Ergernis is dat ik al maanden zoveel pijn aan mijn voet heb. Gaat geen dag voorbij zonder pijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Een beschadiging op mijn rechter oog. Nu dus constant het gevoel alsof in zand in mijn oog heb, met de bijbehorende hoofdpijn
Castilja schreef:DiscoDipp schreef:Een beschadiging op mijn rechter oog. Nu dus constant het gevoel alsof in zand in mijn oog heb, met de bijbehorende hoofdpijn
Oei da's vervelend! Ik heb ooit mijn lens in lenzen vloeistof gelegd die geneutraliseerd moest worden (maar dat wist ik niet....) en toen precies datzelfde gevoel gehad. Toen m'n oog werd onderzocht konden ze het verdoven met druppels en was de pijn weg; misschien kun je daarvoor bij de huisarts terecht?
imaudy schreef:[***] schreef:Het gaat dus niet om mijn hond, maar om zijn broer die van een ander baasje is. Maar pffff het hakt er wel in...
Hij kon zwemmen maar het was niet mogelijk om uit het water te komen en hij is uitgeput geraakt
Wat heftig zeg. Was nog maar een puppy toch?
Captain schreef:Dat mijn vriend mij net wakker maakt door met zijn hoofd tegen mijn hoofd aan te klappen, EN DAAR NIET EENS WAKKER VAN WORDT?! Die kunnen ze echt het bed onder z'n kont vandaan jatten, heeft 'ie pas door als het alarm gaat.
soesita schreef:Captain schreef:Dat mijn vriend mij net wakker maakt door met zijn hoofd tegen mijn hoofd aan te klappen, EN DAAR NIET EENS WAKKER VAN WORDT?! Die kunnen ze echt het bed onder z'n kont vandaan jatten, heeft 'ie pas door als het alarm gaat.
Oh jee, daar heeft mijn man ook een handje van weg. Ga je nog proberen om wat te slapen of ben je nu te wakker?![]()
Zelf ook wakker. Eerst een nare droom gehad. Dan zitten suffen op het toilet, komt er opeens een enorme spin recht naar me toe gerend! Nou, dan ben ik dus echt wakker.![]()
![]()
En nu zit ik hier dus achter de computer en word zwaar belagerd door een mug.
De dag begint weer lekker.
tirzasarah10 schreef:[***] schreef:Het gaat dus niet om mijn hond, maar om zijn broer die van een ander baasje is. Maar pffff het hakt er wel in...
Hij kon zwemmen maar het was niet mogelijk om uit het water te komen en hij is uitgeput geraakt
Heel erg sneu
Ik had donderdag een speciale coolpack besteld voor mijn enkel en die is binnen, ding werkt top! Ook blijft hij lang koud maar man dat ding stinkt!!![]()
Volgens mij moeder is het van een soort stof die altijd stinkt en dat het vanzelf wel weg trekt. Nu heb ik het stoffen hoesje al gewassen en de coolpacks zelf met allesreiniger schoon gemaakt maar nog ruikt het en ik blijf het ruiken. Het is dat het zo ontzettend veel pijn verlichting geeft(iets wat heftige pijnstillers niet lukt) anders was dat ding al direct retour gegaan
Captain schreef:Dat mijn vriend mij net wakker maakt door met zijn hoofd tegen mijn hoofd aan te klappen, EN DAAR NIET EENS WAKKER VAN WORDT?! Die kunnen ze echt het bed onder z'n kont vandaan jatten, heeft 'ie pas door als het alarm gaat.
Wodamen schreef:Ik erger me eraan dat ik net een zatte kadaver op de bank heb gevonden![]()
Vriendlief is uit geweest, ik kon niet mee
Maar ja na bijna 2 jaar niet uitgaan..
Meneer is op zijn nieuwe fiets gegaan
Die nu ergens in de bosjes staat, en de onderdelen in de tuin liggen, lees ik in de groepsapp![]()
En nu ben ik klaar wakker terwijl ik zelf ook pas laat sliep