[HK] EK Voetbal 2012: Deze keer gaat de beker mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Re: EK Voetbal 2012: Deze keer gaat de beker mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 01:19

Afbeelding
Micky :D
Afbeelding
't Ziet d'r zo raar uit zonder Steekie :Y)
Afbeelding
Vertonghen :)
Afbeelding
En hij blijft 'n verschrikkelijk goeie keeper, maar ik ben zenuwachtig als hij in de goal staat :')
Afbeelding
V.d Wiel :D
Afbeelding
Nog 'n 'Jeeej Ebecilio' :P
Afbeelding
:D
Afbeelding
Die bigsmile van Ooijer :))
Afbeelding
Die kop van de Jong :')
Afbeelding
Jeeeuj goal^^
Afbeelding
En ik blijf d'r bij dat ik Lindgren beter vind dan Eenoog :Y)

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:12

De Boer zet El Hamdaoui terug naar Jong Ajax
Gepubliceerd door Karim el Bardiji | 04-03-11 | 14:01 0 reacties
Mounir El Hamdaoui zal niet langer behoren tot de A-selectie van Ajax. De aanvaller is door trainer Frank de Boer teruggezet naar Jong Ajax. De Marokkaanse international botste afgelopen donderdag in de bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk (5-1 winst) met de oefenmeester en werd in de rust gewisseld.
''Hij is moeilijker dan de anderen'', laat De Boer weten op de persconferentie. ''De sleutel ligt daarom ook echt bij Mounir zelf. Wat er gisteren in de rust van het bekerduel met RKC is voorgevallen, kan echt niet.''
El Hamdaoui wist tegen RKC te scoren in de eerste helft, maar werd gewisseld in de rust. De Boer was niet tevreden over het spel van de aanvaller. De international zal moeten meetrainen met de beloften en zal niet in actie komen tegen AZ aanstaande zondag.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/61 ... um=twitter

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:13

Ach die gaat hopelijk deze zomer weg. Goede speler hoor, maar niet voor het spel wat Ajax nu wil spelen.

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:05

Moiryn schreef:
Ach die gaat hopelijk deze zomer weg. Goede speler hoor, maar niet voor het spel wat Ajax nu wil spelen.

Ja mee eens. Maar iedereen is een beetje misselijk van 'm geloof ik.. Hij is ook erg met zichzelf bezig.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:10

Las 't op 't werk idd ook al.. Dat zal de komende tijd wel gewoon de Jong in de spits zijn dan :j

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:11

04 maart 2011
Tijdens de persconferentie in aanloop naar Ajax - AZ maakte trainer Frank de Boer bekend dat hij Mounir El Hamdaoui uit de selectie heeft gezet. Het gedrag van de aanvaller in de rust van het bekerduel met RKC kon niet door beugel, waarna De Boer hem direct wisselde.
,,We hebben iedereen duidelijk gemaakt hoe we bij Ajax willen werken. Wie dat proces verstoort, of er niet in mee wil, haakt af”, vertelde De Boer vrijdagmiddag. ,,Gisteravond is er in de rust van de wedstrijd iets voorgevallen wat niet toelaatbaar was. Ik ga er verder niet op in wat dat was, maar het had niets met de tactiek te maken. Vanmorgen heb ik Mounir nogmaals aangesproken op zijn gedrag en hem gezegd dat hij niet bij de selectie voor de wedstrijd tegen AZ zit. Maandag moet hij met Jong Ajax trainen. De sleutel ligt nu bij hem. Niemand is belangrijker dan Ajax, ook Mounir El Hamdaoui niet en ook Frank de Boer niet."

De trainer heeft de hoop op El Hamdaoui nog niet opgegeven: ,,Ik geloof in een Mounir die gefocust is op voetbal. Dan kan hij van waarde zijn voor Ajax. Maar hij moet wel laten zien dat hij wil investeren.”

Frank de Boer heeft Mounir El Hamdaoui uit de selectie gezet. De Marokkaan moet zich bij Jong Ajax melden. Frank de Boer heeft Mounir El Hamdaoui uit de selectie gezet. De Marokkaan moet zich bij Jong Ajax melden.
De Boer is nu drie maanden trainer van Ajax 1 en heeft al heel wat voor zijn kiezen gekregen. ,,Het gaat over hobbels”, omschreef hij zijn eerste kwartaal. ,,Die moet je overwinnen. Maar het proces is duidelijk. Mounir is wat lastiger dan de anderen", glimlachte hij. ,,Maar ik was niet ontevreden over hem. De vorige keer na Milan-uit was hij ziek, geblesseerd, niet tevreden. Nu dit. Het moet niet te lang duren."

Zondag om 16:30 uur wacht AZ, toevallig de vorige club van El Hamdaoui. Behalve over de Marokkaanse aanvaller hoopt De Boer verder iedereen te kunnen beschikken. ,,Met Vertonghen gaat het goed en ik verwacht ook dat Maarten Stekelenburg inzetbaar is. Hij had gisteren in nood wel kunnen spelen, maar je moet er toch niet aan denken dat je hem lange tijd kwijt bent. Daarom had hij weer rust gekregen.”

Het is de tweede keer dat AZ dit seizoen op bezoek komt. Tijdens het thuisdebuut van Frank de Boer als trainer won Ajax in de achtste finale van de beker met 1-0 van de Alkmaarders dankzij een goal van Miralem Sulejmani.

Tekst: Ajax.nl
Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst

Maar ik las dit, dus niet zozeer om z'n spel, maar door iets wat ie in de rust heeft gedaan.. Ik verwacht eigenlijk dat 't iets met Blind te maken heeft :Y)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:15

Hmm.. Het is maar een lastige hoor..
Ik had het zelf ook niet meer zo hoog op Mounir, al is hij wel een heel goede speler :j

Ik benieuwd wat er uit zal komen..

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:17

Hoezo dat dan?

Het moet maar eens afgelopen zijn met zn gezeur :)) Vind hem ook totaal niet bij Ajax passen!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:19

Die hoezo dat dan tegen mij? :P Zo ja, ik verwacht iets met die eigen goal met Blind, dat ie daarover uitgeflipt is or something ;) Maarja, dat zullen we waarschijnlijk nooit weten :Y)

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:21

Ja tegen jou :)) Hm oke, ja zou kunnen natuurlijk! Of iets met de huidige opstelling oid.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:27

Ja, dat verwacht ik wel, zo'n type vind ik 'm wel en aangezien d'r iets is voorgevallen wat niet toelaatbaar was.. Maarja, daar hebben wij dan weer niks mee te maken haha en ik ben altijd zo nieuwsgierig :')
Ik vond Blind trouwens wel echt heel erg schattig toen ie (naja, uiteindelijk de Jong) die goal maakte, zo'n zielig gezichtje :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:44

'Ontoelaatbaar gedrag? Onzin'
Uitgegeven: 4 maart 2011 15:28
Laatst gewijzigd: 4 maart 2011 15:31
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui ontkent tegenover NUsport ten stelligste dat hij 'ontoelaatbaar' gedrag heeft vertoond tijdens de rust van het bekerduel met RKC Waalwijk (5-1), zoals Ajax-trainer Frank de Boer aangaf.
© ProShots

"Dat is echt onzin. Ik zal precies vertellen wat er gebeurd is. De trainer gaf mij tijdens de rust de schuld van de tegengoal.”

“Volgens hem had ik de muur moeten vormen terwijl daar al iemand stond. Dat gaf ik aan. Maar de trainer zei dat ik die had moeten wegsturen."

"Toen zei ik: 'is goed trainer, u heeft gelijk'. "Daar kon hij niet tegen. Hij zei dat ik dat op een rare manier zei. Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen. Toen zei hij: 'kom er maar uit.'"

"Na het duel gaf de trainer voor de camera aan dat hij me had gewisseld omdat de middenvelders te diep stonden. Ik snapte er niets meer van. Was dat ook al mijn schuld?"

Beloften

Later kreeg de spits te horen dat hij zich bij de beloften moest melden. Hoe het verder moet, weet El Hamdaoui niet.

"Ik meld me bij de beloften en voor de rest wil ik er niets over kwijt. Alleen dat ik vind dat ik totaal geen ontoelaatbaar gedrag heb vertoond."
© NUsport/Bart Vlietstra

En dit is 't dan weer volgens Mounir :Y)

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 17:09

Ook echt zo'n Mounir actie _O-

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 18:58

Ik snaper zo niets van :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:02

Ik ook niet meer :')
Afbeelding
Chris past d'r goed tussen :') 't Is dat ie z'n trainingspak aanheeft, anders had ik 'm niet kunnen vinden denk ik _O-

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:04

Hahaha geweldige foto :')

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:25

Waarom ben ik jaloers op die kinderen :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:30

Je bent niet de enige :')

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:32

Waarom komen ze niet bij mij op school |(

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:35

Daley&Chris&Micky mogen wel bij mij komen hoor :)) En Steekie ook wel O:)

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:50

Ik ga m'n Steekie ava missen, maar naar Daley kijken is leuk <3

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:21

Oeehh Naomi, jouw avatar :+:

En Mounir moet gewoon niet zo zeuren en mekkeren.. Maar gewoon wég bij Ajax..
Hij verziekt zo'n beetje de sfeer daar volgens mij.. :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:22

Jaaa hè <3 En jij Suarez en Micky :D <3 voor Micky haha O:)
Naja, blijkbaar is 't toch best 'n aardige gozer :+ Alleen ik denk dat ie niet zo goed tegen z'n 'verlies' kan, niet zozeer verliezen met het team, maar eigen kansen missen, worden gewisseld, niet in de basis staan etc..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:27

Ik vind hem nogal egoistisch spelen, vooral hoe hij gister die bal niet af wilde geven..
Bijvoorbeeld aan Ebi, die stond goed voor het doel.. Maar neeeeee, hij wilde zelf.

Ja ik ben nu fan van Mickey := <3
Maar kan nog niet echt een goede ava van hem vinden.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:34

Hmm.. is dit iets? <-