Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 09:57

Ik heb mijn antwoord zonder te vragen. Het was niet positief. Ik ben blij dat komend weekend carnaval is... Maar voel me echt klote momenteel...

Fem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 10:00

Ach Neverland... dat is altijd klote...
Begon hij er zelf over? of? Hoe heb je je antwoord gekregen?

Sterkte... Y;( :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 10:03

Aah Neverland.. :(:)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 10:05

Balen Neverland. Dikke knuffel voor jou.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 10:15

Ach jeetje, wel fijn dat hij eerlijk is, althans ik neem aan dat hij met je gepraat heeft.
:(:) sterkte

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 10:24

He wat naar :(

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 10:34

Ahh wat poedersuiker zeg :(

Bij mij staat er dan ook eindelijk een punt achter, voor de tweede keer afstandelijk beginnen doen en niet reageren op mijn berichten, kreeg er nog een ‘I’m sorry’ uit maar verder geen uitleg. Dus ja ik laat het hier maar bij
Geen tinder meer voor mij tho, heb genoeg van die stomme gevoelens
maaar ik lees nog steeds graag mee!

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 11:19

Oh Neverland wat rot zeg... sterkte ermee!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 11:22

Sterkte Neverland... blijft altijd rot als de gevoelens niet hetzelfde zijn.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 11:28

Ah nee wat een nare berichten :\ Sterkte meiden :(:)

Kelly_Taco

Dreamy schreef:
Maar ben ook dat kwetsbaar opstellen zat, kan mezelf nogal verliezen in iemand.

Toen ik merkte dat ik mijn vorige vriend écht leuk begon te vinden moest ik ook huilen :o dacht echt “my god, hier gaan we weer de rollercoaster in van kwetsbaarheid”. Maarja, je houdt het niet tegen.

Ik denk dat dit voor vele van ons een heel herkenbaar gevoel is.

Meestal voordat ik iemand echt leuk begin te vinden trek ik de stekker eruit.. gewoon omdat ik niet weer een keer dat verdriet door wil..
Ook niet echt de juiste oplossing -O-

Ik heb nu een paar leuke dates gehad maar heb vanaf het begin af aan gezegd dat ik een hele aparte ben qua liefhebben en dat ik een verschrikkelijk grote muur heb dus dat ik geen toekomstkijker ben.

Kelly_Taco

nenahdm schreef:
Ahh wat poedersuiker zeg :(

Bij mij staat er dan ook eindelijk een punt achter, voor de tweede keer afstandelijk beginnen doen en niet reageren op mijn berichten, kreeg er nog een ‘I’m sorry’ uit maar verder geen uitleg. Dus ja ik laat het hier maar bij
Geen tinder meer voor mij tho, heb genoeg van die stomme gevoelens
maaar ik lees nog steeds graag mee!

-O- sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 11:46

Neverland schreef:
Ik heb mijn antwoord zonder te vragen. Het was niet positief. Ik ben blij dat komend weekend carnaval is... Maar voel me echt klote momenteel...

:( :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 12:03

Wat *** weer dames. :(:)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 12:49

Wat klote Neverland :(:)

Nenah voor jou ook :(:)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 13:42

He jammer zeg!

En drank op en toch achter het stuur kruipen is voor mij ook een no - go. Sowieso overmatig drankgebruik....

Date is 24 uur bij mij gebleven. Was erg leuk totdat we op het punt van avondeten kwamen en hij een beetje moeilijk ging doen en eruit kwam dat ie toch eigenlijk geen vlees vis etc. wilde eten. En laat dat nou echt voor mij een ding zijn.....en dat is lastig uit te leggen want ik blijf van mening dat iedereen moet doen wat ie zelf wil maar mijn ervaring is dat mensen je toch gaan proberen te overtuigen. Ik ben een aantal jaren zelf vegetarier geweest en wil dat niet meer. DAarnaast heb ik gewoon echt flinke hoeveelheden eiwitten nodig en die haal ik niet uit groenten.....
Kijk ik ben heel makkelijk in de keuken dus ik ram er zo iets uit waar geen vlees/vis doorheen zit maar ik heb dat dus wel nodig en wil dat ook gewoon blijven eten. Ik maak wel onderscheid, eet echt neit alles maar geniet toch heel zeker van een goede biefstuk en dat zie ik mezelf dus niet doen in zijn bijzijn.

Kortizchting misschien maar ik ken mezelf...ik ga dus mijn best lopen doen om in zijn bijzijn zo min mogelijk vlees/vis te eten en ik wil me niet meer in bochten wringen voor een ander. Dat is gewoon een ding.....Dus ik heb een heel leuk weekend gehad, dikke pret maar ja dit is wel een ding.

Ik kijk het uiteraard aan want het hoeft natuurlijk geen ding te zijn. Als hij het leven en laten leven ook aanhangt, moet dit kunnen maar ik weet het zo net nog niet.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 13:53

Oh ik snap je helemaal hoor. Ik zou echt geen relatie willen met een vegetariër.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:00

En ik vroeg dus aan hem waarom heb je dat niet gewoon gemeld. Nou ja zegt ie jij kan zo enthousiast over een goeie biefstuk praten (klopt ook, ik leef voor een overheerlijke entrecote, ribeye etc.).

Eerlijk is eerlijk, als ik het had geweten voordat we afgesproken hadden, had ik niet afgsproken.

Ik geef het wel een kans hoor, maar heb wel wat twijfels nu.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:03

Heb jij ernaar gevraagd? Anders zou ik het ook niet zo snel random melden tenzij het toevallig ter sprake komt, vind ik juist gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:07

Nou als iemand enthousiast over een biefstuk praat lijkt me dat voor een vegetariër wel een goed moment om daar op in te haken.. Ik vind het dus ook vreemd dat hij het niet heeft gezegd. Zou voor mij ook een ding zijn..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:08

Eulogy schreef:
Heb jij ernaar gevraagd? Anders zou ik het ook niet zo snel random melden tenzij het toevallig ter sprake komt, vind ik juist gek.

nee niet specifiek maar ik heb de biefstuk en vlees eten wel behoorlijk ter sprake gebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:17

daffodil schreef:
Eulogy schreef:

nee niet specifiek maar ik heb de biefstuk en vlees eten wel behoorlijk ter sprake gebracht.

Dat hij niet voor zijn mening en opvattingen durft uit te komen zou mij eerder doen afknappen dan het feit dat hij vega is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:19

Ik vind dat ook een beetje slap ja.. Zie dan zo'n bibberend jongetje voor me die stotterend zegt "Ja, maar jij... Biefstuk..." :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:25

Maar je hebt toch ook gewoon vegetariërs die het niet boeit dat een ander wel vlees eet.
Dus als iemand dan enthousiast over een lekkere biefstuk begint is het voor mij niet vanzelfsprekend om dan te beginnen over vegetarisch eten.
Is voor mij hetzelfde dat iemand enthousiast vertelt over een auto en dan altijd moeten zeggen dat jij alleen een fiets hebt. In mijn ogen hoeft dat niet.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:25

Ik zou prima met een vegetariër samen kunnen zijn, maar wel vreemd dat hij het niet ter sprake bracht toen jij zo enthousiast over je biefstuk praatte. Hoeft niet een ding te zijn, maar gewoon een 'oh, ik ben vegetariër'.

Sterkte Neverland en Nenahdm..