Grr net gebeld door de opleiding dat ik ( in elk geval) de eerste 2 bijeenkomsten in de klas naar Amsterdam moet.
Ik heb een enorme hekel aan die stad en daarnaast als ik met de auto ga kost het mij minstens 3 euro per uur ( van 10 tot 16 x 2)...Als het al lukt om daar te parkeren... dusss ga ik met de trein gok ik * zucht*
Nu maar duimen dat het hierbij blijft en de rest ‘ gewoon ‘ in Rotterdam gegeven word.

. Mijn hele bovenlijf doet zeer, als ik hoest of nies nog wat erger. Vannacht af en toe van ellende geen idee hoe ik moest liggen, nu overdag gaat het wat beter. Je zou zeggen, ziek op bed = het perfecte moment om series/films te kijken, maar dat ben ik na een dag al zat.
Heb ik die ooit ingevuld dan? Uiteindelijk zoveel fout dat ik eruit werd gegooid. Krijg ik een mail van het Vu dat ik bij de balie van het ziekenhuis een nieuwe activatiecode kan krijgen. Mijn eerstvolgende afspraak is in december, alle afspraken zijn telefonisch, ik woon 200 km verderop.
Was echt zo druk...
ja leuk, maar dat staat niet op je voorhoofd + wij kunnen het misschien hebben zonder het te weten en jou nog steeds aansteken. Maar oke