[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 23:45

Ik vind zwitsal dan weer wel heel erg lekker ruiken :+

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 00:42

c_alsemgeest schreef:

+1

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 06:15

c_alsemgeest schreef:

Ik ook. Heb de geurstokjes op de slaapkamer en was het beddengoed met Robijn Zwitsal.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 07:18

Zwitsal op zich ruikt best lekker, maar als je het té vaak hebt geroken in combinatie met poep of kots, ga je de Zwitsal daarmee associëren en verliest het zijn charme :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 07:21

LWDaisy schreef:
Zwitsal op zich ruikt best lekker, maar als je het té vaak hebt geroken in combinatie met poep of kots, ga je de Zwitsal daarmee associëren en verliest het zijn charme :')

Ja dit denk ik ook maar aangezien ik niet in de buurt van baby's kom heb ik die slechte associatie nog niet. :') Maar ik vind het niet bijzonder lekker ruiken. Doe mij dan maar Rituals.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 07:28

Nee ik associeer Zwitsal ook met poep. Waarom dragen volwassen vrouwen een eau de toilette van Zwitsal? Whyyy.

Ik kreeg bij geboorte 2 zo'n pakket ervan, daar heb ik Afghanen blij mee gemaakt. Klaar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 07:47

LWDaisy schreef:

Scheelt dat ik t nooit ruik in combinatie met poep of kots :)). Anders zou t voor mij ook snel klaar zijn.

En het wasmiddel ruikt niet heel sterk naar Zwitsal, slechts een beetje.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 09:20

LWDaisy schreef:

Zo leren we honden detectie aan :+
eerst met zwanworstjes laten zoeken, en erna voeg je een geurtje toe (bv kurkuma, of steranijs, of voor drugshonden wiet), honden maken de link tussen de geur en de worst, en dan is het gewoon een kwestie van de geur alleen te verstoppen en zelf te gaan belonen met het worstje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 09:27

Ik gebruik Zwitsal zeepvrije wasgel en huidolie om mijn paard te wassen en voor hot cloth tijdens het groomen :o Die wasgel is superhandig om vieze urinebruine voeten (van mijn paard) weer spierwit te krijgen in no time. En dan met een emmertje lauwwarm tot warm water, scheut olie erin, microvezel doekje erin soppen en stevig uitwringen en over je paard gaan. Glanzen ze je van tegemoet, vuil en stof blijft minder snel kleven en het helpt ook nog tegen vliegend ongedierte. Maar je paard ruikt wel naar Zwitsal, dat wel.

Scheelt wel een hoop aan glansspray en dure paardenshampoo, ik doe best lang met 2 grote flessen.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 14:44

Mijn staleigenaresse heeft een middeltje voor de jeukerige manen en staart van haar paard.
Ik zweer je dat dat spul ruikt naar babydiarree en zwitsal :+
Zelf ruikt ze het niet (maar is ook moeder, en zegt dat ze babypoep nooit vies vond ruiken) maar ik ga elke keer dat ze dr paard insmeert bijna over mn nek.

Zwitsal zelf vind ik wel oke ruiken, ik heb ook een tijdje mn beddengoed met zwitsal wasverzachter gewassen <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 16:27

Wij gebruikten voor de exzemers ook babyolie van Zwitsal. Werkte goed.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 21:50

Jildau schreef:
LWDaisy schreef:

Ja dit denk ik ook maar aangezien ik niet in de buurt van baby's kom heb ik die slechte associatie nog niet. :') Maar ik vind het niet bijzonder lekker ruiken. Doe mij dan maar Rituals.

Zo dicht kom ik nooit in de buurt van baby's :+

Dus die associatie mis ik volledig :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 23:13

Ik ben echt zooo blij dat er geen krijsje rond hupst hier. Lig met barstende hoofdpijn en verhoging in bed. Ik denk dat mijn hoofd echt uit elkaar zou spatten als zo'n mormel dan ook nog aandacht moet :')

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 23:43

Ik mocht vandaag weer 3d echo's bekijken. Ik vind het zo creepy, ik snap niet hoe iemand dat zou willen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 07:49

Mijn laatste zwangere collega omschreef het zelf als een alien :))

Idem hier Idinn. Ik,zit in quarantaine wegens covid sinds vorige zondag en het gaat op en af. Maandag terug naar werk, benieuwd hoe ik het daar ga overleven. Maar zoooo blij dat ik de voorbije week geen gezeik rond mijn hoofd had van een kind. Die had ik eerlijk waar door het raam buiten de straat op gegooid, zo prikkelbaar en moe was ik soms.

Gisteravond me wel lam geschrokken van hels gekrijs op straat. Stond een meisje keihard haar longcapaciteit uit te testen, klonk als nagels over een krijtbord. Geen idee waarom ze dat deed, ze zag er wel overstuur uit. Maar niks teken van een val, er was geen verkeer dus dat kan ook niks geweest zijn, niemand in de buurt buiten haar familie...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 07:50

Wij hebben nu twee weken een pup, man.. :') Elke nacht er nog uit om te plassen (wordt wel steeds langer opgehouden) en echt 24/7 opletten.. Ik vind dit al vreselijk vermoeiend.

Kun je nagaan met een (huil)baby.. oh mijn god. Echt never!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 08:09

Amber_anne schreef:
Ik mocht vandaag weer 3d echo's bekijken. Ik vind het zo creepy, ik snap niet hoe iemand dat zou willen

Toen wij de 3D echo van vrienden "moesten" bekijken, zei mijn vriend dat het net een kleine duivel leek. Ouders konden er wel mee lachen. Vriend meende het 100%.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 08:18

Mijn beste vriendin vroeg of ik aub wilde ontkennen dat hun eerste zoontje de lelijke flaporen van z'n papa had.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 08:41

Oh dear, heb je een eerlijk of een aardig antwoord gegeven?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 11:57

Mijn nichtje postte laatst foto's van haar 5D echo. Nee dat is geen typfout, t was echt 5D.
Hoe de fiets is iets 5D als het een echo is???

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 11:58

Huh!!!?? :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 12:01

Ja dat dacht ik dus ook..
Maar ze is ook nog eens een herbalife girl, dus t geeft wel aan dat ze bevattelijk is voor kletspraatjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 12:07

Is het niet eerder high definition echo? Met extra gedetailleerd beeld?

3D CT is wel supercool om te zien trouwens! Tijdens mijn stage op medische beeldvorming daar paar keer resultaten van gezien, echt zooooo leuk! Kan je het hart of een stukje wervelkolom helemaal in detail bekijken, roteren etc.

Urbanus: ik heb met een stalen gezicht de flaporen ontkend en daarna zijn we beiden met de slappe lach een half uur zoet geweest. Is nu nog steeds recept voor lachsalvo's en kind is intussen 8 jaar oud. De oren zijn gelukkig wel bijgetrokken, al kan je niet ontkennen wie de papa is als je ze bij elkaar zet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 13:04

fleurtjeuh schreef:
Mijn nichtje postte laatst foto's van haar 5D echo. Nee dat is geen typfout, t was echt 5D.
Hoe de fiets is iets 5D als het een echo is???

Is dat met geur ofzo? :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 13:13