. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Douce schreef:Wij zitten volgend jaar rond kerst daar in de omgeving, wilde dus sowieso een dagje die kant op dus ik vind je correctie van de weerapp alles behalve stom.
Ik ben dus op mijn knieën gaan zitten, broek omhoog en met heel veel moeite in dat kleine hokje ben ik overeind gekomen. Ik stond op het punt van de deur opengooien en om hulp te roepen.
Bellatrix schreef:Ik ging gisteren naar de bioscoop met mijn beste vriendin. Ik ging nog even naar de wc maar die wc was zo laag dat ik niet meer overeind kwam.Ik ben dus op mijn knieën gaan zitten, broek omhoog en met heel veel moeite in dat kleine hokje ben ik overeind gekomen. Ik stond op het punt van de deur opengooien en om hulp te roepen.
Auto immuunziektes...die zijn zo stom!

Selina schreef:De bioscoop
Het duurde exact 20 min voordat de film begon na alle reclames en trailers.

en zoals ik de laatste keer zag, deed eigenlijk iedereen dat, pas binnenkomen tijdens de voorfilmpjes
wemkelover schreef:Ik heb gekozen voor een nep kerstboom ivm onze katten. Echte schijnt giftig te zijn. Zit hij steeds aan die neppe te likken. Nooit eerder gedaan en vraag me af waarom.
Yavanna schreef:De pijn in mijn bekken en heupen die s nachts zo heftig zijn dat slapen een drama is. En zelfs in mijn dromen terug komt.
Hoeveel ik ook spierversterkende oefeningen doe, het gaat niet weg.

Silvia schreef:Stom: de reclame van een of andere vakantie prijsvechter die waarin een man net doet alsof hij ziek is en daardoor langer op zijn vakantieadres moet blijven. Of zoiets.
Ik gun de reclamemakers al die ziektes persoonlijk…
Over sommige zaken lieg je niet.
EmptyWords schreef:Silvia schreef:Stom: de reclame van een of andere vakantie prijsvechter die waarin een man net doet alsof hij ziek is en daardoor langer op zijn vakantieadres moet blijven. Of zoiets.
Ik gun de reclamemakers al die ziektes persoonlijk…
Over sommige zaken lieg je niet.
Oh god ja...
"Sorry mam, een blinde darm ontsteking. De kinderen moeten een week langer blijven"
Die kerel heeft vakantie helemaal niet begrepen...