Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Morgen is de dag !!
Gelukkig geen vertraging door corona en kan de operatie gewoon doorgaan.
Heb er veel zin in maar begin toch ook wel een beetje nerveus te worden, ben nog nooit geopereerd. Maar het resultaat is mij alles waard !
_San87_ schreef:Succes, Sanso.
Het valt me op dat in reclames over wasmiddelen gewaarschuwd wordt dat spul buiten bereik van kinderen te houden. Wordt wasmiddel collectief aan t broedsel gevoerd of zo.
Captain schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is verwijderd in verband met het bespreken van een ander topic. Dit is niet toegestaan binnen dit topic
Sonja_vR schreef:En: sommige risico's moet je gewoon voor lief nemen. Mensen hier zijn ook gewoon te verwend en te gewend aan de maakbaarheid van het leven, daar kan ik me ook zo aan ergeren. Als iets dan niet gaat zoals ze willen, zijn ze ook meteen het spoor bijster en moet er een schuldige-die-zij-niet-zelf-zijn aangewezen worden.Ik ook... ik ben nogal pro zelfstandigheid en “gebruik die grijze massa potdorie eens”
Maar goed.... sbs6 tiert welig
Mars schreef:Heerlijk met je kwarkzakken aan andermans melkpomp hangen jummie
Captain schreef:Oh oh, weer een tik op de vingers.Lezen modjes hier mee of zit er een moeder te rapporteren?
Magrathea schreef:Zonder topics te noemen: ik ben de laatste tijd een beetje aan het ramptoeristen in bepaalde topics, en mán wat ben ik blij dat mij dat gezeur bespaard blijft
idinn schreef:Beauty is in the eye of the beholder.Captain schreef:Oh oh, weer een tik op de vingers.Lezen modjes hier mee of zit er een moeder te rapporteren?
Vast wel![]()
Ik lees ook bepaalde topics.. en telkens denk ik waaaaarom! En dan is daar de fameuze zin: maar je krijgt er zoveel voor terug. Het leest alsof ze elkaar allemaal voor de gek houden. Er zijn vast ook mooie dingen aan hoor. Maar de nadelen overheersen toch echt
idinn schreef:Promovendum. Ik weet alleen niet hoe het zit als je nu afsluit voor komend jaar en direct met zo'n rekening op de proppen komt. Of dat uberhaupt een ding is?
Wat slecht trouwens van de gyn. Heb je eens een meewerkende huisarts, beginnen zij te zeiken. Ik zou dat dus gewoon naar hun hoofd slingeren. Rot toch op met je bemoeienis. Alsof je niet al andere opties bekeken hebt voor je deze stap neemt.