Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Nou, ik heb het opgehaald en het is zoals ik gehoopt had. Het is een top van mijn lootje, dus ik hoop dat hij of zij er ook echt blij mee is. Het enige probleem wordt het versturen. Dus ik hoop niet dat het daarom niet door kan gaan.
Maar voor alsnog ga ik er van uit dat het naar mijn lootje gaat![]()
![]()
![]()
![]()
idinn schreef:Een echte.germie schreef:Nou, ik heb het opgehaald en het is zoals ik gehoopt had. Het is een top van mijn lootje, dus ik hoop dat hij of zij er ook echt blij mee is. Het enige probleem wordt het versturen. Dus ik hoop niet dat het daarom niet door kan gaan.
Maar voor alsnog ga ik er van uit dat het naar mijn lootje gaat![]()
![]()
![]()
![]()
heb je een zeekoe voor me gekocht?
theadora99 schreef:Ik heb mijn roeping gevonden jongens, ik ben aan het kaarsen-maken en ik vind het geweldig. Mocht je dus nog cadeau ideeën nodig hebben: ik zoek nog lont (heel veel) en dingen zoals mallen ofzo. Maar mocht je alles al hebben, dan koop ik t lekker zelf
Daan13 schreef:Als je het hart uitloopt kan je tussen de bosjes de weg oversteken en dan loop je er recht op aan, beetje oranje achtige logo.
Germie,dan ben je ook aardig uit de buurt als je ze alle 3 kent![]()
Kom je wel vaker in die hoek?
theadora99 schreef:Ik heb mijn roeping gevonden jongens, ik ben aan het kaarsen-maken en ik vind het geweldig. Mocht je dus nog cadeau ideeën nodig hebben: ik zoek nog lont (heel veel) en dingen zoals mallen ofzo. Maar mocht je alles al hebben, dan koop ik t lekker zelf
Banyu schreef:Iemand bekend met de winkel; “Die grenze”, schijnt een leuke winkel te zijn??!
germie schreef:theadora99 schreef:Ik heb mijn roeping gevonden jongens, ik ben aan het kaarsen-maken en ik vind het geweldig. Mocht je dus nog cadeau ideeën nodig hebben: ik zoek nog lont (heel veel) en dingen zoals mallen ofzo. Maar mocht je alles al hebben, dan koop ik t lekker zelf
En dan slopen je katten het weer.
Hebben ze nog gespeeld met het speeltje van vorig jaar?