Needje schreef:EDIT: Bedoel meer dat je je dit persoonlijk aantrekt terwijl zij gewoon haar mening geeft.
Om vervolgens met een kinderachtige opmerking een sneer te geven over haar berichten.
Oh gauw je bericht aanpassen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Nou het viel bij mij ook verkeerd want corinep vindt zichzelf vooral heel zielig als iemand eens iets over haar zegt. Misschien moet ze dan ook eens kritisch naar zichzelf gaan kijken. Het kan ook op een andere manier gezegd worden als iets je smaak niet is, als je dat al perse moet zeggen.
Mijn Vinted handel gaat lekker momenteel. Bijna genoeg verkocht om in nieuwe Dr. Martens te steken.
Urbanus schreef:Jildau schreef:Nou het viel bij mij ook verkeerd want corinep vindt zichzelf vooral heel zielig als iemand eens iets over haar zegt. Misschien moet ze dan ook eens kritisch naar zichzelf gaan kijken. Het kan ook op een andere manier gezegd worden als iets je smaak niet is, als je dat al perse moet zeggen.
Mijn Vinted handel gaat lekker momenteel. Bijna genoeg verkocht om in nieuwe Dr. Martens te steken.
Welk model spaar je voor?
Urbanus schreef:Jaaaaaa!
Ik wil deze winter de Sinclairs. Maar de Molly Rainbow staan op Vinted... verkoper heeft alleen 0 reviews.
tengeltje11 schreef:Mondial had toch wel een goeie week vertraging, ik las ergens dat ze een groot depot aan het verhuizen waren, maar had vandaag plots 4 pakjes die beschikbaar waren, dus denk dat het aan het oplossen is. Las dat meer mensen extra lang moesten wachten op hun mondial pakje.
Hier weer enkele heel leuke koopjes gedaan, wat kan je daar gewoon heel blij van worden toch?
pmarena schreef:Homerr is bij mij volgens mij nog nooit snel geweest.