marleen_88 schreef:Gemeentelijke belasting, rioolheffing en oliebol. €1404,-
Hier dezelfde ergenis.. 995 is het voor mij alleen. Komt nog van het waterschap bij en die is 370.
Ik ga even in een hoekje huilen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ja ik ga ook wel het juridisch loket bellen morgen. Als zij denken dat ik met een stevige mail wel het geld eerder krijg ga ik dat doen. Er is zelfs een kans dat ze mij rente moeten gaan betalen omdat ze te laat zijn.
Als ze bij het juridisch loket denken dat het toch niet gaat lukken ga ik het laten. Heb al erg weinig energie dus dit kan ik er niet bij hebben eigenlijk.
cursebreaker schreef:Wij kregen die brief ook vandaag: €1577(3 persoons huishouden, eigen huis & hond)
Was €7 duurder tov vorig jaar dus dat valt me dan wel mee. Gelukkig betalen we het in 10 delen, doet het wat minder pijn.
Valerie93 schreef:marleen_88 schreef:In je eentje??? Dat is echt heel veel geld, wij zijn met zijn tweeën.
Yup, helemaal voor mij alleen.
fokfanaat schreef:Polarize schreef:Mensen die even met de speaker gaan zitten bellen in de trein. Zo geneigd om er iets van te zeggen
moet verboden worden, bellen op speaker, echt! Puur om aandacht te trekken en laten zien dat je scheit hebt aan alles en iedereen
Valerie93 schreef:marleen_88 schreef:Gemeentelijke belasting, rioolheffing en oliebol. €1404,-
Hier dezelfde ergenis.. 995 is het voor mij alleen. Komt nog van het waterschap bij en die is 370.
melanie0906 schreef:Van de week mijn 1e sollicitatie verstuurd sinds ik thuis zot. Super spannend maar super enthousiast!
Wil voor de zekerheid meerder sollicitaties doen alleen kan dus letterlijk geen andere vacatures vinden voor persoonlijk begeleider maatschappelijke zorg… Wil zo graag verder en heb een mogelijkheid gevonden om in april te gaan starten en dan kan ik niks vinden…
Iemand nog suggesties in midden brabant omgeving Tilburg? Ben bij RIBW geweest en die legde de nadruk heel erg op geweld dus werd er niet erg enthousiast van. Of iemand die er voor open staat om er wat meer over te vertellen?
manonutjuh schreef:MarlindeRooz schreef:Ja ik ga ook wel het juridisch loket bellen morgen. Als zij denken dat ik met een stevige mail wel het geld eerder krijg ga ik dat doen. Er is zelfs een kans dat ze mij rente moeten gaan betalen omdat ze te laat zijn.
Als ze bij het juridisch loket denken dat het toch niet gaat lukken ga ik het laten. Heb al erg weinig energie dus dit kan ik er niet bij hebben eigenlijk.
Is het een eindafrekening? Die moet binnen 1 maand na afloop van je dienstverband betaald zijn.
Siggislief schreef:Ik voel 2 vreemde bobbeltjes onder mijn oren in mijn kaak *Net boven het kaakgewricht...
De een is iets dikker geworden sinds gisteren en de andere is er ineens...die was er gisteren nog niet.
MarlindeRooz schreef:Oh ja ergernis van vanmiddag:
Ik zag 2 jonge meiden een fiets paard “uitlaten” aan zo’n flexilijn voor honden langs een 60km weg!!!!
black_kelpie schreef:Siggislief schreef:Ik voel 2 vreemde bobbeltjes onder mijn oren in mijn kaak *Net boven het kaakgewricht...
De een is iets dikker geworden sinds gisteren en de andere is er ineens...die was er gisteren nog niet.
Zere keel toevallig? Dat zijn lymfeklieren en die reageren op ontstekingen, ik heb het ook wel eens. Gaat normaal vrij vlot weer weg, als het langer dan een week of 2 aanhoudt zou ik wel even aan de bel trekken bij de HA, maar kan meestal geen kwaad.
Tancreda4 schreef:Valerie93 schreef:
Jeetje wat veel!! Zo'n groot huis of dure gemeente dan??
Hier gelukkig maar 2 tientjes duurder dan vorig jaar. 450 max voor 1 persoonshuishouden. Wel huur, wellicht dat dat scheelt omdat je een eigenaar en huurdersdeel hebt ?