Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabini schreef:Tazzey schreef:Netjes! Hoe doe je dat eigenlijk? Ik post mijn blog posts altijd op facebook en twitter, maar het hoogst gehaalde is iets van 100 bezoekers per dag (en dat was dan wel een erg hoge uitschieterGaaf is dat! Ik ik zit de laatste weken op minimaal 350 bezoekers per dag. Dat gaat eigenlijk best hard.).
Sabini schreef:Wow Chanen ik had al een tijdje niet meer op je blog gekeken, maar wat heb jij een gave lay-out zeg!
Bij mij is de inspiratie ook heel wisselvallig. Ik schrijf ideeën op in een schriftje, en typ ze dan uit in Word. Daarna lees ik ze (vaak een dag of paar dagen later) nog eens na en verbeter ik tekstueel nog wat. En daarna plaats ik het gewoon. Ben wat minder streng voor mezelf geworden. Niet de héle tekst hoeft super leuk beschreven te worden. Als ik in een formele bui ben, dan is mijn post ook wat formeler.. Dat mag nu van mezelf
elinevandijk schreef:even een grote gigantische tip: reageer veel op andere blogs, en dan vooral de bekendere! mensen die dan de reacties daar lezen, kijken dan vaak ook op jouw blog! bij de meeste kun je namelijk je bog toevoegen!![]()
en zo kom je ook nog eens hoger in google!
xSaarSaar schreef:elinevandijk schreef:ik kom er niet uit met google analytics, hoe hebben jullie het op je site gezet? en zie je het op je site?
Je moet de tracking code kopiëren en vervolgens naar de HTML van je blog lay-out gaan.
Dan moet je die trackingcode plakken vóór het </head> stukje.
elinevandijk schreef:xSaarSaar schreef:Je moet de tracking code kopiëren en vervolgens naar de HTML van je blog lay-out gaan.
Dan moet je die trackingcode plakken vóór het </head> stukje.
bedankt, als het goed is heb ik dit gedaan. maar op google analytics staat nog steeds niet geïnstalleerd. of duurt dit nog even voor dit zichtbaar word?