Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 14:51

Ik mis even wat dat nieuwsbericht te maken heeft met de Coronamaatregelen, PabloBokt? (Ik ga er vanuit dat je de maatregelen bedoelt?)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-21 14:54

__Sannne schreef:
Ik mis even wat dat nieuwsbericht te maken heeft met de Coronamaatregelen, PabloBokt? (Ik ga er vanuit dat je de maatregelen bedoelt?)

Ik heb mijn bericht inmiddels gewijzigd, maar ik doelde daarmee ook op het feit dat het hele kabinet gewoon naar de vergaderingen blijft komen ondanks dat zij in contact zijn geweest met een positief getest persoon en dat de formatie-overleggen überhaupt helemaal geschrapt worden omdat Ollongren naar huis moet. Ik werk zelf ook in een omgeving waarbij informatiebeveiliging hoog in het vaandel staat, maar ook wij werken gewoon met Teams. Ik begrijp zelf niet zo goed dat je, als je je hele land opdraagt om zo veel mogelijk thuis te werken, zelf daar geen flexibiliteit mee toont. Misschien heeft het zo zijn redenen dat het niet anders kan, maar dat is wel hoe ik er nu tegen aan kijk.

Blunder na blunder komt er voort uit de Tweede Kamer en het begint gewoon niet eens meer "een foutje maken is menselijk" te worden, maar gewoon onzorgvuldigheid en nalatigheid.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:01

MarcoBorsato schreef:
michelle___ schreef:
Werd net gebeld voor een kennismakingsgesprek..
Zij opende het gesprek met "Heb je auto? Rijbewijs? Want ik zie dat je in Rotterdam hebt gestudeerd.. Ja wij zoeken eigenlijk alleen mensen die uit Den Haag komen, dus ik laat het even varen."

Mens ik woon in hartje centrum Den Haag, op loopafstand. :+
En toen was het: "Oh maar we hebben sowieso geen mensen nodig"

:roll: Ik had zoveel willen en kunnen zeggen, maar "ik laat het even varen"..

Dit... is vreemd

Nieuwe normaal.

Net zoals solliciteren op een vacature en afgewezen worden worden, omdat er geen vacatures zijn. :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:02

xPabloBokt schreef:
__Sannne schreef:

Ik heb mijn bericht inmiddels gewijzigd, maar ik doelde daarmee ook op het feit dat het hele kabinet gewoon naar de vergaderingen blijft komen ondanks dat zij in contact zijn geweest met een positief getest persoon en dat de formatie-overleggen überhaupt helemaal geschrapt worden omdat Ollongren naar huis moet. Ik werk zelf ook in een omgeving waarbij informatiebeveiliging hoog in het vaandel staat, maar ook wij werken gewoon met Teams. Ik begrijp zelf niet zo goed dat je, als je je hele land opdraagt om zo veel mogelijk thuis te werken, zelf daar geen flexibiliteit mee toont. Misschien heeft het zo zijn redenen dat het niet anders kan, maar dat is wel hoe ik er nu tegen aan kijk.

Blunder na blunder komt er voort uit de Tweede Kamer en het begint gewoon niet eens meer "een foutje maken is menselijk" te worden, maar gewoon onzorgvuldigheid en nalatigheid.

Ahh zo, eens hoor!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:20

Aan degene die op mp iets van mij wil kopen en gevraagd heeft of ik het wil verzenden, en op het moment dat ik het betaal verzoek verstuurd heb, gewoon niet meer van zich laat horen. Laat het dan even weten dat je ervan af ziet.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:45

Dat ik op YouTube ineens geen video's meer kan uploaden die langer dan 15 minuten duren, terwijl dat eerder nooit een probleem was. Weet iemand toevallig hoe dat kan?

Edit: Hele bestand (van langer dan 15 minuten) naar mijn iPad ge-airdropt en toen lukte het wel. Maar toch typisch. :+

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:43

Mensen die geen afstand houden, mensen met honden die denken dat elke hond andere honden leuk vind en wilt spelen. Mensen die hun hond los laten waar het niet mag en die niet luisteren.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:53

Meliaforever schreef:
Mensen die geen afstand houden, mensen met honden die denken dat elke hond andere honden leuk vind en wilt spelen. Mensen die hun hond los laten waar het niet mag en die niet luisteren.

Dit vind ik ook zo'n enorme ergenis. Alsof wij mensen het altijd maar met elkaar kunnen vinden. Maar nee, een hond is maar een hond, dus dat moet maar vriendjes worden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:01

Meliaforever schreef:

Ik ben wat dat betreft wel blij dat mijn hondje wat snauwt naar andere honden. Mensen lopen dan snel weer door

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:09

Tele2. Mijn god hoe moeilijk is het.
Iemand heeft een verhuizing doorgegeven van adres G naar adres X, Tele2: oke. Ik geef een verhuizing door van adres P naar adres G, later dan de verhuisdatum van de ander. Tele2: onmogelijk, er is nog een actief abonnement op adres G. Ik neem contact op met de bewoner op adres G, zij zegt haar verhuizing te hebben doorgegeven. Ik bel Tele2 om opnieuw mijn verhuizing door te geven, Tele2: ok geregeld. Tien minuten later wordt ik terug gebeld: grapje, toch niet. En nu krijgt de oude huurster een factuur voor mijn verhuizing... Oftewel: grondig vern**kt bij Tele2...

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:18

Mijn schoonmoeder was op visite bij een kennis, die bewust heeft achtergehouden dat een gezinslid zat te wachten op de uitslag van een coronatest. Nu blijkt dat gezinslid positief te zijn en die kennis zelf ook. Mijn schoonmoeder is risicogeval en zit nu dus in spanning een coronatest af te wachten of ze ook positief is...

Echt, hoe kun je zo egoïstisch zijn om zoiets achter te houden :n

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:28

Zebrastreep schreef:
Meliaforever schreef:

Ik ben wat dat betreft wel blij dat mijn hondje wat snauwt naar andere honden. Mensen lopen dan snel weer door

Dat doet mijn hondje ook, maar bij veel dringt het niet door.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:30

De hele dag geen wifi gehad.Wel goed voor mijn bokt verslaving.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:45

Meliaforever schreef:
Zebrastreep schreef:

Dat doet mijn hondje ook, maar bij veel dringt het niet door.

Mijne doet het ook, maar ik heb een Dobermann en de meeste mensen roepen hun hond al bang bij zich als ze haar überhaupt zien en ze richting hun hond kijkt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:51

Ik ben moe, ik erger me aan mezelf en ik vind mensen stom. -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:56

Ik was vergeten wat voor haantjes literair vertalers kunnen zijn. Goede goden :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 19:05

Hulp gevraagd en nu voel ik me een aansteller dat ik hulp heb gevraagd :'). En laat ik maar niet beginnen over de wachttijden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 19:07

Danielleeee_ schreef:
Mijn schoonmoeder was op visite bij een kennis, die bewust heeft achtergehouden dat een gezinslid zat te wachten op de uitslag van een coronatest. Nu blijkt dat gezinslid positief te zijn en die kennis zelf ook. Mijn schoonmoeder is risicogeval en zit nu dus in spanning een coronatest af te wachten of ze ook positief is...

Wat erg -O-

Bij mijn ouders hangt sinds kort een camera bij hun voordeur, nu zijn ze er eindelijk achter wie de hond daar voor de deur laat poepen en dat niet opruimt. Dat is dus serieus een buur van 2 huizen verderop, die dat in de avond sneaky doet. Die loopt dus haar voordeur uit, laat de hond bij een ander voor de deur poepen en vertrekt weer. Als je nou zo aartslui bent dat je het niet op wil ruimen, en je ook niet ver wilt lopen, waarom laat zo iemand een dier dan niet voor de eigen voordeur kakken? -O- kan ze lekker zelf er doorheen lopen en het ruiken. Vind het zo asociaal, hoe kan je zo zijn

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 19:09

Je bent echt nooit, nooit, nooit een aansteller als je waar dan ook hulp om vraagt.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 19:14

Telpeva schreef:
Danielleeee_ schreef:

Wat erg -O-

Bij mijn ouders hangt sinds kort een camera bij hun voordeur, nu zijn ze er eindelijk achter wie de hond daar voor de deur laat poepen en dat niet opruimt. Dat is dus serieus een buur van 2 huizen verderop, die dat in de avond sneaky doet. Die loopt dus haar voordeur uit, laat de hond bij een ander voor de deur poepen en vertrekt weer. Als je nou zo aartslui bent dat je het niet op wil ruimen, en je ook niet ver wilt lopen, waarom laat zo iemand een dier dan niet voor de eigen voordeur kakken? -O- kan ze lekker zelf er doorheen lopen en het ruiken. Vind het zo asociaal, hoe kan je zo zijn

Nu ze dat weten: opscheppen en in de tuin van buur gooien. “Astu, dit is van u. Was u vergeten” Tenminste...ik zou wel zo banketstaaf zijn }:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 19:56

Vind ik eigenlijk wel een goed plan ja :+ ik ga het overwegen

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 20:30

Afbeelding

Zucht :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 20:37

Sicayes schreef:
[ [url=m/mhUKbg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zucht :')

Zonder bakje zou ik denken dat er iemand onderweg is naar de SEH. :')
Laatst bijgewerkt door marley93 op 25-03-21 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 20:37

Wie heb jij vermoord? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 20:42

Ik heb ook altijd zo’n hekel aan van die mensen die een slagaderlijke bloeding in mijn keuken krijgen. :)) Geeft zoveel troep.