Hier ook bewolkt, net warm genoeg om in je T-shirt te lopen. Buienradar geeft voor het komende uur regen aan. Weeronline is inmiddels weer van de onweer afgestapt
Benauwd, lekker windje en zonnetje is weer te voorschijn gekomen, maar nog wel bewolking. Dus hier heerlijk rolluiken dicht, maar ramen open en temperatuur woonkamer is 20 graden heerlijk dus.
quartel
Geplaatst: 17-06-13 16:26
De zon breekt hier ineens door pppffff Dat ding brand gelijk behoorlijk.......te heet voor mij
Potverdriedubbeltjes Quartel heb jij de zon gestolen hier ?
quartel
Geplaatst: 17-06-13 16:36
Nee Sjors......ik krijg gewoon wat me toe komt
gohya
Geplaatst: 17-06-13 16:39
Jeetje wat is het warm en drukkend weer nu de lucht is dicht getrokken. Er zijn hier wat spetters gevallen,die al verdampt waren voor ze de grond raakte. Wat een prutweer is dit toch,ik haat dit weer.Zou blij zijn als het Vrijdag is,heerlijk 17 graden! Van mij mag het vanavond,als ik op de wei ben heerlijk gaan regenen! niet storten natuurlijk.
Een uur geleden een fikse bui gevallen, het is weer open getrokken hier en heerlijk weer .
gohya
Geplaatst: 17-06-13 17:17
Ja hoor hier word het weer blauw en de zon is er weer. En de 38-39 graden voor woensdag zijn voor Brabant! in Eindhoven gaat het zo heet worden las ik net op t.v. Ik heb mee gemaakt 40 graden toen ik nog in Eindhoven woonde! was in de jaren ´70.
tine10
Geplaatst: 17-06-13 17:36
Na een hele dag zon, nu bewolkt, maar wel nog erg warm (23 graden). Net maar weer alle nieuwe plantjes (625 stuks pfff) water gegeven, want hier wordt pas woensdag nacht regen verwacht. Met die hitte gaan ze dat zonder extra water niet halen.
Agossie
Geplaatst: 17-06-13 17:42
Hooooozen!!!!!
Maar niet hier... ik denk 6 druppels en dat was het... zucht...
Oh... Donderdag verwacht: regen... Hoeveelheid: tussen 1 en 19(!!) millimeter...
Waarom hebben jullie het allemaal warm en ik niet? Het is hier 21 graden, maar sinds de zon weg is -en dat is al even-, heb ik het koud. Ben bang dat de zon het enige is wat mij nog kan verwarmen.
Dames! Vanmiddag op mijn werk was ik stiekem Bokt aan het rond kijken. En kwam een topic tegen, dat het morgen of woensdag, weet niet meer welke dag, het rond de 39 graden zou worden. Ben ik nu de enige die het vreemd vindt om je paard dan binnen te zetten of.......