[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: [HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 17:48

Haha.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:47

Ik ben nog niet veel verder gekomen met versieren maar heb net wel een leuke foto van buiten genomen :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 00:18

Gezellig!

Afbeelding

Mijn boompjes :)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 00:37

Oh staat ook leuk zeg! :D

Heb vanavond mn boom opgetuigd *\o/*
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 00:51

Ah gezellig :D

Ondertussen in gesprek over de zomer , kriebelt wel een heel beetje haha. Beetje de boekingen voor luchtballonen op evenementen etc , the usual XD . Helaas voor hem raad ik het in 1 keer , en toen mocht ik niet meer raden :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 16:52

Mijn kerstgevoel is wel weg :')
Geen gezelligheid, een boompje van hooguit 25 cm, geen verlichting.
Had echt een hele andere voorstelling van kerst _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 16:58

Awhh :(:) , ik moet zeggen met nepboom , nepballen mist het ook. Die lekkere dennengeur , maar ik mis de naalden troep niet. Ben benieuwd of mijn oude boom nog staat bij oude huis in de grond _O- . Kan er niet zo makkelijk meer langslopen mijn begeleider woont nu in die straat

Als het met kerst zelf maar leuk is :)

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 18:18

Onze boom staat nu ook! :D
Wij hebben nooit veel last van naalden. Nordman is ideaal!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:23

Onze boom staat ook sinds vorige week ben er helemaal blij mee

En om het af te maken ik hb ook nog is een disney kerstpuzzel gehaald vanmiddag :D

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:31

Ik heb het eerste kerstkaartje al binnen!
Dat betekent dat ik deze week ook moet beginnen natuurlijk! :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:40

Poeh, ik had m'n eerste kerstkaart eerste week december al binnen. Van een oom en tante, die zijn altijd erg vroeg :')

Noou, het weer is ook echt niet normaal! Ik wil temperaturen onder nul, lekker zonnetje erbij, lekker pak sneeuw.. :brr:
Niet 13 graden, harde wind en regen.. Het is december!! Dan horen we koud weer te hebben _-:(

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 20:08

Ja dit is echt niet leuk dit weer.. Ik heb geboekt voor 27 - 30 dec in winterberg, ligt daar niet eens sneeuw!!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 20:18

Ik heb nu echt geen zin in de kerst met dit weer. Ik wil gewoon sneeuw en ijs. Moet volgende week woensdag van 11 tot 7 werken. Word lekker druk

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 20:31

Hij is mooi Cerastes.

He bah, dat is balen Alexandra. Je zou toch denken dat het haast niet kan missen als je aan het eind van het jaar naar Winterberg gaat, maar ze kunnen het beter Herfstberg noemen. :=

Ik word ook altijd heel somber van dit weer, je kunt er helemaal niks mee. Ik heb liever dat het heel koud is maar wel droog (sneeuw uitgezonderd uiteraard :o ) dan dat het zoals nu is: vies klef maar te warm om je goede winterjas aan te trekken.

Ik ben dit weekend met mijn vriend en de hond naar Landal in Limburg geweest en daar zijn we naar de kerstmarkt in Roermond en de kerstshow in Venlo geweest. Daar hebben we gelukkig de kerst- wintersfeer kunnen proeven.
Ook heb ik dit te gekke sfeerlicht gekocht, ik ben er zo blij mee! Als het buiten geen winter is, dan moeten we het binnen maar extra gezellig maken.

Afbeelding

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 20:45

Oh die is leuk zeg!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 00:26

Dit weer is om te janken , hoop nu op sneeuw met mijn verjaardag in mei :D

Vandaag naar bremen geweest , beetje mixed feelings over de zwervers net bordjes en hun hebben en hou wat schooien.Tuurlijk ze staan op straat , maar ja weet niet ligt vast aan mij dat ook hun slaatje uit deze tijd willen slaan :o . Viel me wat tegen , veel eten daardoor verkeerde keus en in paniek geen wc kunnen vinden (leuk darmen die wat spastische trekjes hebben) . In anderhalf uur hadden we het wel gezien , heb van mam een bord voor de poezenkamer gekregen en komen nog 3 fotolijsten bij met foto's van de boefjes !

Afbeelding

Volgend jaar of niet of ergens anders heen :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 07:26

Irritant he rebecca zulke darmen? Hier iemand met prikkelbare darm syndroom

Ik wil ook sneeuw ons hondje vind dat altijd zo leuk en hij is drie jaar geleden bij ons gekomen met sneeuw toen was ie nogschattig haha

Vandaag maar lekker beginnen aan mijn disney kerstpuzzel maar eerst naar de fysio

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 09:11

Jolien wat een mooi sfeerlicht! Fijn dat het leuk was in Limburg!

Rebecca wat jammer zeg.. Bremen leek mij ook wel gaaf eigenlijk maar een afrader dus?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:29

Wauw wat een gaaf sfeerlicht!! :D

Hier ook de boom opgezet, zowel bij vriendlief als bij m'n ouders thuis. Zal eens kijken of ik hier een foto kan krijgen. Die bij m'n vriend is zooo gaaf!! Echt zo groot! :oo Iets verkeerd ingeschat bij aanschaf :') Maar hij staat echt prachtig

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:36

Afbeelding

Ik had alleen heel graag ipv slingers, witte boa's gebruikt. Maar die waren zo godsgruwelijk duur :oo Laat maar dan :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:40

Wauw, wat een knots!

Voor volgend jaar zou je kunnen kijken ná de kerst, tijdens de uitverkoop. Wel met gevaar voor eigen leven. ;)

Ik ben ook zo blij met het sfeerlicht. Het is de monthly musthave van Riverdale, schijnbaar hebben ze iedere maand een LE in de aanbieding.
Voor de geïnteresseerden:
http://www.riverdale.nl/Aanbiedingen/Monthly-MustHave

Rebecca: wat balen van je darmen zeg. :(:) Jammer dat je daardoor minder hebt kunnen genieten van jullie uitje. Hoe gaat het nu met je?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 14:20

Oh nice, Riverdale is altijd zo prachtig :+:
En inderdaad haha, met gevaar voor eigen leven in de uitverkoop :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 14:26

Heel lastig idd , is altijd gokken of ik wat eten kan. Op jaarlijkse evenement waar ik vrijwilligerswerk doe eet ik altijd niet tot weinig om geen reactie uit te lokken , hier was wc dus kon gokje wel wagen. Alleen ben ik zo gefocused op een wc zoeken dat ik in paniek er paar keer langsloop :+ , ja heel lastig >< . Heb zeker wel genoten verder , niet eten tot ik dacht nu kan het en later nog een paar niet vette mini oliebolletjes gehad geen idee wat dat waren :n

Opzich is wel leuk , maar is overal eten en eten dat is niks voor mij. Staat ook kris kras overal de kraampjes en wat gebouwen stonden in de steigers , dld heeft wel leuke 'nieuwe' sneup winkeltjes <3 . Bij de mac lag een zwerver , op de brug lagen er 3 en door het centrum bij de kramen lagen ze kris kras . Maar ja het zijn ook maar mensen , en kon niet bepaald lezen waar de Turkse mensen voor demonstreerden , die stonden te schreeuwen en spandoeken omhoog .

Verder een enorm mooie binnenstad , gave oude gebouwen en allemaal kleine straatjes . Bremen als stad is wel erg mooi

Kan best dat het volgend jaar beter is in Bremen , wij zitten te denken waar wij ons volgend jaar aan wagen. London en Belgié leek wel wat maar we hebben beide geen geldboom.

Wat een grote joekel boom :oo , wel erg stoer 8-)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:01

Ik zag deze reclame op FB voorbij komen en vind het een hele leuke kerstige reclame. Ik heb zelf 2 katten die ook wel eens onhandig zijn en zichzelf in de nesten werken maar dit slaat alles. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:37

Die is zo goed :')