Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, en ik krijg m'n loon pas volgende week
maar goed, ff nadenken van te voren, bekijken en dan zien we wel!
Celiien schreef:Net afspraak gemaakt van zowel intake als bezichtiging. Maar de grote maar: als ik t doe, moet ik t binnen een dag laten weten vanaf t intake. En dan krijg ik de dag erna al sleutels en tekenen.
Gaat mij ietwat snel, vraag m ook af of ze dat ook zo mogen doen ..
. Die gat eventueel pas per 30 januari in. Ga denk ik gewoon bij beide kijken en dan zie ik wel!

atilla schreef:Wauw luxe zeg, uit twee kunnen kiezen, komt vast goed.
Wij hadden ook zo'n pax kast, is dat zo'n grote ook? Dat is een heel gedoe. Hopelijk doe je dat niet in je eentje?
Huisje waar ik op had gereageerd is reeds geaccepteerd. Er staat nu niks meer te huur hier. Ik vrees dat ik nog veel geduld moet hebben.

, ik heb naast hamster bak een hoekje muur . Die zit me zo enorm in de weg , blijft een klein rothoekje over en ja ik haat dat stuk XD . Nu wil ik de muur er weg halen , even gekeken en het is een mooi houtje wat er tegen aan zit met wat latjes . Nu zit er aan de zijkant een gleuf , even gekeken en tot de helft kan ik sowieso inkorten
. Maar zit dan met een stopcontact en een dimmer, stopcontact kan op andere dimmer die niet lekker werkt en de dimmer kan aan de andere kant want daar zit een nutteloos en werkloos knopje voor een lamp . 

, frustreert me dagelijks
.
, oude situatie is 2 kasten en dan in de gang een deur naar de keuken. Dit is opengebroken door oude bewoner en dit is er gekomen , in begin had ik er geen moeite mee stond prima. Maar ik ben wel van oude details etc en hoe leuk en aardig het is het zint me niet meer. Heb goed contact met oude bewoner en kan vragen wat eronder zit , het is een donker hoekje en niet extreem mooi afgewerkt.