Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 21:52

Veel sterkte voor het baasje en jou [***]! :knuffel:

Ergernis is dat ik al maanden zoveel pijn aan mijn voet heb. Gaat geen dag voorbij zonder pijn. :(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-21 21:58

Weer door een of ander beest door mijn rijbroek heen gebeten en nu een enorme schijf op mijn been. Schijt.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 22:14

xPabloBokt schreef:
Weer door een of ander beest door mijn rijbroek heen gebeten en nu een enorme schijf op mijn been. Schijt.

Heb je antihistamine in huis?

Ik erger mij aan mijn zere/stijve nek nu al bijna een week.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 22:52

Dat ik mijn auto of de werkbus in de kleinste gaatjes geparkeerd krijg maar recht achteruit rijden tijdens het aandocken terwijl er 4 mensen stonden te kijken dan weer totaal niet wilde lukken |o

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 22:59

Froukje schreef:
Dat ik mijn auto of de werkbus in de kleinste gaatjes geparkeerd krijg maar recht achteruit rijden tijdens het aandocken terwijl er 4 mensen stonden te kijken dan weer totaal niet wilde lukken |o

F*ck those people.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 23:05

Kan ik niet tegen lactose en heb ik 2 kaassouflesses gegeten zonder mijn pilletjes in te nemen terwijl ik ze bij me had maar te lui was om ze te pakken?
Misschien.

Heb ik nu buikpijn en ben ik enorm misselijk?
Misschien.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 23:09

Een beschadiging op mijn rechter oog. Nu dus constant het gevoel alsof in zand in mijn oog heb, met de bijbehorende hoofdpijn |(

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 23:18

DiscoDipp schreef:
Een beschadiging op mijn rechter oog. Nu dus constant het gevoel alsof in zand in mijn oog heb, met de bijbehorende hoofdpijn |(

Oei da's vervelend! Ik heb ooit mijn lens in lenzen vloeistof gelegd die geneutraliseerd moest worden (maar dat wist ik niet....) en toen precies datzelfde gevoel gehad. Toen m'n oog werd onderzocht konden ze het verdoven met druppels en was de pijn weg; misschien kun je daarvoor bij de huisarts terecht?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 23:28

Castilja schreef:
DiscoDipp schreef:

Oei da's vervelend! Ik heb ooit mijn lens in lenzen vloeistof gelegd die geneutraliseerd moest worden (maar dat wist ik niet....) en toen precies datzelfde gevoel gehad. Toen m'n oog werd onderzocht konden ze het verdoven met druppels en was de pijn weg; misschien kun je daarvoor bij de huisarts terecht?

Oh dat klinkt ook niet lekker..

Ik heb druppels gekregen maar die verdoven niet echt, ik ga maandag even bellen naar de HA misschien dat ze iets anders kunnen voorschrijven. Echt een vervelend gevoel en vooral die hoofdpijn..

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 23:35

Haha ja ik was inderdaad wel de sjaak ja :')
Ja oliebol man, morgen ook zondag natuurlijk.. Hoop dat het ongemak snel wat afneemt en dat de huisarts iets voor je kan betekenen! :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 00:10

Dat ik nu al vanaf juli aardappelen aan het rooien ben een en nog niet klaar. Normaal heb ik dit gewoon in een paar weken gedaan. |o

Vraag mij nu af of het afvallen misschien ook niet door de pijn komt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 00:48

Dat ik het koud heb :brr:

En mensen verderop weer buiten zitten en lawaai maken. Er moeten ook mensen morgenochtend gewoon weer werken

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 01:34

[***] schreef:
Het gaat dus niet om mijn hond, maar om zijn broer die van een ander baasje is. Maar pffff het hakt er wel in...
Hij kon zwemmen maar het was niet mogelijk om uit het water te komen en hij is uitgeput geraakt

Wat heftig zeg. Was nog maar een puppy toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 01:56

imaudy schreef:
[***] schreef:
Het gaat dus niet om mijn hond, maar om zijn broer die van een ander baasje is. Maar pffff het hakt er wel in...
Hij kon zwemmen maar het was niet mogelijk om uit het water te komen en hij is uitgeput geraakt

Wat heftig zeg. Was nog maar een puppy toch?

Hij was bijna een jaar en 4 maanden, nog steeds veel te jong :( ik heb 2 honden, de oudste woont nu bij mijn moeder omdat hij al artrose heeft en daardoor niet verder kon met het hulphondtraject.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 03:00

Plafond dienst

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 04:19

Dat mijn vriend mij net wakker maakt door met zijn hoofd tegen mijn hoofd aan te klappen, EN DAAR NIET EENS WAKKER VAN WORDT?! Die kunnen ze echt het bed onder z'n kont vandaan jatten, heeft 'ie pas door als het alarm gaat. :')

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 04:24

Captain schreef:
Dat mijn vriend mij net wakker maakt door met zijn hoofd tegen mijn hoofd aan te klappen, EN DAAR NIET EENS WAKKER VAN WORDT?! Die kunnen ze echt het bed onder z'n kont vandaan jatten, heeft 'ie pas door als het alarm gaat. :')

Oh jee, daar heeft mijn man ook een handje van weg. Ga je nog proberen om wat te slapen of ben je nu te wakker? :(:)

Zelf ook wakker. Eerst een nare droom gehad. Dan zitten suffen op het toilet, komt er opeens een enorme spin recht naar me toe gerend! Nou, dan ben ik dus echt wakker. :brr: %)
En nu zit ik hier dus achter de computer en word zwaar belagerd door een mug.
De dag begint weer lekker.

Wodamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 06:29

Ik erger me eraan dat ik net een zatte kadaver op de bank heb gevonden :Y)
Vriendlief is uit geweest, ik kon niet mee
Maar ja na bijna 2 jaar niet uitgaan..
Meneer is op zijn nieuwe fiets gegaan
Die nu ergens in de bosjes staat, en de onderdelen in de tuin liggen, lees ik in de groepsapp :7

En nu ben ik klaar wakker terwijl ik zelf ook pas laat sliep

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 07:18

Mijn man die zijn wekker zet om 6.45, en hem dan elke 3 minuten af liet gaan.
We hadden 7.00u afgesproken ^) en het dan raar vinden dat ik chagrijnig ben. ^)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 07:39

soesita schreef:
Captain schreef:

Oh jee, daar heeft mijn man ook een handje van weg. Ga je nog proberen om wat te slapen of ben je nu te wakker? :(:)

Zelf ook wakker. Eerst een nare droom gehad. Dan zitten suffen op het toilet, komt er opeens een enorme spin recht naar me toe gerend! Nou, dan ben ik dus echt wakker. :brr: %)
En nu zit ik hier dus achter de computer en word zwaar belagerd door een mug.
De dag begint weer lekker.

I tried maar tevergeefs. :')

Brrrrrr wakker eorden van een rennende spin.. :brr: :oo Dat is veel erger..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:24

Iew dat is gewoon horror blegh…

Dat ik last van m’n darmen heb en zo een lange dag heb :Y)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:39

tirzasarah10 schreef:
[***] schreef:

Heel erg sneu :(

Ik had donderdag een speciale coolpack besteld voor mijn enkel en die is binnen, ding werkt top! Ook blijft hij lang koud maar man dat ding stinkt!! %)
Volgens mij moeder is het van een soort stof die altijd stinkt en dat het vanzelf wel weg trekt. Nu heb ik het stoffen hoesje al gewassen en de coolpacks zelf met allesreiniger schoon gemaakt maar nog ruikt het en ik blijf het ruiken. Het is dat het zo ontzettend veel pijn verlichting geeft(iets wat heftige pijnstillers niet lukt) anders was dat ding al direct retour gegaan

Misschien de packs even in de azijn of met azijn afnemen? Dat neutraliseert geurtjes.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:14

Captain schreef:

Ik kreeg laatst een elleboog tegen mijn oog.. behoorlijk liggen jammeren want het deed echt pijn.
In de ochtend werd hij wakker en keek naar me en vroeg heel droog, wat heb jij nou weer met je oog gedaan?

En daarna ook nog heel verontwaardigd zeggen dat ik hem wakker had moeten maken :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:19

Weer halve nacht niet geslapen door geluidsoverlast. :):)

* giet koffie naarbinnen *

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:23

Wodamen schreef:
Ik erger me eraan dat ik net een zatte kadaver op de bank heb gevonden :Y)
Vriendlief is uit geweest, ik kon niet mee
Maar ja na bijna 2 jaar niet uitgaan..
Meneer is op zijn nieuwe fiets gegaan
Die nu ergens in de bosjes staat, en de onderdelen in de tuin liggen, lees ik in de groepsapp :7

En nu ben ik klaar wakker terwijl ik zelf ook pas laat sliep

:') :')
Ik krijg hier een beeld bij.