Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:19

Unpopular of impopulair.
Waarom zou ik de pagina's terug moeten lezen? Ik was erbij hoor, met mijn geheugen is niets mis. Het katten om het katten wordt een beetje afgezaagd ook wel.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:20

OnRegelmatigheidsToeslag

Extra geld als je zon- en feestdagen werkt en avond- en nachtdiensten.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:20

Anoniem schreef:
Unpopular of impopulair.
Waarom zou ik de pagina's terug moeten lezen? Ik was erbij hoor, met mijn geheugen is niets mis. Het katten om het katten wordt een beetje afgezaagd ook wel.

Het grappig zijn om het grappig zijn ook, maar dat is ook unpopulair denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:23

LadyMadonna schreef:
Anoniem schreef:
Unpopular of impopulair.

Niemand hoeft mij leuk, lief, aardig of grappig te vinden hoor, ik post wat ik wil omdat ik dat er op dat moment uit flap. Als iemand zich daar aan stoort of het juist leuk vindt tja, dat kan en mag. Ik persoonlijk baseer mijn reactie echter op een post van iemand van dat moment en niet op mijn mening over die Bokker gebaseerd op vorige posts of meningen van anderen. En dat is andersom niet altijd het geval.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-12-19 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:23

verootjoo schreef:
OnRegelmatigheidsToeslag

Extra geld als je zon- en feestdagen werkt en avond- en nachtdiensten.

:)* Dank!
Ik zat al te puzzelen met Onder Rembours T......
Vroeg me af wat de post met een 24 uurs maatschappij te doen had :')

In dat geval vind ik ORT terecht als je niet al gecompenseerd wordt voor flexibele inzetbaarheid.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:25

Anoniem schreef:
LadyMadonna schreef:

Niemand hoeft mij leuk, lief, aardig of grappig te vinden hoor, ik post wat ik wil omdat ik dat er op dat moment uit flap. Als iemand zich daar aan stoort of het juist leuk vindt tja, dat kan en mag.

Of je bedenkt je dat het misschien niet helemaal gepast is om hier bijna 2 pagina's vol te lüllen met onzin waar de rest van bokt/dit topic niets mee te maken heeft.

Ik snap het als je wat offtopic raakt, maar jullie doen niet eens je best om het wat te verminderen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:26

Ik vind ORT ook wel terecht eigenlijk. Want waarom zou je anders bijvoorbeeld achter de kassa gaan zitten op 1e kerstdag.. ik denk dat het zelfs nodig is.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:28

Anoniem schreef:
Cowboy55 schreef:
Ja, die is tricky! :D

Hoe oud ben jij?

Van ver voor 81. 1981 dan, niet 1881. Want anders zou ik ouder zijn dan Sparta. En zoals Jules Deelder al zei: zo oud als Sparta wordt je nooit.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:28

Shaggy09 schreef:
Of je bedenkt je dat het misschien niet helemaal gepast is om hier bijna 2 pagina's vol te lüllen met onzin waar de rest van bokt/dit topic niets mee te maken heeft.

Ik snap het als je wat offtopic raakt, maar jullie doen niet eens je best om het wat te verminderen.

:Z :Z :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:30

Shaggy09 schreef:

Of je kapt zelf ook met je oftopic gezeur. Dank je!
En hoezo jullie? Ik ben geen kuddedier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:32

Cowboy55 schreef:
Van ver voor 81. 1981 dan, niet 1881. Want anders zou ik ouder zijn dan Sparta. En zoals Jules Deelder al zei: zo oud als Sparta wordt je nooit.

Jules Deelder.
Ik ben er gek op. Dat is denk ik wel impopulair he, voor een Amsterdammer?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:34

sureido schreef:
Ik vind ORT ook wel terecht eigenlijk. Want waarom zou je anders bijvoorbeeld achter de kassa gaan zitten op 1e kerstdag.. ik denk dat het zelfs nodig is.

er zijn genoeg mensen die niks met kerst hebben en gewoon willen werken :j
vroeger toen het niet normaal was oké maar nu weetje dat de maatschappij zo is dat het er gewoon bij hoort om weekenden/avonden/nachten te werken.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:35

Anoniem schreef:
Cowboy55 schreef:

Jules Deelder.
Ik ben er gek op. Dat is denk ik wel impopulair he, voor een Amsterdammer?

Toont lef en karakter, toch? En de woorden Amsterdam en unpopular zijn onderling uitwisselbaar, toch? Of is dat ook weer een Amsterdamse opinion?

Terzijde: ik heb verder helemaal niks met R’dam. Just saying.....

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:35

Ashleytjuhh schreef:
sureido schreef:

er zijn genoeg mensen die niks met kerst hebben en gewoon willen werken :j
vroeger toen het niet normaal was oké maar nu weetje dat de maatschappij zo is dat het er gewoon bij hoort om weekenden/avonden/nachten te werken.

Maar het is best terecht dat mensen die midden in de nacht hun bed uit moeten om te gaan hulpverlenen wat extra's krijgen toch? Vind ik van wel tenminste.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:37

Ashleytjuhh schreef:
_O- ik lees altijd stiekem (nu niet meer stiekem) mee met jullie.

ik heb er wellicht wel 1 voor jullie. ik vindt ORT betalingen niet meer van deze tijd in de huidige bíjna 24/7 maatschappij

Ben ik het niet mee eens.
Onregelmatig werken geeft grotere kans op ziektes.
En waarom zou je 's nachts gaan werken, als daar geen compensatie tegenover staat?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:39

Cowboy55 schreef:
Terzijde: ik heb verder helemaal niks met R’dam. Just saying.....

Beetje jammer dit.

Je bent zeker zo'n Amsterdamse patser?
:Y)

Anoniem

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:41

De meeste mensen die niets met [naam] hebben, hebben überhaupt geen idee wat zich allemaal in [naam] bevindt. :Y)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:42

shaggy en de fabrieksmensen die zorgen dat je pakketje optijd verwekt is zodat hij de volgende dag bezorgd wordt, de taxi chauffeurs, de nacht schoonmakers, de mensen die snschts aan de weg werken zodat wij er overdag geen last van hebben, de boeren die nacht werk hebben om alles optijd binnen te hebben zodat het voor ons in de supermarkt ligt enz.. even een paar beroepen waar ik mensen in ken die daarvoor niks extra krijgen.

het hoort bij het werk dat weetje voordat je er aan begint.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:43

Resistance schreef:
De meeste mensen die niets met Rotterdam hebben, hebben überhaupt geen idee wat zich allemaal in Rotterdam bevindt. :Y)

Ik was er gisteren nog winkelen met een van mijn liefste vriendinnen. Zij is geboren op Slinge. Veel Rotterdamser vind je ze niet.
Het is een fijne stad met verstopte parels.
Dat is in mijn stad ook een impopulaire mening.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:45

Ashleytjuhh schreef:
shaggy en de fabrieksmensen die zorgen dat je pakketje optijd verwekt is zodat hij de volgende dag bezorgd wordt, de taxi chauffeurs, de nacht schoonmakers, de mensen die snschts aan de weg werken zodat wij er overdag geen last van hebben, de boeren die nacht werk hebben om alles optijd binnen te hebben zodat het voor ons in de supermarkt ligt enz.. even een paar beroepen waar ik mensen in ken die daarvoor niks extra krijgen.

Als ik het goed heb krijgen de nacht schoonmakers en fabriekslui wel gewoon ORT?

En zo niet, ik vind het niet terecht dat iemand met een 9-5 baan hetzelfde krijgt als iemand die midden in de nacht zijn bed uithopt om ergens brand te gaan blussen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Electra63

Ashleytjuhh schreef:

Als er geen ORT meer wordt betaald zal het personeelsgebrek in de zorg en bij de politie, zeker toenemen.
Deze banen zijn alleen door de ORT nog een beetje financieel aantrekkelijk.

sureido

Ik heb iets tegen Rotterdam wat ik niet echt kan plaatsen. :+

Een keer wezen stappen en dat vond ik echt niet leuk met al die poortjes enzo. Maakt de sfeer heel anders dan in Eindhoven of Tilburg.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:47

Ashleytjuhh schreef:

Nachtwerkers aan de weg krijgen heel goed gecompenseerd. Net als de meeste arbeiders in fabrieken.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:48

sureido schreef:
Ik heb iets tegen Rotterdam wat ik niet echt kan plaatsen. :+

Een keer wezen stappen en dat vond ik echt niet leuk met al die poortjes enzo. Maakt de sfeer heel anders dan in Eindhoven of Tilburg.

Ik vind stappen in Rdam ook minder leuk dan stappen in Den Bosch, Breda of Arnhem

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:48

Jullie kunnen er allemaal niets aan doen. De titel van dit topic belooft al niets goeds en het maakt die belofte meer dan waar. Laat ze het maar gauw op de mesthoop schuiven, niemand die er iets aan mist.