Post NL frustratie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:30

Dat schiet niet op nee

Hier ik kies bewust voor een post punt omdat ik het nu liever daar ophaal ipv afwachten waar en of het afgeleverd wordt. Krijg ik net melding dat ze doodleuk het huisadres aanhouden nu opeens. Gister stond nog het postpunt vanmorgen opeens het huisadres |o waarom toch

Zoiets kan toch niet spontaan wijzigen :?

capopjekop

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:33

Mss was het pakketpunt vol? Ik kreeg 2 weken terug mail van postnl dat pakketten in deze tijd mogelijk opgehaald moet worden bij postnl in arnhem als het pakketpunt geen plek meer heeft.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:57

Geen idee gisteravond mail met pakketpunt, vanmorgen mail met huisadres, maar je kiest toch niet voor niets een pakketpunt :? de bezorgtijden komen rottig uit. Er zit dieetvoeding in die het liefst ook niet zomaar voor de deur gezet kan worden met de enorme hoeveelheid katten die er rondlopen. Als ik zeker zou weten dat het niet botweg voor de deur gezet zou worden. Daarom kies ik liever voor een pakketpunt. Ze bellen ook niet altijd bij de buren aan

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:11

Het is sowieso een raadsel wat ze soms doen daar...ik heb hetzelfde gehad als jij karuna.

Ik zit op brievenbuspost te wachten, van m'n werk. Dat zou er zaterdag zijn, maar niks. Een brief die er gister zou zijn, was er ook gister. Waarom dan niet die oudere post ook in de bus stoppen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:13

Op die manier heb ik ruim 2 weken op een paar belangrijke brieven zitten wachten. latere post kwam wel en die bleven maar in de app staan. Uiteindelijk zijn ze twee weken later verspreid over drie dagen bezorgd 8)7

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:15

:roll:

BellatrixJarig
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:15

Ik heb ook meerdere brieven/kaartjes en kleine pakketjes in de app staan maar er wordt gewoon niets bezorgd.

Maar het is druk natuurlijk...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:20

Ik heb nu hetmet de brievenbus post. Sommige brieven staan er inmiddels 3 keer in.
Ook een brief die nooit aangekomen is, de herinnering kwam op 2 december binnen en de actie die ik moest doen was voor 1 december. 8)7 Die brief heeft er ook 3 weken over gedaan.

BellatrixJarig
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:21

Er komt ook niet meer elke dag post merk ik...misschien 2 of 3x per week...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:06

Neonlight schreef:
Ik heb nu hetmet de brievenbus post. Sommige brieven staan er inmiddels 3 keer in.
Ook een brief die nooit aangekomen is, de herinnering kwam op 2 december binnen en de actie die ik moest doen was voor 1 december. 8)7 Die brief heeft er ook 3 weken over gedaan.

Ai -O- is het nog opgelost?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:13

Ik denk het wel maar heb er geen schrijven over ontvangen. Het ging over UBO opgave van een zakelijke betaalrekening van onze vereniging. Op 1 december werd dus de rekening geblokkeerd. Gisteren kon ik weer overmaken, dus denk dat het goedgekomen is. :')
Maar in de brief werd ook verwezen naar de berichten box van online bankieren, waar helemaal niets in stond. 8)7 Daar is de bank dus ook fout in geweest.
Bovendien wat gecompliceerd om het in te vullen, want moet door 2 personen. Is een nationale vereniging en de bestuursleden wonen verspreid door het land, en eentje zelfs inmiddels in Canada, laat dat nu net degene zijn geweest die ook moest tekenen. :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:19

Dat is niet heel tof nee -O- mogelijk is de post daar sneller aangekomen :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:53

Post van de bank wordt alleen naar mij verstuurd. :)
Uiteindelijk lijkt het dus goed gekomen te zijn, gelukkig was het digitaal tekenen (met je muis een handtekening proberen te zetten _O- ) en niet tekenen met pen, want dan had het wel wat langer geduurd. :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:58

Gelukkig

Maar het pakket is inderdaad gewoon buiten bij de deur achtergelaten -:(- . Gelukkig stond het in het mailtje dat is alvast wat maar pffff. {:)-:( Een buurman met een sleutel kunnen bereiken die zet het dadelijk binnen neer. Nu duimen dat het niet al is aangegeten en niet regent. Bizar als je aangeeft dat het naar een pakket punt moet en dat ook eerst door postnl wordt bevestigd

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:02

Heel vervelend inderdaad, maar als het pakketpunt vol is, is het vol. Hier is er eentje die bijvoorbeeld 200 pakketten kwijt kan en dan zijn er op een bepaalde dag >200 mensen die aangeven dat ze het graag daar geleverd willen hebben. Sja, dat past niet dus die worden geweigerd en eindigen dan normaal gesproken bij een random ander pakketpunt. Ook niet ideaal. Liefst wil je natuurlijk dat er een slim systeem achter zit zodat je dat pakketpunt niet meer kunt selecteren maar het is zo afhankelijk van hoe snel mensen hun pakket ophalen. Als iedereen dezelfde middag nog komt kan je er effectief 6 dagen per week 200 doen, dus 1400 per week. Laat iedereen het de maximale 7 dagen staan dan zit je dus op 200 per week. En dan neem je pakketten die mensen brengen om verstuurd te worden nog niet eens mee.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:13

Je geeft toch niet voor niets aan dat het niet thuis kan. Nu is het maar hopen dat er niks aangekauwd of natgeregend. Zie dat maar recht te breien. Afzender heeft geleverd maar door post.nl is het verloren gegaan en ik heb het vanaf het weekend wel nodig. Ik heb niet voor niets vorige week besteld

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:49

Gelukkig is het vandaag droog, want de post.nl bezorger vond het nodig om een pakket bij de deur neer te leggen. Pakket is een set accu's en lader voor de accuboormachine van mijn vriend. Dat kan niet zo goed tegen vocht. Bij niet thuis pakketpunt ingevuld, maar blijkbaar is dat teveel moeite en ook de carport achter huis is véél te ver weg.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:02

Ook zoiets ja. Pakketpunt komen ze toch langs. Op zich lief dat ze het achterlaten maar je geeft idd niet voor niets iets anders aan. Buurman stuurde een foto het pakket staat veilig binnen nu er scharrelde wel een kat die kant op al