Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:xApple schreef:Heb inmiddels alles uitgepakt. Super leuk pakketAlleen toen ik de doos in mijn handen kreeg rook ik voor mij heel bekende geur van cider. Heel raar want ik dacht zullen toch geen fles erin hebben gedaan die stuk is gegaan?!
![]()
Maar het bleek een super mega geplette en iets aan het rotten appel te zijnIs dit hoe jij over mij denkt?
![]()
Ik dacht even aan vorig jaar dat Apple mijn SS was. Maar toen ik de Sultana uitpakte wist ik dat ik verder moest zoeken.
De plantjes vind ik súper leukGa meteen googelen. Het kersthuisje kan mooi bij mijn verzameling en de thee !! Echt heerlijk. Tijdschrift ga ik vanavond lekker lezen en volgende week even in bad denk ik.
Super bedankt ik ben er heel blij mee!
Bienotje ben jij mijn SS?
Alles even bij elkaar;
[ [url=m/t6bYsY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5oJlI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5pilYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint; hier zat een pak sultana in.
[ [url=m/iO2HgB.jpg]Afbeelding[/url] ]
De appels![]()
[ [url=m/ise25C.jpg]Afbeelding[/url] ]
It was me!![]()
Maar lees ik nu dat je de appelmoes minder kon waarderen? Oepsie
dieseltje09 schreef:Kom net thuis en er ligt een briefje in de bus dat er een pakketje voor me is, afgegeven bij de buurvrouw. Helaas alleen voor mij is de buuf vanavond niet thuis is....(of ligt al op bed, dame is al behoorlijk op leeftijd) Aangezien ik niets heb besteld kan het maar 1 ding betekenen![]()
Nu maar heel geduldig wachten op morgen, en dat is niet mijn sterkste punt![]()
zorro schreef:Nog 4 dagen toch, dat de pakketten bezorgd kunnen worden? Dan moet er nog een aardige pakketbom in dit topic komen de komende dagen!
Donna89 schreef:Wauw. Enorme pakketten regen. Hele gave dingen . En dat voorproefje, fantastisch!!
Ik wacht nog met alle geduld op mijn ss pakket!
Ik had al een bericht geplaatst in het kippenhok maar aangezien daar niet iedereen mee leest.
Na gister pakket 2 heb ik vandaag ook pakket 1 en een kaart gekregen..
Niet van mijn ss dus maar wel van de aller aller aller liefste Ashley en Dees
Jullie hebben mij maar vooral de kleine nu al een fantastische kerst bezorgd
[ [url=m/E206ZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bUzqYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]