet ook een boete voor het negeren van een stopteken heb gekregen. Dom dom dom. |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:33

Ziektekosteverzekering, arts de assistente etc etc. Ik word er gek van

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:04

Rawr schreef:
Mijn eigen DOMHEID!

Had 11 uur kappersafspraak, kat had net een haarbal op tapijt gedeponeerd dus dat moest nog vlug schoon en ik zou dus te laat komen. Daarna in de auto gesprongen voor het ritje van 1 km naar de kapper en geen riem om gedaan, en ja hoor... rij op rotonde mooi langs een politiewagen en nu kostte mijn kappersbezoek €140 extra, zuur maar absoluut verdiend.
Kennelijk hebben ze gelijk de lichten aangezet maar die heb ik niet gezien omdat ik in haastmodus was, mag nog blij zijn dat ik niet ook een boete voor het negeren van een stopteken heb gekregen. Dom dom dom. |o

Nou hoop ik dat je haar wel heulll erg mooi zit dan... Oeps!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:45

Mlies schreef:

Bwah, same old same old. :+ Zit volgens mij niks anders dan de laatste keer dat jij me in real life hebt gezien. :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:47

Weer aan dezelfde stalgenoten als altijd. Het ging even prima nadat de lucht geklaard was, maar nu hebben ze plotsklaps besloten om hun paarden 's nachts op het land te laten terwijl het land er nog niet klaar voor is. (te kort gras, waardoor we over een paar weken waarschijnlijk in de problemen komen)
Eerst bij de staleigenaar zeuren om een nieuwe baal hooi, dan nog helemaal een rooster gemaakt zodat iedereen ongeveer evenveel werk heeft (DHZ-stal met z'n viertjes), en dan nu doodleuk roepen dat een andere stalgenoot en ik, wie hun paarden nog niet op het land willen hebben 's nachts, het binnenhalen maar lekker onderling regelen. Dus ook op avonden/ochtenden waarop ze zichzelf heeft ingedeeld.
Leuk detail voor erbij: in de winter wanneer de paarden op de paddock staan, doen het andere meisje en ik letterlijk al het werk. We mesten alleen niet voor hen uit en regelen hun voer niet. Verder doen we alles. Every. Bloody. Day.
Gatverdamme wat ben ik kwaad. Als ik haar zie van de week ga ik dit even stevig uitpraten met haar. |o

(wat is dit toch een heerlijk topic om je hart te luchten)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:22

Rawr schreef:
Mlies schreef:

Bwah, same old same old. :+ Zit volgens mij niks anders dan de laatste keer dat jij me in real life hebt gezien. :')

-O-
:D

Ik erger aan de uitgroei van m'n nagels en ze worden zaterdag pas bijgewerkt.

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:31

Dat ik met me vriend mee wil naar de keet. Maar dat ik dat niet mag van hem...

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 21:52

Aan mijn vriend, 3 dagen vrij maar niks gedaan in huis. En dan zeuren tegen mij dat ik ook niet veel doe terwijl ik gewoon aan het werk was. :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:02

Dat de printer het weer eens niet doet ^)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:28

Dat ik geen reactie meer krijg van een vrouw die met me wou gaan afspreken voor een kennismaking voor haar paard. Laat me dan tenminste weten dat ze toch iemand anders zoekt.. Nu wacht ik al 2-3 dagen zonder antwoord :\

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:37

Aan mijn stageplaats. Er gaat zo veel mis binnen het bedrijf.

Even mijn hart luchten:
- overal verplicht werkschoenen met stalen neuzen. Ventileren voor 0,0 waardoor voetschimmel zich prachtig thuis voelt.
- loze beloften, loze afspraken, geen tijd krijgen voor stageverslag ("doe dat maar thuis!") of Proeve van Bekwaamheid
- werkplek is zo onderbezet dat iedereen rent en vliegt en nog elke dag overuren maakt, ondanks dat er nu twee stagiaires zijn
- onveilig, brandbare werk-kleding, geen rookmelders en veel hand-branders. Is doorgegeven aan school, school zegt "het is opgepakt binnen het bedrijf, dat zij er niks aan doen is niet ons probleem dus wij trekken onze handen er vanaf"
Nu zelf de eventuele volgende stagiair maar gewaarschuwd in de hoop dat hij zich bedenkt
- overuren worden niet altijd goedgekeurd en uitbetaald
- mentaliteit binnen het bedrijf is "fiets it, het is niet mijn bedrijf". Bij productie worden bij lange na niet de rendementen gehaald. Er staat daar 1 vaste kracht op 3 uitzendkrachten. Van die mensen word verwachte dat ze het spotten als er iets verkeerd gaat, maar wat verwacht je van een uitzendkracht die er misschien 3 maanden werkt? Dat die alles uit zijn hoofd gaat leren?
- noemt zichzelf een "familie"bedrijf, maar de meeste mensen hebben nog nooit iemand van de familie gezien op de werkvloer, laatstaan er een praatje mee gemaakt, want "daar is geen tijd voor"
- er is speciaal een persoon aangenomen om te zorgen dat alle medewerkers zich aan de protocollen binnen het bedrijf houden, als je tegensputterd dirigeerd ze je met betaals ontslag naar huis. Het verziekt de sfeer
- ze verwachten dat er steeds minder qualiteitscontroles zullen worden uitgevoerd, hier word het aantal werknemers op aangepast, maar in tegenstelling tot de verwachtingen worden het juist steeds meer qualiteitscontroles

Zo, pfieuw. Lucht wel op. Mocht iemand het bedrijf of mij herkennen, PB en niet openbaar s.v.p.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 09:46

Dat het zo lang duurt voordat de dierenambulance hier is. Er zit een duifje in de tuin die opgejaagd wordt door de andere vogels en niet kan vliegen. M'n geduld wordt op de proef gesteld haha

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:06

Aan die idioot vanochtend op de kruising.
Ik wacht braaf op hem, omdat ik linksaf moet en meneer volgens zijn knipperlichten rechtdoor gaat. Hij doet wat vaag en ik bedenk me nog dat als ik vlug was geweest ik voor hem door had gekund, maar een oude kever legt het vaak af tegenover een moderne Transporter dus dat risico neem ik niet. Uiteindelijk geeft meneer met een chagrijnige kop een slinger aan z'n stuur, tikt ondertussen z'n richtingaanwijzer aan en draait voor me af naar links.

Ik had echt de neiging om een bericht op de Facebook pagina van z'n bedrijf te zetten.
"Beste meneer. Als u nou vanochtend dat pookje naar beneden had gedrukt voordat u een slinger aan uw stuur gaf, had ik misschien eerder begrepen wat u wilde en hadden we mooi voor elkaar door kunnen draaien. Maar ik ga ervan uit dat die chagrijnige blik meer te maken had met uw ochtend humeur danwel de realisatie dat u iets vergeten was dan met mijn gebrek aan kwaliteiten op het gebied van gedachten lezen."

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:10

Dat iedereen in de stress schiet met de examens en dat ze het raar vinden dat ik hier gewoon kalmpjes zit :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:30

Aan onmogelijk grote bestanden op het werk die heel je systeem vast laten lopen die je moet analyseren voor iemand die toch z'n eigen ding doet.

Ik ben de hele ochtend bezig geweest om onmogelijk grote rapportages te downloaden om er vervolgens achter te komen dat ze verandert zijn waardoor hetgeen waar ik vorige maand een hele week mee bezig ben geweest om uit te zoeken en op te zetten weer in de prullenbak kan -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:56

Idols... dit kan je toch geen talent noemen???

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:01

Meer teleurgesteld eigenlijk...

Het feit dat je bij een Turkse kapper zit voor je wenkbrauwen, naast je een vrouw die vertelde over chemos die ze heeft gehad en alles net ging terug groeien. Nadat de beste man echt super veel tijd aan haar had besteed en haar wenkbrauwen er echt heel mooi uitzagen moest ze buiten even geld pinnen, om vervolgens nooit meer terug te komen. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:07

Aan de bruggen die steeds opengaan als ik aan kom scheuren op mijn fiets

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:19

Mijn collega die vertrokken is naar een andere afdeling, die me geen fatsoenlijke opleiding gegeven heeft over haar klantenportefeuille, die er blijkbaar nooit voor gezorgd heeft dat haar klantengegevens goed op orde en volledig zijn, die nu dingen doet op die andere afdeling waar wij altijd op gevloekt hebben omdat die procedure voor ons niet werk.
Kortom, ze is wel heel snel vergeten waar ze vandaan komt en het doet haar blijkbaar weinig dat ik nu het werk van 2 man moet doen en nét niet verzuip.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:38

Aan bepaalde 'bekende bokkers'

Ivjee1213

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:02

Ik erger me al weken aan het feit dat ik een kerel niet uit mn hoofd kan krijgen, terwijl het echt een douchebag numero uno is. En ik weet dat ik me er niet druk om moet maken, maar toch blijf ik er mee zitten....

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 11:13

Dat de auto die de post op het depot aflevert al een halfuur te laat is. Ik wil mijn rondes beginnen!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:07

Dat ik mijn middenvoetsbeentje gebroken heb én mijn web tussen mijn tenen is gescheurd (5 hechtingen) nadat ik vanmorgen van de trap af ben gedonderd. Daarnaast doet ook mijn stuitje zeer en is blauw en de zenuwblock werkte niet....

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:23

Schreeuwende, krijsende, jankende, tikkertje spelende kinderen in de supermarkt. _-:(
Heb dan ook smakelijk gelachen toen er 1 uit de bocht vloog en mooi achter mijn maatje 42 bleef hangen waardoor 'ie vervolgens tegen de grond klapte.
Moet je die irritante goblins maar bij je houden..

En iemand die gewoon d'r winkelwagentje in de rij zette en verder ging winkelen terwijl er lange rijen stonden.
Heb 't karretje mooi aan de kant gemoffeld en ietwat hard gezegd dat de gene die erachter stond gewoon kon aansluiten, want het is gewoon ronduit asociaal om je kar zo in de rij te zetten..
Mevrouw was not amused..
Maar ik kon er niet meer zitten, ze sluit maar achteraan hoor..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:43

Mijn hondje die thuis perfect luistert, maar op de puppycursus iedere keer weer de brui eraan geeft.
Maar we mogen dan weer wel de beginnerscursus overslaan en meteen door naar de VZH.