Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 17:56

Net een hagelbui op mijn kop tijdens het uitlaten van mijn uitlaathondje :+.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:00

amber15 schreef:
Niet echt een ergernis, maar moet het ff kwijt..
Ik zag een man en een vrouw lopen, buitenlands uiterlijk. De vrouw liep met een kinderwagen met een baby erin. Het begon al toen ze om de bocht kwamen. De vrouw werd door de man hardhandig tegen de muur aan geduwd. Vervolgens sleurde hij haar weer naar de kinderwagen. Een stukje verder pakte hij haar schreeuwend aan haar haren vast. Ze liepen verder. Niemand deed iets!
Vijf minuten later kwam ik de vrouw alleen tegen. De man was niet te zien, dus ik liep snel naar haar toe om te vragen of ze hulp nodig had. Ze keek steeds achterom, angst in haar ogen. Zo zielig! Even later kwam die man weer terug. Schreeuwen, niet normaal. En toen heb ik maar 112 gebeld. Voor het eerst van mijn leven.
Ik hoop zo dat ze hem vinden... Ze had een knalrode jas aan, dus viel wat dat betreft wel op. Maar ze liepen net weer de andere kant op na mijn telefoongesprek.
Ik zit hier bijna met tranen in mijn ogen. Die angst die ik bij haar zag, ik weet uit ervaring hoe ze zich moet voelen. Een baby in de wagen. En dan zo'n bullebak van een vent erbij... ;(

Je hebt het goed gedaan en je deed wat je kon :(:). En inderdaad mocht je het ooit nog zien gebeuren VT bellen of meteen als je het ziet gebeuren politie inseinen.

amber15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:13

Dankje, doet me goed om te lezen. Ik voel me zo machteloos. Maar meer dan dit kon ik niet doen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:24

Amber ik vind je een topper.
Je ben hulp gaan zoeken voor deze mevrouw.
Hulp aanvaarden zal ze nu zelf moeten doen.

Ik ben al een week flink verkouden met koorts.
Ben niet welkom bij mijn orkest vanavond. Jammer is had wel willen repeteren.
Maar ja, gezondheid gaat voor.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:32

Dankjewel, dat is waar. beterschap Luuntje!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:33

amber15 schreef:
Dankje, doet me goed om te lezen. Ik voel me zo machteloos. Maar meer dan dit kon ik niet doen.

Ik snap dat gevoel wel, ja :\ . Maar je hebt iig iets gedaan, de meeste mensen kijken de andere kant op. Dus sowieso goed bezig +:)+.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:42

Dat mijn ouders het etentje morgen gewoon door laten gaan, want er is helemaal niks aan de hand. Mag ook nog neefje van school ophalen. 8)7

Totaal onbelangrijk dat ik maar hypergevoelig ben voor luchtweg infectie. |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 19:13

Dat onze huisarts uitgerekend vorige week tot april op vakantie is gegaan en dat we al een tekort aan huisartsen hebben in onze omgeving. Mijn moeder moet astma medicijnen hebben maar de vervangende huisarts krijgen we maar niet te pakken omdat continue de lijn bezet is.

(Vind het ook een beetje... Dat onze huisarts even drie weken op vakantie gaat tijdens deze omstandigheden. Maar tegelijkertijd 100% binnen de verwachtingen van onze huisarts. Hopelijk gaat hij naar Italië _O-.)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 19:14

Dat de rijvereniging zelfs de clublessen aflast. Kom op, op mijn werk zit ik nog dichter op mijn medemensen.

Ooh en dat ik allergisch ben voor alles wat los en vast zit, waardoor ik heel vaak moet niezen. En mensen me dan aankijken alsof ik super besmettelijk ben...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 19:38

Lestrange01 kan je geen herhaalrecept bij de apotheek afgooien?

Ik kan online herhaalrecepten bestellen bij de apotheek.
Kan ook bellen naar een speciaal telefoonnummer van de apotheek.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 19:40

Mensen die klagen over de corona maatregelen, terwijl die maatregelen genomen worden om de zwakkere onder ons te beschermen tegen een voor hun dodelijk virus. Doe niet zo egocentrisch. -O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 19:51

Aroha schreef:
Mensen die klagen over de corona maatregelen, terwijl die maatregelen genomen worden om de zwakkere onder ons te beschermen tegen een voor hun dodelijk virus. Doe niet zo egocentrisch. -O-

Ik vind het ook echt rete irritant hoeveel mensen laconiek ermee omgaan, omdat ze zelf niet in de risico groep vallen, niemand persoonlijk kennen in de risico groep en ga zo maar door. Echt bizar. Mensen keken me vreemd aan omdat ik besloot met m'n zwangere zusje niet meer naar een concert te gaan volgend weekend - wat nu dus sowieso niet meer doorgaat. Keken me aan alsof ik 1 van de velen was die aan massahysterie deed. Nee, ik houd gewoon even rekening met dingen waar ik rekening mee kan houden om risico te verkleinen. Niet zozeer voor mezelf, maar wel voor m'n medemens. Maar dan ben je dus een massahysterie-persoon.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 20:31

cursebreaker schreef:
Aroha schreef:

Ik vind het ook echt rete irritant hoeveel mensen laconiek ermee omgaan, omdat ze zelf niet in de risico groep vallen, niemand persoonlijk kennen in de risico groep en ga zo maar door. Echt bizar. Mensen keken me vreemd aan omdat ik besloot met m'n zwangere zusje niet meer naar een concert te gaan volgend weekend - wat nu dus sowieso niet meer doorgaat. Keken me aan alsof ik 1 van de velen was die aan massahysterie deed. Nee, ik houd gewoon even rekening met dingen waar ik rekening mee kan houden om risico te verkleinen. Niet zozeer voor mezelf, maar wel voor m'n medemens. Maar dan ben je dus een massahysterie-persoon.

Rete irritant ja.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 20:38

luuntje schreef:
Lestrange01 kan je geen herhaalrecept bij de apotheek afgooien?

Ik kan online herhaalrecepten bestellen bij de apotheek.
Kan ook bellen naar een speciaal telefoonnummer van de apotheek.

Ze heeft nog genoeg voor een paar dagen en gaat maandag anders even de medicijnen lijn bellen (zo heet het volgens mij).

Ik zei nog tegen mijn ma aan het begin van de uitbraak: "wedden dat onze huisarts op vakantie gaat?" En het was nog waar ook. Het erge is dat hij de huisarts is van de twee bejaardencomplexen die naast zijn kliniek zit, dus het zijn ook echt de kwetsbare doelgroep. Echt smakeloos

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 21:13

De McDonalds. Ik heb een coupon voor 2x mcKroket voor 4,60. Mijn vriend heeft die voor 5 euro. :=

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 21:27

Alle hamsterende mensen in de supermarkt, niet normaal :=

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 21:31

Dat mijn prachtige traditionele studentenclub in Gent vanavond een vergadering heeft of de club doorgaat of niet :'( Zo jammer dat nieuwe studenten in Gent, van oorsprong uit de Kempen, geen interesse meer hebben in stijlvol studentenleven :'(
(voor wie dat niet kent, geen vieze dopen en gekots overal, maar eeuwige vriendschap, toogfilosoferen en stijlvol cantussen)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 21:32

Familie. :n

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 21:57

Fireheart schreef:
Alle hamsterende mensen in de supermarkt, niet normaal :=

Same.
Was om 20 uur in de Albert heijn. Het leek verdorie wel zaterdagmiddag.
Moet ik nu ook gaan hamsteren?
Oh wacht... dat lukt financieel niet :')
Misschien de volgende ergernis _O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 22:03

Dat ik morgen moet gaan hamsteren van mijn ma :') -O- althans de voorraad blikken en potten met eten moet aanvullen zodat we genoeg voor 14 dagen hebben

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 22:04

Op alle nieuwssites staat dat alle hogescholen geen les meer gaan geven deze maand. Maar dat niemand nog bericht heeft gehad of we nu daadwerkelijk geen les hebben. Geef mij info alsjeblieft, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben!!

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 22:06

Hou de site van de onderwijsinstelling in de gaten.

Je kunt toch wel even geduld hebben, Escamilla? Het nieuws is nog vers. Er zijn belangrijke zaken aan de gang. Iets belangrijker dan jouw behoefte ben ik bang. Adem in, adem uit.

Edit: kijk eens op bv. het liveblog van het AD. Het is een beslissing van het kabinet, dus je mag ervan uitgaan dat die ook voor jouw onderwijsinstelling en voor jou geldt. Klaar :D

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 22:11

Ik ben bang dat therapie morgen niet doorgaat, want ik heb met mijn laatste adem daar naar toe geleefd. Het wordt heel zwaar als ik langer moet wachten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 22:15

Neeeeeee net mail gehad van school dat per direct al het onderwijs gestaakt wordt tot 1 april |( |( wat moet ik nu met mijn leven

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 22:15

Ik ben misselijk en ik heb honger en ik voel me niet lekker maar ik voel me prima en Idk man