Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:26

Trok vanmorgen zomaar het medicijnenkastje van de muur toen ik hem open wilde doen. :=

Kon hem nog net vangen, het is best een groot kastje. :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:29

Tova schreef:
Dat ik iets verkeerd doe met de planten maar geen idee. Planten krijgen genoeg licht, maar de bladeren worden geel. Is dat jou te veel of weinig water? :(

Meestal teveel water.
Bij te weinig merk je dat het blad gewoon uitdroogt, net als buiten in de zomer.
Geel, maar niet droog is te nat.

In dit huis heb ik niet zoveel plek voor planten, maar in het vorige wel.
En alles deed het daar prima.
Maar dan hing het blad helemaal slap en dan dacht ooooohhh wanneer heb ik de laatste keer water gegeven???
En dan kun je best aan weken, denken. Meerdere weken.
En dan hup plens water erbij en ze trekken binnen een paar uur weer bij.

Mijn moeder die heel goed voor de plantjes wil zorgen, ze dus nooit vergeet, heeft ze ook altijd dood.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:48

Het hoesten houdt gewoon niet op

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 12:10

Tova: het kan ook aan het water liggen.
Mijn calathea wil het enkel maar goed doen op Spa reine, kraantjeswater vind-ie stom.

Er is geen * te doen op t werk behalve stomme klusjes en geen zin in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:09

Ik begon net heel enthousiast met het epileren van mijn benen (was ook wel hoog nodig). Na twee tellen gaat het lampje al van groen naar rood en een paar minuten later was het ook wel echt gedaan. Nu heb ik dus één shirebeen en een been dat voor driekwart kaal is met nog een kwart shire. Echt top. :')

En mijn hypotheekverstrekkers die echt gruwelijk moeilijk doen om niks en alles onnodig ingewikkeld maken, terwijl de instructies van de makelaar doodsimpel en klip en klaar waren. |o Het had drie dagen geleden al geregeld kunnen zijn bij wijze van spreken, maar ik probeer ze al ongeveer net zo lang aan hun verstand te peuteren dat ik niet eerst nog langs zes juristen hoef, dat het gewoon een bevestiging is dat we de financiën onderling regelen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:16

Ik reed op een smalle dijkweg met paaltjes aan mijn linkerkant. Passen op dat stuk geen 2 auto's langs elkaar, dus je wacht op elkaar. Ik moest nog een paar meter tot ik op bredere stuk was zonder paaltjes.

Komt er een aso in een suv aan en die rijdt gewoon door. Dus ik ga stil staan, hij rijdt door en rijdt dus tegen mijn spiegel aan met hele zijkant van de auto. Ik blijf staan, maar hij rijdt gewoon vol gas weg???? Ik heb schade aan spiegel, dus hij denk ik ook aan de hele zijkant.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:30

Mkango schreef:
Ik begon net heel enthousiast met het epileren van mijn benen (was ook wel hoog nodig). Na twee tellen gaat het lampje al van groen naar rood en een paar minuten later was het ook wel echt gedaan. Nu heb ik dus één shirebeen en een been dat voor driekwart kaal is met nog een kwart shire. Echt top. :')

En mijn hypotheekverstrekkers die echt gruwelijk moeilijk doen om niks en alles onnodig ingewikkeld maken, terwijl de instructies van de makelaar doodsimpel en klip en klaar waren. |o Het had drie dagen geleden al geregeld kunnen zijn bij wijze van spreken, maar ik probeer ze al ongeveer net zo lang aan hun verstand te peuteren dat ik niet eerst nog langs zes juristen hoef, dat het gewoon een bevestiging is dat we de financiën onderling regelen.

Welkom in de wereld van de hypotheken <3.

Heb je een huis gevonden?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:45

Onze kerstboom is opeens verdwenen :') blijkbaar heeft iemand uit de straat em klein gemaakt en in de groene container gedaan (die hebben wij niet). Wel lief van die persoon :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:48

Of opgehaald door kinderen. In Alblasserdam kregen kinderen 0,50 per boom.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:51

Nee dat hadden ze al voor 4 januari gedaan (dat was dus ook mijn ergernis, zo vroeg)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:59

SpikkelFire schreef:
Nee dat hadden ze al voor 4 januari gedaan (dat was dus ook mijn ergernis, zo vroeg)

Waarom halen ze bomen op voor Driekoningen? Hoe moeten de drie Wijzen nu de weg naar het kerststalletje vinden als de boom al weg is?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 14:02

oomens schreef:
SpikkelFire schreef:

Waarom halen ze bomen op voor Driekoningen? Hoe moeten de drie Wijzen nu de weg naar het kerststalletje vinden als de boom al weg is?

Precies! Zo stom.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 14:02

Hier is geloof nog de hele week bomen inleveren. Absurd zo vroeg. Dat was mede reden van de houtsnippers de kerstbomen versnipperen ze en doen ook gelijk snoei onderhoud van de gemeente.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 15:35

Iemand die te laat is, dat doe je bij je werk ook niet. Waarom bij mij dan wel :x

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 15:42

Ik heb m'n eten te snel op en nu heb ik trek :(

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 16:09

Mijn kerstboom staat nog

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 16:18

SpikkelFire schreef:
Onze kerstboom is opeens verdwenen :') blijkbaar heeft iemand uit de straat em klein gemaakt en in de groene container gedaan (die hebben wij niet). Wel lief van die persoon :D

Onze boom was ook uit de voortuin gejat :') scheelde weer ermee slepen.

Alleen beetje jammer dat ze niet kwamen aanbellen maar zo de tuin in zijn gelopen ze hadden de boom sowieso mogen hebben.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 16:21

Dat ik ben gebeld door een vreemd 06 nummer en ik op Google niks kon vinden. Heb hem al 3x terug gebeld maar er wordt niet opgenomen. En de voicemail is een standaard voicemail. Eigenlijk wil ik weten wie het is. Maar ergens wil ik het nummer ook gewoon blokkeren.

Edit: had dit nummer al geblokkeerd op app was een tinderdate van 10 jaar geleden ofz. Waarom die mij nog moet bellen geen idee. Ben verloofd laat mij met rust ofz.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 16:57

Dat het bij de tandarts weer eens uit loopt.

Ik wil gewoon lekker op de bank liggen niets doen.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 17:07

MyWishMax schreef:
Ik reed op een smalle dijkweg met paaltjes aan mijn linkerkant. Passen op dat stuk geen 2 auto's langs elkaar, dus je wacht op elkaar. Ik moest nog een paar meter tot ik op bredere stuk was zonder paaltjes.

Komt er een aso in een suv aan en die rijdt gewoon door. Dus ik ga stil staan, hij rijdt door en rijdt dus tegen mijn spiegel aan met hele zijkant van de auto. Ik blijf staan, maar hij rijdt gewoon vol gas weg???? Ik heb schade aan spiegel, dus hij denk ik ook aan de hele zijkant.

Herkenbaar hoor, spiegel eraf. Alleen had mevrouw niet gerekend op de opnames van mijn hagel nieuwe dashcam. Dus kenteken vol in beeld, verzekering gaat mevrouw even achterna :D

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 17:31

3 notarissen gebeld om een afspraak te maken voor informatie in te winnen.2 weigerden en 1 wilde het doen voor een startbedrag van 1000€.Ik heb niks gevraagd over de prijs,hoeft ook niet gratis.
Ik vraag me dan af hoe anderen hun zaken regelen betreft aan-en verkoop,overlijden,samenwonen,... Als je nog niet op eerste informatieve gesprek mag komen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 17:35

Sinds dinsdag weer thuis, met alsnog schommelende/hoge waardes. Ik heb tegen de artsen gezegd: dan ben ik zo terug. Ik vrees dat dit gaat uitkomen |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 17:50

MoniekJ schreef:
Sinds dinsdag weer thuis, met alsnog schommelende/hoge waardes. Ik heb tegen de artsen gezegd: dan ben ik zo terug. Ik vrees dat dit gaat uitkomen |(

:knuffel:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 17:51

Trein vertraging...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 17:58

fleurtjeuh schreef:
Trein vertraging...

Die is leuk zo samen met je onderschrift