de escape puzzel lijkt wel op de puzzel op de voorkant. Als je hem uiteindelijk gelegd hebt zijn er verschillende escape room factoren erin. Erg leuk om te doen.
Voor een liefhebber heb ik er 1 te koop. Ook die sterrenwacht geloof ik. Woon wel in noordoostpolder.
JeaDH
Geplaatst: 08-05-20 09:21
Wat een mooie puzzels komen er weer voorbij! En wat gaan sommigen hard hier Ik schiet niet erg op, ik ben ook aan het klussen..
In m'n eentje ga ik ook niet erg hard hoor, zeker niet op werkdagen (helaas). Maar als mijn man thuis is puzzelen we samen uuuuuuren en dan gaat het hard ja
Mijn papa heeft gisteren voor het eerst meegepuzzeld omdat de puzzel op de eettafel ligt (onder tafellaken) en hij na het eten nog geen zin had om op te staan normaal puzzel ik met mama en soms opa als die zin heeft, die woont hier ook
De escape puzzel is af zal geen foto posten, want dat is niet zo leuk voor anderen die hem ook nog willen maken... Nu alleen nog de raadsels oplossen, daar ben ik nog niet aan toe gekomen
Anoniem
Geplaatst: 09-05-20 17:37
Granoek schreef:
Oh die ronde is inderdaad leuk!
Deze ook af gekregen, de andere stukjes zijn terecht maar dat dubbele hoekje blijft raar haha [ [url=m/q2n8Zx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zit nu ergens iemand te puzzelen die een hoekje mist.
Vandaag ook verder gegaan met de escape puzzel, de plaat lijkt wel redelijk op de afbeelding maar toch niet helemaal, klopt dat? Ik zit nog steeds te prutsen met de hoekstukken, het lijkt te passen maar zit soms op een onlogische plek? Ben nu maar begonnen met de binnenkant. Moeilijke puzzel tot nu toe