[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 13:52

Overigens vind ik niet dat je olifantenpoten hebt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 13:53

_San87_ schreef:
Die laatste. In snap precies wat je bedoelt, ik heb het ook. Ik heb dus laarzen die aan het uiteinde wat open staan. Dan lijken je benen slanker en niet alsof je kuit bij je knie naar buiten wordt gedrukt.

Daarnaast, als je het zelf niet mooi vindt, dan gewoon niet doen :P.

Probleem is dat ik geen realistisch beeld van mezelf heb op dit moment, ik weet soms dus ook echt niet wat wel of niet "kan"

Hebben die van jou een hak? Net gekeken weer op Zalando maar ook geen hits helaas, meeh :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 14:14

_Friemel schreef:
_San87_ schreef:
Die laatste. In snap precies wat je bedoelt, ik heb het ook. Ik heb dus laarzen die aan het uiteinde wat open staan. Dan lijken je benen slanker en niet alsof je kuit bij je knie naar buiten wordt gedrukt.

Daarnaast, als je het zelf niet mooi vindt, dan gewoon niet doen :P.

Probleem is dat ik geen realistisch beeld van mezelf heb op dit moment, ik weet soms dus ook echt niet wat wel of niet "kan"

Hebben die van jou een hak? Net gekeken weer op Zalando maar ook geen hits helaas, meeh :')

Ik denk dat wat kan, dat is waar je je goed bij voelt. Nu zijn knieën altijd raar, vind ik :o .

Mijne hebben een hak van 7 en een hak van 10 cm. Mijn bruine laarzen komen van Zalando:

Afbeelding

(Oude foto)Ze zijn van SPM, type Nolita. Ik wil ze volgend jaar ook in het zwart bestellen. Hier zie je trouwens bij mij ook de knievetjes, maar die gaan niet meer weg denk ik ;(.

Mijn donkere laarzen heb ik ca 10 jaar geleden ergens gekocht, geen idee welk merk ze zijn :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 14:35

Ik persoonlijk vind laarzen die aansluiten veel mooier dan laarzen die ruimte laten aan de bovenkant. Met ruimte aan de bovenkant vind ik het net kaplaarzen, erg lelijk.
Deze laarzen vind ik prima bij jou staan Friemel. Het ziet er niet uit of ze knellen ofzo, het puilt niet, maar sluit gewoon aan.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:23

Anoniem schreef:
Ik persoonlijk vind laarzen die aansluiten veel mooier dan laarzen die ruimte laten aan de bovenkant. Met ruimte aan de bovenkant vind ik het net kaplaarzen, erg lelijk.
Deze laarzen vind ik prima bij jou staan Friemel. Het ziet er niet uit of ze knellen ofzo, het puilt niet, maar sluit gewoon aan.

Even van onder de meeleessteen. Maar ik sluit me hierbij aan :j Ik vind aansluitende laarzen veel mooier en veel meer voor benen doen dan wijde laarzen. Als ze wijd zijn, vind ik het ook vaak net kaplaarzen lijken en ik vind dan dat je onderbenen veel dikker lijken dan ze daadwerkelijk zijn ofzo :') Er is wel een verschil tussen mooi aansluitend en knellend natuurlijk, maar ik vind ze bij jou prachtig aansluiten Friemel!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:37

Ik vind mijn laarzen verre van kaplaarzen :D. Er is een verschil tussen kaplaars, open van boven, aansluitend en strak aansluitend. Ik vind het laatste niet mooi. Maar dat is vooral ook omdat ik kuiten over het algemeen niet mooi vind en ze door dat aansluitende snel van die rolmopsen lijken :').

Sowieso ieder zijn ding en je moet doen waar je je goed bij voelt, Friemel :j.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-19 16:44

Ze staan je super friemel! Je hebt er juist de goede kuiten voor. Wijder zou je juist dikke kuiten geven. En die heb je niet hoor, dat zit in je hoofd. Je kuiten zijn gewoon mooi net als je knieën.
Laatst bijgewerkt door Lau op 19-12-19 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:44

Je hebt zeker geen olifantenpoten, maar ik vind de bovenste laars ook niet zo mooi staan. Het lijkt zo af te knellen. Dan vind ik die tweede laat scheel mooier.

Het idee van kaplaarzen heb ik eigenlijk vaak bij vrouwen/meiden die hele dunne benen hebben en dan hoge, wijdere laarzen hebben. Bij mensen met wat meer been (en dat bedoel ik echt niet slecht, heb zelf ook niet meer de slankste pootjes haha) vind ik wat wijdere laarzen juist je benen dunner maken. Dus in jouw geval zou ik zeker voor wijder gaan ipv stretch/aansluitend! Tof jurkje ook!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 21:15

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 08:28

Lau schreef:
Ze staan je super friemel! Je hebt er juist de goede kuiten voor. Wijder zou je juist dikke kuiten geven. En die heb je niet hoor, dat zit in je hoofd. Je kuiten zijn gewoon mooi net als je knieën.

Mee eens, die eerste laarzen staan je juist super. Ik vind dat je hartstikke mooi gevormde benen hebt.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 14:23

Wat vinden jullie van dit zomerrokje op een zwarte panty (basiskleur van het rokje is zwart, op de foto lijkt het donkerblauw)?Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-19 14:25

WithinYuuri schreef:
Wat vinden jullie van dit zomerrokje op een zwarte panty (basiskleur van het rokje is zwart, op de foto lijkt het donkerblauw)?[ [url=m/GwiihE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het prima kunnen, maar vind het wel wat kinderlijk. Weet natuurlijk niet hoe oud je bent maar vind het erg jeugdig.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 14:27

WithinYuuri schreef:
Wat vinden jullie van dit zomerrokje op een zwarte panty (basiskleur van het rokje is zwart, op de foto lijkt het donkerblauw)?[ [url=m/GwiihE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou dit met een lichtere panty ook aan kunnen doen!
Ik ben 25 maar ik kleed me wel jeugdig haha!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 14:29

WithinYuuri schreef:

Leuk! Ik zou wel voor een lichtere panty kiezen en in plaats van die trui een leuke blouse en eventueel een ceintuur om de taille zodat het elastiek wat meer wegvalt.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:41

Withinyuuri
Staat leuk, misschien idd een blouse. Dat staat iets minder jeugdig. Maar vind het erg leuk bij je staan

Friemel:ik vind de eerste laarzen erg leuk!

Afbeelding
Ik vandaag.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 16:55

Ik was dit topic helemaal kwijt door de ontstip bende van laatst :+ zal morgen weer wat posten, heb een hele gave blazer/blouse combi gescoord die ik graag wil showen :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 17:26

magicmist schreef:
Withinyuuri
Staat leuk, misschien idd een blouse. Dat staat iets minder jeugdig. Maar vind het erg leuk bij je staan

Friemel:ik vind de eerste laarzen erg leuk!

[ [url=m/pXHNaU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vandaag.

Oooeeeeh, jouw broek :D! Like.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 18:04

Withinyuuri; ik denk dat als je het truitje iets losser trekt ipv zo strak in het rokje dat het ook al leuk staat!!

Hier is het tijd voor kerstdiner 1!
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 23:48

_San87_ schreef:
WithinYuuri schreef:

Leuk! Ik zou wel voor een lichtere panty kiezen en in plaats van die trui een leuke blouse en eventueel een ceintuur om de taille zodat het elastiek wat meer wegvalt.

Eens! Blouse maakt het ook wat meer volwassen :j vind het wel een leuke rok!

Mooi chique sanne! Wat een benen :~

Hier ook net kerstfeest gehad:

Afbeelding

Met mijn nieuwe haar <3 je ziet t niet zo goed maar heb een subtiele witte kuif nu (met prachtig verloop naar mijn eigen blonde kleur :D)

Spoiler:
Afbeelding

Voel me nu nog completer :D

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 00:04

Wat ziet iedereen er prachtig uit! Ik had het plan om deze week lekker te gaan shoppen voor een leuke kerst outfit. Helaas van het paard gevallen wat oa resulteerde in 2 gebroken ribben, beschadigde lever, kapotte huid op m'n buik en helemaal bont en blauw. Ik zit de feestdagen dus helaas in een lekkere jogging broek en slobber trui haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 00:09

Elitedeux schreef:
Wat ziet iedereen er prachtig uit! Ik had het plan om deze week lekker te gaan shoppen voor een leuke kerst outfit. Helaas van het paard gevallen wat oa resulteerde in 2 gebroken ribben, beschadigde lever, kapotte huid op m'n buik en helemaal bont en blauw. Ik zit de feestdagen dus helaas in een lekkere jogging broek en slobber trui haha

Positief denken: het heeft je wel geld bespaard. :=

Maar jeetje wat rottig zeg!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 01:21

Elitedeux schreef:

He verdorie wat poedersuiker zo vlak voor de feestdagen *knuf* :*

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 12:48

Elitedeux schreef:

Jeetje.. dan heb je een flinke klapper gemaakt! Beterschap!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 12:50

_Friemel schreef:
_San87_ schreef:

Eens! Blouse maakt het ook wat meer volwassen :j vind het wel een leuke rok!

Mooi chique sanne! Wat een benen :~

Hier ook net kerstfeest gehad:

[ [url=m/JMGIwt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met mijn nieuwe haar <3 je ziet t niet zo goed maar heb een subtiele witte kuif nu (met prachtig verloop naar mijn eigen blonde kleur :D)

Spoiler:
[ [url=m/pxvI74.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voel me nu nog completer :D

Gaaaaave outfit <3!

Hier volgende week kerst. Dan kan ik eindelijk m'n zwarte pencils aan :P.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 12:50

Elitedeux schreef:

Beterschap :(:).