MarlindeRooz schreef:Weer wakker van de pijn. Werd wakker en dacht “ah top een keer niet wakker van de pijn.” En toen klapte het in.
Dat is echt klöte, sterkte!
[***] schreef:Ik heb pijn, puppy loopt te etteren en ik hoor water druppelen maar kan geen lekkage ontdekken. Ik word GEK. Nog geen week onderweg met mijn project van 20 weken en ik zit er doorheen en ik loop achter. De monteurs en alle stress slurpen al mijn energie op EN IK KAN MET SLAAPPILLEN NIET SLAPEN
Sterkte!
Zeker nu zou goede nachtrust helpen. Heb je een andere manier van ontspannen?
fotolijstje schreef:Net wakker, ik voel me nu al helemaal poedersuiker en waardeloos.
Niet doen. Ga voor een spiegel staan en denk terug aan een moment dat je je súper sterk voelde, bijvoorbeeld na een overwinning op iets ofzo. Maak je groot (desnoods rek je je helemaal uit, als je maar stevig blijft staan) en zeg tegen jezelf terwijl je die herinnering vasthoudt dat je sterk bent. Kies woorden die voor jou werken, ‘ik ben krachtig’ of ‘ik ben sterk’ of ‘ik kan de wereld aan’ zoiets dergelijks. Herhaal dit twee minuten.
Captain schreef:Dat ik vandaag voor een cursus naar locatie moet.

Had de cursus expres ingepland zodat ik het online kon volgen, maar door de versoepelde maatregelen is het weer fysiek bijwonen. Ik wil niet.

Gelukkig heb ik ook tussendoor nog een sollicitatiegesprek, breekt zo lekker de dag.

Lekker druk zo te lezen! Veel succes bij je sollicitatie!
DiscoDipp schreef:Epplejeck die aankomt met ‘we hebben vanaf nu altijd 15% korting op ons huismerk’
Volgensmij heet dat gewoon goedkoper?
Irriteer mij er de pletter aan, aangezien je zo nergens meer een verjaardagskorting oid op in kunt leveren.
Slimmerikken
. Leuk is anders idd.
Jessica_1998 schreef:Positieve zelftest op het meest verschrikkelijke moment dat je je kan bedenken
Balen! Sterkte!
MarlindeRooz schreef:Na 1,5 uur in bed hebben liggen relaxen toch maar de gordijnen open doen. Nou dat had ik niet hoeven doen. Het is binnen lichter en minder deprimerend. Wat een ellende zeg, is het al voorjaar?
Hier kijk ik ook zooo naar uit! En de mooie dagen die we al gehad hebben maken de nood voor mij alleen maar groter. Doorbijten, morgen schijnt een mooiere dag te worden.
Marcella schreef:Had gisteren ook een moment van koude rillingen. Nu heb ik het bloedheet.
Beterschap Marcella!