Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Ik mis even wat dat nieuwsbericht te maken heeft met de Coronamaatregelen, PabloBokt? (Ik ga er vanuit dat je de maatregelen bedoelt?)
MarcoBorsato schreef:michelle___ schreef:Werd net gebeld voor een kennismakingsgesprek..
Zij opende het gesprek met "Heb je auto? Rijbewijs? Want ik zie dat je in Rotterdam hebt gestudeerd.. Ja wij zoeken eigenlijk alleen mensen die uit Den Haag komen, dus ik laat het even varen."
Mens ik woon in hartje centrum Den Haag, op loopafstand.![]()
En toen was het: "Oh maar we hebben sowieso geen mensen nodig"
Ik had zoveel willen en kunnen zeggen, maar "ik laat het even varen"..
Dit... is vreemd
xPabloBokt schreef:__Sannne schreef:Ik mis even wat dat nieuwsbericht te maken heeft met de Coronamaatregelen, PabloBokt? (Ik ga er vanuit dat je de maatregelen bedoelt?)
Ik heb mijn bericht inmiddels gewijzigd, maar ik doelde daarmee ook op het feit dat het hele kabinet gewoon naar de vergaderingen blijft komen ondanks dat zij in contact zijn geweest met een positief getest persoon en dat de formatie-overleggen überhaupt helemaal geschrapt worden omdat Ollongren naar huis moet. Ik werk zelf ook in een omgeving waarbij informatiebeveiliging hoog in het vaandel staat, maar ook wij werken gewoon met Teams. Ik begrijp zelf niet zo goed dat je, als je je hele land opdraagt om zo veel mogelijk thuis te werken, zelf daar geen flexibiliteit mee toont. Misschien heeft het zo zijn redenen dat het niet anders kan, maar dat is wel hoe ik er nu tegen aan kijk.
Blunder na blunder komt er voort uit de Tweede Kamer en het begint gewoon niet eens meer "een foutje maken is menselijk" te worden, maar gewoon onzorgvuldigheid en nalatigheid.
Meliaforever schreef:Mensen die geen afstand houden, mensen met honden die denken dat elke hond andere honden leuk vind en wilt spelen. Mensen die hun hond los laten waar het niet mag en die niet luisteren.
Meliaforever schreef:Mensen die geen afstand houden, mensen met honden die denken dat elke hond andere honden leuk vind en wilt spelen. Mensen die hun hond los laten waar het niet mag en die niet luisteren.
Zebrastreep schreef:Meliaforever schreef:Mensen die geen afstand houden, mensen met honden die denken dat elke hond andere honden leuk vind en wilt spelen. Mensen die hun hond los laten waar het niet mag en die niet luisteren.
Ik ben wat dat betreft wel blij dat mijn hondje wat snauwt naar andere honden. Mensen lopen dan snel weer door
Meliaforever schreef:Zebrastreep schreef:
Ik ben wat dat betreft wel blij dat mijn hondje wat snauwt naar andere honden. Mensen lopen dan snel weer door
Dat doet mijn hondje ook, maar bij veel dringt het niet door.
Danielleeee_ schreef:Mijn schoonmoeder was op visite bij een kennis, die bewust heeft achtergehouden dat een gezinslid zat te wachten op de uitslag van een coronatest. Nu blijkt dat gezinslid positief te zijn en die kennis zelf ook. Mijn schoonmoeder is risicogeval en zit nu dus in spanning een coronatest af te wachten of ze ook positief is...
Echt, hoe kun je zo egoïstisch zijn om zoiets achter te houden
Telpeva schreef:Danielleeee_ schreef:Mijn schoonmoeder was op visite bij een kennis, die bewust heeft achtergehouden dat een gezinslid zat te wachten op de uitslag van een coronatest. Nu blijkt dat gezinslid positief te zijn en die kennis zelf ook. Mijn schoonmoeder is risicogeval en zit nu dus in spanning een coronatest af te wachten of ze ook positief is...
Echt, hoe kun je zo egoïstisch zijn om zoiets achter te houden
Wat erg
Bij mijn ouders hangt sinds kort een camera bij hun voordeur, nu zijn ze er eindelijk achter wie de hond daar voor de deur laat poepen en dat niet opruimt. Dat is dus serieus een buur van 2 huizen verderop, die dat in de avond sneaky doet. Die loopt dus haar voordeur uit, laat de hond bij een ander voor de deur poepen en vertrekt weer. Als je nou zo aartslui bent dat je het niet op wil ruimen, en je ook niet ver wilt lopen, waarom laat zo iemand een dier dan niet voor de eigen voordeur kakken?kan ze lekker zelf er doorheen lopen en het ruiken. Vind het zo asociaal, hoe kan je zo zijn