Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, ik moet zeggen met nepboom , nepballen mist het ook. Die lekkere dennengeur , maar ik mis de naalden troep niet. Ben benieuwd of mijn oude boom nog staat bij oude huis in de grond
. Kan er niet zo makkelijk meer langslopen mijn begeleider woont nu in die straat

) dan dat het zoals nu is: vies klef maar te warm om je goede winterjas aan te trekken.

. Viel me wat tegen , veel eten daardoor verkeerde keus en in paniek geen wc kunnen vinden (leuk darmen die wat spastische trekjes hebben) . In anderhalf uur hadden we het wel gezien , heb van mam een bord voor de poezenkamer gekregen en komen nog 3 fotolijsten bij met foto's van de boefjes ! 

Iets verkeerd ingeschat bij aanschaf
Maar hij staat echt prachtig 
Jammer dat je daardoor minder hebt kunnen genieten van jullie uitje. Hoe gaat het nu met je?
, ja heel lastig >< . Heb zeker wel genoten verder , niet eten tot ik dacht nu kan het en later nog een paar niet vette mini oliebolletjes gehad geen idee wat dat waren 
. Bij de mac lag een zwerver , op de brug lagen er 3 en door het centrum bij de kramen lagen ze kris kras . Maar ja het zijn ook maar mensen , en kon niet bepaald lezen waar de Turkse mensen voor demonstreerden , die stonden te schreeuwen en spandoeken omhoog .
, wel erg stoer