Weet ff niet zo goed wat ik aan mn mail PP moet schrijven hebben veel contact en zoveel maak ik nou ook weer niet mee heb nu wat geschreven over komende kerst, moet nu weer even nieuwe onderwerpen verzinnen
Behalve over dingen die je meemaakt, kun je ook schrijven over dingen die gebeuren in jouw land of in de wereld en jouw gedachten daarover. Of je kunt foto's maken van voor jou alledaagse dingen en bij elke foto uitleg geven over wat er te zien valt.
Ja, dat laatste was ik al mee bezig. Thanx voor de tips Isegrim
Nanda
Geplaatst: 22-12-13 23:02
Isegrim, Wat sneu van Jamie zijn vrouw. Het lijkt net of ze 20 jaar alles geblocked heeft. En dat nu pas alle emoties los komen nu hij er (echt) niet meer is...
Lijkt me ook lastig voor jou, want ik krijg toch wel de indruk dat ze erg op je leunt.
Dat is ook het geval. Ik vind het voor mezelf niet erg, maar haar situatie is redelijk uitzichtloos...
Anoniem
Geplaatst: 22-12-13 23:52
ik ga tijdens mijn werk schrijven morgen.. Dan bedenk ik altijd wel iets leuks en natuurlijk kan ik de leuke telefoongesprekken vertellen, haha! In het begin is het altijd wel super leuk en lang en spannend. later lijkt het me ook iets lastiger met de brieven dus lekker energiek blijven en dingen bedenken en delen!
Toch nog de post gekregen die hij in november verzonden had: leuk.
Isegrim lastig, kan me voorstellen dat jij ook een beetje terug gehouden word in de verwerking zo.
Djuulsie ik schrijf ook over gewone dingen. Ik werk bij defensie bijvoorbeeld dus we werken allemaal in t zelfde pakje. Vandaag zijn we met alle assistentes op sjiek. Allemaal in jurkje of rokje. Ik ben een beetje over the top met een glitterlegging, en die begaf t toen ik de auto uit stapte. overal waar ik loop laat ik een pad van paletjes achter en mń rokje zit steeds tot onder mń oksel. Daar doe ik uitgebreid een hylarisch verslag van maken
Ik vind het nu wat minder leuk, alle palletjes haken in elkaar en als je dan loopt trek je ze kapot. naast een glitterspoor dat ik achter laat zit t eerste gat erookal in Oh well gelukkig heb ik mn kerstmuts op en kijkt iedereen daarna
djuulsie
Geplaatst: 23-12-13 10:53
kan je in je pauze niet even een nieuwe panty kopen? Of zonder panty? lijkt me niet heel lekker zitten. Krijgen we hier nog een foto van (je outfit dus, niet het gat in je panty )