Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LWDaisy schreef:Zwitsal op zich ruikt best lekker, maar als je het té vaak hebt geroken in combinatie met poep of kots, ga je de Zwitsal daarmee associëren en verliest het zijn charme
Maar ik vind het niet bijzonder lekker ruiken. Doe mij dan maar Rituals. LWDaisy schreef:Zwitsal op zich ruikt best lekker, maar als je het té vaak hebt geroken in combinatie met poep of kots, ga je de Zwitsal daarmee associëren en verliest het zijn charme
. Anders zou t voor mij ook snel klaar zijn.LWDaisy schreef:Zwitsal op zich ruikt best lekker, maar als je het té vaak hebt geroken in combinatie met poep of kots, ga je de Zwitsal daarmee associëren en verliest het zijn charme
Die wasgel is superhandig om vieze urinebruine voeten (van mijn paard) weer spierwit te krijgen in no time. En dan met een emmertje lauwwarm tot warm water, scheut olie erin, microvezel doekje erin soppen en stevig uitwringen en over je paard gaan. Glanzen ze je van tegemoet, vuil en stof blijft minder snel kleven en het helpt ook nog tegen vliegend ongedierte. Maar je paard ruikt wel naar Zwitsal, dat wel.
Jildau schreef:LWDaisy schreef:Zwitsal op zich ruikt best lekker, maar als je het té vaak hebt geroken in combinatie met poep of kots, ga je de Zwitsal daarmee associëren en verliest het zijn charme
Ja dit denk ik ook maar aangezien ik niet in de buurt van baby's kom heb ik die slechte associatie nog niet.Maar ik vind het niet bijzonder lekker ruiken. Doe mij dan maar Rituals.

Elke nacht er nog uit om te plassen (wordt wel steeds langer opgehouden) en echt 24/7 opletten.. Ik vind dit al vreselijk vermoeiend.