Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Selina schreef:Ik maak me ook wel zorgen over de temperatuur in m’n appartement. Ik zet normaal de airco aan als ik niet thuis ben want ik kan niet tegen dat geluid. Maar ik ben de hele week thuis
Bellatrix schreef:Om 07.00 in de ochtend.Heerlijk fris, dan sproei ik ook de tuin.
Net was ik 10 min in de tuin bezig, wat een hitte. Hierbinnen is het namelijk 21 graden.
En ik heb een portfolioshoot vanavond.
cursebreaker schreef:Ik pas wel aan, want als ik met die temperaturen, de boven verdieping zou doen kan ik naar het ziekenhuis en aan de zuurstof denk ik met mijn long covid/long problemen. Op dit moment is het al ontzettend benauwd boven sinds een paar dagen en dan moeten de warmste dagen nog komen, dus dat is echt ontzettend lastig voor me. (mijn man helpt wel waar en wanneer hij kan dus die hulp heb ik wel ook nog gelukkig). Op dit moment kan ik eigenlijk boven al niet meer echt wat doen, dus dat neemt mijn man dan over nu sowieso.
Beneden hebben we een goed werkende airco, dus daar kan ik nu zonder problemen gewoon door de dag heen doen wat en wanneer ik wil. De bovenverdieping is dus helaas dan een ander verhaal. En het is een heel oud huis met nog enkel glas boven, dus warmte blijft ontzettend lang hangen in onze tussenwoning - en in de winter is het stervenskoud. Daar doe ik dus echt heel minimaal, en het meeste blijft dan wel liggen totdat het weer iets afgekoeld is. Beddengoed e.d. hoeft sowieso niet boven gedaan te worden, want tijdens de warmste periodes slapen wij beneden in de airco tegenwoordig
Plan staat er wel om op de bovenverdieping binnenkort ook airco te laten plaatsen en vanaf dan is dat gelukkig ook boven allemaal geen probleem meer.
Nienke_20 schreef:Wanneer doen jullie het huishouden met dit weer? En slaan jullie dan ook dingen over?
Nienke_20 schreef:cursebreaker schreef:Ik pas wel aan, want als ik met die temperaturen, de boven verdieping zou doen kan ik naar het ziekenhuis en aan de zuurstof denk ik met mijn long covid/long problemen. Op dit moment is het al ontzettend benauwd boven sinds een paar dagen en dan moeten de warmste dagen nog komen, dus dat is echt ontzettend lastig voor me. (mijn man helpt wel waar en wanneer hij kan dus die hulp heb ik wel ook nog gelukkig). Op dit moment kan ik eigenlijk boven al niet meer echt wat doen, dus dat neemt mijn man dan over nu sowieso.
Beneden hebben we een goed werkende airco, dus daar kan ik nu zonder problemen gewoon door de dag heen doen wat en wanneer ik wil. De bovenverdieping is dus helaas dan een ander verhaal. En het is een heel oud huis met nog enkel glas boven, dus warmte blijft ontzettend lang hangen in onze tussenwoning - en in de winter is het stervenskoud. Daar doe ik dus echt heel minimaal, en het meeste blijft dan wel liggen totdat het weer iets afgekoeld is. Beddengoed e.d. hoeft sowieso niet boven gedaan te worden, want tijdens de warmste periodes slapen wij beneden in de airco tegenwoordig
Plan staat er wel om op de bovenverdieping binnenkort ook airco te laten plaatsen en vanaf dan is dat gelukkig ook boven allemaal geen probleem meer.
Wij hebben helemaal geen airco op zolder die ik de was Enzo dat is echt afzien.. wel vervelend dat je z’n last hebt van de benauwdheid. Heb je daar buiten ook zoveel last van met dit weer?