. Fijn dat je er zelf wel tevreden over bent natuurlijk! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Fijn dat je er zelf wel tevreden over bent natuurlijk! jasmijnz schreef:Wat moet je hier dan mee..
Had een inschrijvings mail gestuurd naar EvD agency.
Vrij groot bureau maar krijg als reactie:
ndien je open staat om een testshoot te doen met een goede fotograaf die wij kunnen regelen voor je dan willen we overwegen je in te schrijven. Echter vraagt de fotograaf hier 200,- euro voor (inclusief haar en make up).
Zonder goed portolio is het namelijk niet haalbaar. Aan jou of je hiervoor open staat.
Ik snap het want zonder portfolio heb je natuurlijk niks maar 200 euro...?
jasmijnz schreef:Wat moet je hier dan mee..
Had een inschrijvings mail gestuurd naar EvD agency.
Vrij groot bureau maar krijg als reactie:
ndien je open staat om een testshoot te doen met een goede fotograaf die wij kunnen regelen voor je dan willen we overwegen je in te schrijven. Echter vraagt de fotograaf hier 200,- euro voor (inclusief haar en make up).
Zonder goed portolio is het namelijk niet haalbaar. Aan jou of je hiervoor open staat.
Ik snap het want zonder portfolio heb je natuurlijk niks maar 200 euro...?
Wel moeilijk is dat, zeg. Het lijkt vanaf een afstandje altijd zo "simpel", maar als je daar dan zelf als "model" staat heb je opeens geen idee wat je met je handen moet doen, etc.
Was m'n derde "shoot" ooit, dus ik heb verder vrijwel geen ervaring.

mingming schreef:Leuke foto's! Het zijn voor mijn idee inderdaad meer gewoon wat leuke kiekjes, maar zeker de eerste twee zijn erg mooi! Krijg er een beetje zo'n vrolijk Ikea folder idee van
En inderdaad, ze zijn vooral gewoon voor de lol! Wel grappig, iedereen die bij ons over de vloer komt vind ons huis op zo'n huis uit een ikea folder lijken. En ondanks dat er weinig van het huis zelf te zien is, ook weer een soortgelijke opmerking hier. Grappig is dat!
Mooie kleuren hebben jullie in/om het huis! 
Maar die liggen voor publicatie, dus die mogen nog nergens heen

Lijkt me heel gaaf om iets met mode advertising te gaan doen ofzo. Het afgelopen jaar ben ik me opeens veel meer in stijl enzo gaan interesseren, dus het lijkt me heel gaaf om die kant op te gaan.