Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xManon_

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:40

Ik had wel een paar dagen, maar ik wist meteen dat ik het wel wilde. Waar zou je langer over na moeten denken? Ik ben een twijfelaar ten top maar vond dit vrij zwart wit :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:54

Ja dat is zo.. Maar je hebt vaak 'per die datum kan je erin'. Als t me bevalt zit ik volgende week te klussen :+ , en ik krijg m'n loon pas volgende week :') maar goed, ff nadenken van te voren, bekijken en dan zien we wel!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:59

Ik kreeg de sleutel eind maart en ging pas half mei wonen (is wel koop). Dan schuif je het klussen toch een weekje op?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:00

Jaa precies.. Komt wel goed het is opeens een beetje van WOOW :wow:

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:04

Bij de eerste bezichtiging van een appartement had ik net 1 stap binnen en wist al dat dit het niet ging worden en dus ook direct gebeld om dat te melden en bij 2de appartement had ik 1 stap binnen en wist ik het direct. Wel mijn vader nog even laten komen voor ik de woningbouw zou bellen maar dat was meer om hem niet te passeren, want dat dit appartement mijn huisje zou worden wist ik meteen al.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:22

Hier alweer 5 weken in dit huis. Ik baal er wel van, er zijn nog best veel dingen die moeten. Maar daarvoor ben ik afhankelijk van andere, die het steeds laten afweten. Super zuur dus.

Verder bevalt de woning zelf me wel echt super! Ik zou hier niet meer weg willen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:55

Celiien schreef:
Net afspraak gemaakt van zowel intake als bezichtiging. Maar de grote maar: als ik t doe, moet ik t binnen een dag laten weten vanaf t intake. En dan krijg ik de dag erna al sleutels en tekenen.

Gaat mij ietwat snel, vraag m ook af of ze dat ook zo mogen doen ..

Het is graag of niet tegenwoordig. Bij mij ging het ook snel.

Woensdag te horen gekregen dat ik kon bezichtigen.
Donderdag 16.15 bezichtigen.
Vrijdag voor 10 uur beslissen.
Dinsdag kon m'n vader de huurovereenkomst tekenen omdat ik in het buitenland zat.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:57

Celiien schreef:
Jaa precies.. Komt wel goed het is opeens een beetje van WOOW :wow:

Snap ik maar dat is wel het 'risico' als je gaat reageren.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 15:23

die andere woning is ook aangeboden.. Dus := . Die gat eventueel pas per 30 januari in. Ga denk ik gewoon bij beide kijken en dan zie ik wel!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:09

Luxe positie twee tegelijk aangeboden krijgen! Super!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:01

Spannend zeg! Ik denk dat als je binnen stapt wel voelt of het iets is.... Had ik wel direct :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:28

Spannend! , bij vorige huis had ik geen gevoel maar deze was direct BAM! . En zo voelt het elke keer ^^

Judy van harte! , ook luxe bij 2 kijken :)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 19:24

Bij mijn woningstichting kon je er geen twee aangeboden krijgen, zo lang een aanbod open stond ging de rest aan je voorbij. Maar ben echt superblij met m'n huisje! Het is echt gezellig en voel al 'van mij'. :)

Was lastig om de vorige huurder te pakken te krijgen om te bezichtigen, dat duurde bijna een week! Toen dus ook donderdag gekeken vrijdag beslist. Maar wist het ook gelijk. Prijs goed, alles netjes, was niet binnen gerookt. Vloer zag er nog zeer ok uit om over te nemen en badkamer was vrij recent gedaan. Tegen zoveel gelukjes kon ik geen nee zeggen :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 19:33

Celiien schreef:
die andere woning is ook aangeboden.. Dus := . Die gat eventueel pas per 30 januari in. Ga denk ik gewoon bij beide kijken en dan zie ik wel!

Super leuk!!

Pff al week bezig in kamer... Jeetje wat een hel alles in elkaar te zetten.. Giga ruzie met pax kast

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 21:39

Wauw luxe zeg, uit twee kunnen kiezen, komt vast goed.

Wij hadden ook zo'n pax kast, is dat zo'n grote ook? Dat is een heel gedoe. Hopelijk doe je dat niet in je eentje?

Huisje waar ik op had gereageerd is reeds geaccepteerd. Er staat nu niks meer te huur hier. Ik vrees dat ik nog veel geduld moet hebben.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 21:51

Bij mij ging het ook snel, had gereageerd en dacht, oh dat duurt nog wel een maand of 2, maar niet dus. Meteen de volgende dag gebeld, op intake geweest en huis bezichtigd. En ik wist meteen dat dit het was! Nu woon ik er alweer 4 weken, dus dat gaat heel hard.

Ik moet ook nog wel wat dingen doen, zoals nog een lamp vastmaken in fe extra slaapkamer, die hangt nu er een beetje zielig bij. De plinten moeten nog overal dus dat wordt nog een hele klus.

Maar heb gisteren wel mijn Van Gogh opgehangen. Daar ben ik super blij mee.Afbeelding

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:07

Wat een.mooie rena! Gaaf!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:11

atilla schreef:
Wauw luxe zeg, uit twee kunnen kiezen, komt vast goed.

Wij hadden ook zo'n pax kast, is dat zo'n grote ook? Dat is een heel gedoe. Hopelijk doe je dat niet in je eentje?

Huisje waar ik op had gereageerd is reeds geaccepteerd. Er staat nu niks meer te huur hier. Ik vrees dat ik nog veel geduld moet hebben.

2 meter lang... maar de delen staan niet gelijk tot elkaar :(

Jeetje gave lamp rena!!!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:17

De Albert Heijn heeft goede aanbiedingen volgende week! Ga in ieder geval kattengrit inslaan.

En voor degenen die de schoonmaak doekjes nog niet gekocht hebben van de cashback, komende week zijn die 1+1!
Laatst bijgewerkt door LizMD op 04-12-15 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:23

Ziet er gezellig uit!

Ik kreeg voor Sinterklaas van m'n werk een schilderij en een heleboel lekkere dingen. :)

Ga even de aanbiedingen kijken van AH. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:32

Paprika, sla en Aviko schotels ga ik halen. :j

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 00:07

Rena waar heb je die lamp gekocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 00:17

Gezellig Rena en mooie lamp :D

Ik dub zoals alleen ik dat kan :D , ik heb naast hamster bak een hoekje muur . Die zit me zo enorm in de weg , blijft een klein rothoekje over en ja ik haat dat stuk XD . Nu wil ik de muur er weg halen , even gekeken en het is een mooi houtje wat er tegen aan zit met wat latjes . Nu zit er aan de zijkant een gleuf , even gekeken en tot de helft kan ik sowieso inkorten :P . Maar zit dan met een stopcontact en een dimmer, stopcontact kan op andere dimmer die niet lekker werkt en de dimmer kan aan de andere kant want daar zit een nutteloos en werkloos knopje voor een lamp .

Wil boven de tafel de lampen aanpakken , er zit een verhoging op en ook daar zit een flinke gleuf en de lampen werken niet helemaal.

De andere kant heb ik dan vakjes , die wil ik dichtmaken zodat het strak word en koelkast er gewoon staan kan. Maar ook die rot koelkast staat in de weg :')

Afbeelding
Afbeelding

Dit stukje muur dus is grootste dader :') , frustreert me dagelijks :') .

Alleen doe je het weg is het hele poort idee weg

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 00:28

Je huurt dus eerst overleggen woningbouw.
Vervolgens ik snap niet dat dat zo kan frustreren... richt je het toch zo in dat je er wat aan hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 00:33

Hmm dat wil dus niet :+ , oude situatie is 2 kasten en dan in de gang een deur naar de keuken. Dit is opengebroken door oude bewoner en dit is er gekomen , in begin had ik er geen moeite mee stond prima. Maar ik ben wel van oude details etc en hoe leuk en aardig het is het zint me niet meer. Heb goed contact met oude bewoner en kan vragen wat eronder zit , het is een donker hoekje en niet extreem mooi afgewerkt.

Heb het zelf zo geaccepteerd uiteindelijk :)

Irriteer me dat het donker is in de hoek, slecht afgewerkt en gewoon te lomp en groot is. De spotjes leuk maar dat is dan ook het enige