Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Die laatste. In snap precies wat je bedoelt, ik heb het ook. Ik heb dus laarzen die aan het uiteinde wat open staan. Dan lijken je benen slanker en niet alsof je kuit bij je knie naar buiten wordt gedrukt.
Daarnaast, als je het zelf niet mooi vindt, dan gewoon niet doen.
_Friemel schreef:_San87_ schreef:Die laatste. In snap precies wat je bedoelt, ik heb het ook. Ik heb dus laarzen die aan het uiteinde wat open staan. Dan lijken je benen slanker en niet alsof je kuit bij je knie naar buiten wordt gedrukt.
Daarnaast, als je het zelf niet mooi vindt, dan gewoon niet doen.
Probleem is dat ik geen realistisch beeld van mezelf heb op dit moment, ik weet soms dus ook echt niet wat wel of niet "kan"
Hebben die van jou een hak? Net gekeken weer op Zalando maar ook geen hits helaas, meeh
Anoniem schreef:Ik persoonlijk vind laarzen die aansluiten veel mooier dan laarzen die ruimte laten aan de bovenkant. Met ruimte aan de bovenkant vind ik het net kaplaarzen, erg lelijk.
Deze laarzen vind ik prima bij jou staan Friemel. Het ziet er niet uit of ze knellen ofzo, het puilt niet, maar sluit gewoon aan.
Lau schreef:Ze staan je super friemel! Je hebt er juist de goede kuiten voor. Wijder zou je juist dikke kuiten geven. En die heb je niet hoor, dat zit in je hoofd. Je kuiten zijn gewoon mooi net als je knieën.
WithinYuuri schreef:Wat vinden jullie van dit zomerrokje op een zwarte panty (basiskleur van het rokje is zwart, op de foto lijkt het donkerblauw)?[ [url=m/GwiihE.jpg]Afbeelding[/url] ]
WithinYuuri schreef:Wat vinden jullie van dit zomerrokje op een zwarte panty (basiskleur van het rokje is zwart, op de foto lijkt het donkerblauw)?[ [url=m/GwiihE.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:WithinYuuri schreef:Wat vinden jullie van dit zomerrokje op een zwarte panty (basiskleur van het rokje is zwart, op de foto lijkt het donkerblauw)?[ [url=m/GwiihE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Ik zou wel voor een lichtere panty kiezen en in plaats van die trui een leuke blouse en eventueel een ceintuur om de taille zodat het elastiek wat meer wegvalt.
Elitedeux schreef:Wat ziet iedereen er prachtig uit! Ik had het plan om deze week lekker te gaan shoppen voor een leuke kerst outfit. Helaas van het paard gevallen wat oa resulteerde in 2 gebroken ribben, beschadigde lever, kapotte huid op m'n buik en helemaal bont en blauw. Ik zit de feestdagen dus helaas in een lekkere jogging broek en slobber trui haha
Elitedeux schreef:Wat ziet iedereen er prachtig uit! Ik had het plan om deze week lekker te gaan shoppen voor een leuke kerst outfit. Helaas van het paard gevallen wat oa resulteerde in 2 gebroken ribben, beschadigde lever, kapotte huid op m'n buik en helemaal bont en blauw. Ik zit de feestdagen dus helaas in een lekkere jogging broek en slobber trui haha
_Friemel schreef:_San87_ schreef:
Leuk! Ik zou wel voor een lichtere panty kiezen en in plaats van die trui een leuke blouse en eventueel een ceintuur om de taille zodat het elastiek wat meer wegvalt.
Eens! Blouse maakt het ook wat meer volwassenvind het wel een leuke rok!
Mooi chique sanne! Wat een benen![]()
Hier ook net kerstfeest gehad:
[ [url=m/JMGIwt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met mijn nieuwe haarje ziet t niet zo goed maar heb een subtiele witte kuif nu (met prachtig verloop naar mijn eigen blonde kleur
)
Spoiler:
[ [url=m/pxvI74.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voel me nu nog completer