Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muppett schreef:Grote ergernis: vandaag in de file (in de stad) wisselde ik van rijbaan om geen gezeik met voorsorteren te krijgen. Ik had mijn auto tussen twee rijbanen staan en moest remmen. Daardoor kon de scooter achter me niet verder tussen de auto's door rijden. Die begon als een bezetene op mijn zijraam te slaan, aan de kant waar mijn 8 jarige zoon zat. Die schrok zich kapot. Werd vervolgens verrot gescholden in het Frans. Ik stak heel deëscalerend mijn middelvinger op en schold hem uit. Daarna reed hij om de auto heen en stompte een paar keer keihard tegen mijn eigen raam aan. Gelukkig kunnen autoramen tegen een stootje en heb ik geen schade. Normaal negeer ik dit soort gedrag, maar ik woon in een grote stad en mijn geduld met dit soort hufters is echt op. Ik ga een bus haarlak in mijn deurvak leggen, de volgende keer spuit ik zo'n aso gewoon vol in zijn bakkes. Jammer dat pepperspray niet mag hier.
LoveBodin schreef:Walkure schreef:Ook kleine ergernis: mensen die bij filerijdend verkeer niet de oversteekplekken vrijhouden. Zag gister een arme fietser die in de harde regen moest wachten omdat we gewoon stilstonden met zn alle en iemand dus over de oversteekplek stond. Mensen zijn echt blind maar dit is hier bij de rotonde elke dag hetzelfde liedje. Ik snap t niet
Ooh daar kan ik ook zo niet tegen...
Net zoals bij een zebrapad staan (klaar om over te steken, maar hoef nog niet dood) en dan eerst wachten op een aantal auto's die snoeihard langsrijden en vooral niet denken aan stoppen. En dan staan we echt klaar om over te steken, in het licht en in het donker met hesjes etc. aan
Anne_GTI schreef:Haha, hou op, fileparkeren aan de verkeerde kant van de straat... ik doe het gewoon niet. Achteruit wegzetten, of aan de rechterkant fileparkeren geen probleem. Maar links ga ik hannesen. Dat lukt nooit in 1x. Best sneu want achteruit wegzetten lukt me zelfs prima met een gelede bus...
Anne_GTI schreef:Haha, hou op, fileparkeren aan de verkeerde kant van de straat... ik doe het gewoon niet. Achteruit wegzetten, of aan de rechterkant fileparkeren geen probleem. Maar links ga ik hannesen. Dat lukt nooit in 1x. Best sneu want achteruit wegzetten lukt me zelfs prima met een gelede bus...