Kon hem nog net vangen, het is best een groot kastje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tova schreef:Dat ik iets verkeerd doe met de planten maar geen idee. Planten krijgen genoeg licht, maar de bladeren worden geel. Is dat jou te veel of weinig water?
Mkango schreef:Ik begon net heel enthousiast met het epileren van mijn benen (was ook wel hoog nodig). Na twee tellen gaat het lampje al van groen naar rood en een paar minuten later was het ook wel echt gedaan. Nu heb ik dus één shirebeen en een been dat voor driekwart kaal is met nog een kwart shire. Echt top.
En mijn hypotheekverstrekkers die echt gruwelijk moeilijk doen om niks en alles onnodig ingewikkeld maken, terwijl de instructies van de makelaar doodsimpel en klip en klaar waren.Het had drie dagen geleden al geregeld kunnen zijn bij wijze van spreken, maar ik probeer ze al ongeveer net zo lang aan hun verstand te peuteren dat ik niet eerst nog langs zes juristen hoef, dat het gewoon een bevestiging is dat we de financiën onderling regelen.
SpikkelFire schreef:Onze kerstboom is opeens verdwenenblijkbaar heeft iemand uit de straat em klein gemaakt en in de groene container gedaan (die hebben wij niet). Wel lief van die persoon
MyWishMax schreef:Ik reed op een smalle dijkweg met paaltjes aan mijn linkerkant. Passen op dat stuk geen 2 auto's langs elkaar, dus je wacht op elkaar. Ik moest nog een paar meter tot ik op bredere stuk was zonder paaltjes.
Komt er een aso in een suv aan en die rijdt gewoon door. Dus ik ga stil staan, hij rijdt door en rijdt dus tegen mijn spiegel aan met hele zijkant van de auto. Ik blijf staan, maar hij rijdt gewoon vol gas weg???? Ik heb schade aan spiegel, dus hij denk ik ook aan de hele zijkant.