Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dropneus95

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 13:58

Ik wil zo graag na alle ellende oud en nieuw in de efteling vieren :( tickets zijn al uitverkocht. 2 tickets via ticketswap kunnen regelen, maar er lijkt een soort bot in te zitten ofzo. Deze twee heb ik vanacht om half 3 gekocht, maar elke keer als ik een melding krijg of al in de app zit staan ze zonder beschikbaar geweest te zijn al op gereserveerd. Ik moet nog 2 tickets ;(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 15:34

Dat mijn vorige en huidige buren niet kunnen snoeien. Ik kijk nog steeds tegen verneukte leilindes aan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 16:11

Ehm, iemand die ook bij het uwv zit? Ik krijg altijd op woensdag m'n geld maar nog niks gehad en krijg stress.. :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 16:24

Nyaleti schreef:
Ehm, iemand die ook bij het uwv zit? Ik krijg altijd op woensdag m'n geld maar nog niks gehad en krijg stress.. :=

Ik had begrepen dat ze al eerder het geld hebben gestort, voor de kerst. Ik heb mijn salaris ook eerder gekregen dan normaal.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 16:26

Niet aan het glazen huis in Nijmegen gedacht,ik volg de normale route naar huis en kom bij de waalbrug in de file terecht

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 16:29

Ik krijg pas 2de week januari geld Uwv.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 16:35

Nyaleti schreef:

Ik heb 18 december al gebeurd van het UWV!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 16:47

In totaal zo'n 15 kilometer gelopen in 2 dagen.
Beloond met een goed gevoel en 9 blaren -O- :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 16:54

Ik erger mij aan mijn ''beste vriendin''.

We zijn niet zó denderend heel vaak bij elkaar, max 1 avond per week. Het gaat elke keer over haar, haar problemen en wat zij allemaal heeft gedaan.

We gaan soms ook uit, dan drinkt zij té veel. Dat ik haar moet tillen en meedragen. En dit is niet 1 keer gebeurd, dit gebeurd elke keer. Zij doet er heel grappig over hoeveel ze wel niet heeft gedronken en hoe ''kachel'' (dronken) ze was.
We gingen 1e kerstdag eventjes naar een kroeg, en ze was helemaal niet leuk. We hebben wel gelachen soms maar ze doet alsof ze het écht niet leuk vind. Want ze moest Bob spelen, gaat ze ook nog is stoer vertellen dat elke keer als ook Bob moest spelen net zo kachel was als de anderen 8)7. Heb haar toen verteld, als ze dat deed bij mij dat ik nooit die auto in stapte en onze vriendschap beëindigd werd.

Haar drankprobleem is echt irritant, en niet mijn probleem maar het wordt wel steeds mijn probleem. Haar probleem moet ik altijd aanhoren. Ik wil zo'n vriendschap helemaal niet.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 17:00

Siers83 sterkte. Klinkt naar voor je kat.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 17:08

De hoeveelheid aan kerst adeaus die mijn nog geeneens 2 jarige zoontje heeft gekregen van mijn eigen ouders…

Het is zo’n onzin om hem ZO VRESELIJK te overladen met cadeaus en ik geef zovaak aan dat ze minder moeten kopen, dat ik snap dat ze het leuk vinden maar dat het veelste veel is. Ik wil niet ondankbaar zijn maar hier word nu wel een hartig woordje over gesproken want ik krijg het maar niet aan hun verstand, mijn huis puilt uit en hij moet nog 2 worden…. ben er helemaal klaar mee. :(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 17:12

Wiwabalia schreef:
De hoeveelheid aan kerst adeaus die mijn nog geeneens 2 jarige zoontje heeft gekregen van mijn eigen ouders…

Het is zo’n onzin om hem ZO VRESELIJK te overladen met cadeaus en ik geef zovaak aan dat ze minder moeten kopen, dat ik snap dat ze het leuk vinden maar dat het veelste veel is. Ik wil niet ondankbaar zijn maar hier word nu wel een hartig woordje over gesproken want ik krijg het maar niet aan hun verstand, mijn huis puilt uit en hij moet nog 2 worden…. ben er helemaal klaar mee. :(

Kun je niet een deel op zolder of zo leggen en geven wanneer hij ziek is of als er iets stuk is ofzo?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 17:14

Oh daar zou ik ook niet goed van worden.

Zou ze voorstellen: 2 cadeautjes per gebeurtenis en de rest op een spaarrekening zodat ie er later wat aan heeft. Zie het in de familie ook: je huis barst straks uit z'n voegen. (en bij mijn omgeving bijkomend nadeel; kind waardeert niets meer want is zo vanzelfsprekend allemaal)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 17:54

Roosch schreef:

Zou ze voorstellen: 2 cadeautjes per gebeurtenis en de rest op een spaarrekening zodat ie er later wat aan heeft. Zie het in de familie ook: je huis barst straks uit z'n voegen. (en bij mijn omgeving bijkomend nadeel; kind waardeert niets meer want is zo vanzelfsprekend allemaal)

Al gedaan, en als ze er dan 3 of 4 kopen dan sta ik echt niet op mijn achterste te steigeren.. maar het zijn er 12. Dan krijgt ie ook van de andere opa’s & oma’s iets, en van zijn tante en oom..

Door een scheiding aan mans zijde ook 3 paar opa’s en oma’s.. het moet wel leuk blijven.

Lief voor het meedenken over zolder maar daar ga ik niet aan beginnen, dan ligt de zoldwr straks vol want OF hij is weer jarig, OF straks sinterklaas, OF weer kerst.. zo kun je blijven wegleggen. :j

Ik wil ook dat hij de waarde inziet van een cadeautje, en dat hij geen verwende snotneus word (gelukkig heeft hij het nu niet zo door nog en hoop ik het enigzinds te kunnen beperken).

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 17:59

De drukte in de binnenstad, al ben ik wel blij dat we nu al bijna 1,5 uur weer thuis zijn.

Wat 20 min lopen is, duurde nu zeker 30 min voor m'n gevoel.
Alles loopt door elkaar heen, je moet stoppen of ontwijken, en dat ontwijken vind ik het meest vreselijkste in de straten..
Ze stoppen spontaan of ze gaan langzamer lopen, of je hebt ineens tegenliggers.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 18:03

Wiwabalia schreef:
Roosch schreef:

Al gedaan, en als ze er dan 3 of 4 kopen dan sta ik echt niet op mijn achterste te steigeren.. maar het zijn er 12. Dan krijgt ie ook van de andere opa’s & oma’s iets, en van zijn tante en oom..

Door een scheiding aan mans zijde ook 3 paar opa’s en oma’s.. het moet wel leuk blijven.

Lief voor het meedenken over zolder maar daar ga ik niet aan beginnen, dan ligt de zoldwr straks vol want OF hij is weer jarig, OF straks sinterklaas, OF weer kerst.. zo kun je blijven wegleggen. :j

Ik wil ook dat hij de waarde inziet van een cadeautje, en dat hij geen verwende snotneus word (gelukkig heeft hij het nu niet zo door nog en hoop ik het enigzinds te kunnen beperken).

Ja nee ik snap dat het in de toekomst anders moet, maar ik bedoel voor alles wat je nu teveel hebt.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 18:05

Poes vind het niet goed dat ik mij heb gedoucht. Nu probeert ze in mijn gezicht te rollen. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-23 18:19

Mijn kat trekt altijd haar neus op als ik mijn handen net gewassen heb. Stinkhanden = goed, zeephanden = fout. :+

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 19:05

Energiefactuur 106€ duurder per maand.En ik ben zuiniger geweest,heb zelfs een beetje terug gekregen.

Edit:vergist,had 6€ te weinig getypt.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 19:16

Mezelf die in autistische ongemakkelijkheid niet durf te vragen naar anderen in een gesprek dus een egoïstische hork lijk :+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 19:30

Nyaleti schreef:

Hier op 21 december het geld al gehad. Zit het in die week er niet bij?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 19:32

Heb je we een betaal specificatie gehad?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 20:01

Freestyle Libre die al 1 uur aangeeft ‘Glucosemeting niet beschikbaar, probeer over 10 minuten nog eens.’ Het lijkt wel of december de maand is van de diabeteshulpmiddelen die niet werken, eerst al 2 maal een insulinepomp, nu sensor weer die geen zin heeft. :evaw:

Update: Gelukkig doet klagen vaak wonderen en hij doet nu weer wat hij moet doen *\o/*

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 20:39

Iedereen bedankt voor de lieve woorden om Floddertje. Ze ligt nu lekker in dr doos naast de houtkachel te slapen.

Sorry trouwens dat ik zomaar binnen kom vallen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 20:52

Siers83 sterkte voor je kat.

Lastig zoveel cadeaus voor je kind krijgen.
Je wil niemand voor het hoofd stoten, maar doneren een optie?