Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xLovesPower

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:11

Wauw Ashley & Dees wat ontzettend lief van jullie {:) <3

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:12

AfricanLady schreef:
Erg leuk pakket maar helaas ben ik niet jou SS

Jammer! Mijn 2e poging is moirin! Ben jij mijn secret santa? :)*

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:12

Ja ik ben ook echt ontroerd. Echt zo ontzettend lief! De ultieme kerstgedachte en ik ben de dames eeuwig dankbaaar

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:13

Donna, wat geweldig! Dat smoeltje ook!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:14

Wauw gewoon kippenvel!! <3 <3
Zo onwijs lief!!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:14

Kom net thuis en er ligt een briefje in de bus dat er een pakketje voor me is, afgegeven bij de buurvrouw. Helaas alleen voor mij is de buuf vanavond niet thuis is....(of ligt al op bed, dame is al behoorlijk op leeftijd) Aangezien ik niets heb besteld kan het maar 1 ding betekenen *\o/*
Nu maar heel geduldig wachten op morgen, en dat is niet mijn sterkste punt := O:)

@donna, wat ontzettend lief dit! De boom staat prachtig!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:17

Oh wat vreselijk lief <3 <3

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:18

Nog 4 dagen toch, dat de pakketten bezorgd kunnen worden? Dan moet er nog een aardige pakketbom in dit topic komen de komende dagen!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:20

Bienotje schreef:
xApple schreef:
Heb inmiddels alles uitgepakt. Super leuk pakket :D Alleen toen ik de doos in mijn handen kreeg rook ik voor mij heel bekende geur van cider. Heel raar want ik dacht zullen toch geen fles erin hebben gedaan die stuk is gegaan?! :oo

Maar het bleek een super mega geplette en iets aan het rotten appel te zijn :D Is dit hoe jij over mij denkt? _O-

Ik dacht even aan vorig jaar dat Apple mijn SS was. Maar toen ik de Sultana uitpakte wist ik dat ik verder moest zoeken.

De plantjes vind ik súper leuk <3 Ga meteen googelen. Het kersthuisje kan mooi bij mijn verzameling en de thee !! Echt heerlijk. Tijdschrift ga ik vanavond lekker lezen en volgende week even in bad denk ik.

Super bedankt ik ben er heel blij mee!

Bienotje ben jij mijn SS?

Alles even bij elkaar;

[ [url=m/t6bYsY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5oJlI4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5pilYh.jpg]Afbeelding[/url] ]

De hint; hier zat een pak sultana in.

[ [url=m/iO2HgB.jpg]Afbeelding[/url] ]

De appels :')

[ [url=m/ise25C.jpg]Afbeelding[/url] ]

It was me! :):)

Maar lees ik nu dat je de appelmoes minder kon waarderen? Oepsie :')

Hahaha er zat schimmel op :') dus die heb ik wel weggegooid helaas :+ Maar die andere 3 waren nog prima :D

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:24

Wat een super lief gebaar van de kerstboom, de ultieme kerstgedachte <3

dieseltje09 schreef:
Kom net thuis en er ligt een briefje in de bus dat er een pakketje voor me is, afgegeven bij de buurvrouw. Helaas alleen voor mij is de buuf vanavond niet thuis is....(of ligt al op bed, dame is al behoorlijk op leeftijd) Aangezien ik niets heb besteld kan het maar 1 ding betekenen *\o/*
Nu maar heel geduldig wachten op morgen, en dat is niet mijn sterkste punt := O:)

Oh wauw, dit lijkt me naar. Zo dichtbij, maar toch nog zo ver weg..! -O-

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:25

claudiadvx schreef:
AfricanLady schreef:
Erg leuk pakket maar helaas ben ik niet jou SS

Jammer! Mijn 2e poging is moirin! Ben jij mijn secret santa? :)*

Jaaaaa :D {:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:26

zorro schreef:
Nog 4 dagen toch, dat de pakketten bezorgd kunnen worden? Dan moet er nog een aardige pakketbom in dit topic komen de komende dagen!

Ja dat idee heb ik ook, al zijn er volgens mij ook aardig wat die al wel ontvangen zijn maar om diverse redenen nog niet uitgepakt. Maar met zoveel deelnemers moet er nog heel wat komen volgens mij :j

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:26

Ik kom er officieel niet uit. :D zoek me suf! Zal vast een ohja dingetje worden :+

Zie ik mogelijk een hint over het hoofd als ik me teveel blindstaar op de takjes (Skimmia?)

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:27

Ik heb ook mijn pakketje binnen! *\o/* Kreeg een berichtje van mijn vader toen ik op school zat. Net snel uitgepakt!

De doos, met hint!
Afbeelding

Hier was ik even bang dat ik meerdere dozen open moest gaan maken, maar dat viel gelukkig mee. :')
Afbeelding

De inhoud! Super leuk pakpapier ook. <3 Het rook echt heerlijk toen ik hem opende!
Afbeelding

Afbeelding

En de cadeautjes! De andere twee hints zijn het doosje thee en een geurkaars.
Afbeelding

Super bedankt SS! <3 Ik vind het een ontzettend leuk pakket! De sloffen zijn al in gebruik en ik ga straks heerlijk genieten van een beker warme chocolademelk. De geurkaarsen vind ik ook heerlijk ruiken, dus helemaal top! Ik ga nog even mijn best doen om erachter te komen wie je bent!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:29

Ooh wat een heerlijke sloffen zeg! Chocolademelk is altijd lekker :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:31

Goed dan mevrouw Alwiene

Afbeelding

En mevrouw Roosch

Afbeelding
Afbeelding

Wat zijn jullie slecht samen :') , maar ohhh wat een fantastische pakketten :+:

Vanmiddag stond de pakketturk aan de deur , ik stuiterend naar de deur en daar was ie dan :

Afbeelding

Hij was real :D

Afbeelding
Afbeelding

En wat zat er veel in :oo en wat enorm leuk ingepakt :D . In bijna elk pakje zat een screenshot van iets wat ik op bokt gezet had over het cadeau haha .

Afbeelding

Allea uitgepakt *\o/* , en ohhh ben er blij mee :D . Vanavond mijn droge klauwen eens insmeren met de handcreme! De kerstbal is hugee maar hij ziet er zo ambachtelijk uit (kan dat met een kerstbal trouwens := ) . 2 zalige kaarsen (die in het dichte potje is zo lekker ) bodylotion en stickers voor op de koelkast :D . 2 'luchtballonnen' lampions om op te hangen een toffe puzzel (die hoorde ik al rammelen toen ik pakket aannam haha ) en pleurpotjes *\o/* die had ik net nodig :D (fotorolletjes voor mijn hobby :D ). Freya ging al aan de haal met de muis en de bal haha

Afbeelding

De hint was een bevestiging :

Afbeelding

Neko zijn ogen en een schot in de roos (toevallig mijn woorden hahaha :') )

Roosch EN Alwiene bedankt dames :*

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:34

Superleuk Rebecca :D :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:38

Whuhaahahaha volgens mij zijn we er gloeiend bij. Maar Rebecca, al jouw vragen (en jij was niet de enige die kwam vragen lol) ten spijt, ik heb NIET ontkent :+ Damn wat liet je ons in spanning vandaag, wilde je ons nog even terugpakken?
De bedoeling was overigens dat je vandaag van mij nog een kaart zou ontvangen ook, maar met vriendelijke dank aan de kaartenfirma die dat verknalt heeft komt die nu (hopelijk) morgen. Geen nieuwe mindfuck dus maar gewoon stomme vertraging. -O-

Man oh man wat heb ik mijn best gedaan om je om de tuin te leiden. Maar lieve Rebecca, ik dacht ZODRA je dat Tefal schort ziet (die lag immers al die tijd nog bij mij voor jou) heb je het door. Maar... dat viel mee haha.

Dat was ook de aanleiding trouwens, ik was bij Roosch geweest toen ze je lootje al had. Maar nooit meer aan dat schort gedacht. Ik zeg oliebol die had ik mee naar jou moeten nemen dan had ie mooi naar Rebecca gekund. Nou ja van t een kwam t ander. Ik heb je pakket 1 gestuurd en alle eer van pakket 2 ligt volledig bij Roosch. Sorry voor de plagerij, hopelijk maakt het extra pakket het goed :*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:40

Rebecca schreef:
Neko zijn ogen en een schot in de roos (toevallig mijn woorden hahaha :') )

Roosch EN Alwiene bedankt dames :*

Nou da's niet GEHEEL toevallig hoor _O- _O- _O- _O- Ja wel dat je dat zei natuurlijk en zo je eigen hint gaf, maar de hint is natuurlijk wel aangepast daarop hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:42

_O- ja ik wou de spanning opbouwen maar had al stiekem mijn naam achter die van Roosch gezet _O-

Het schort deed het hem , daar heb ik mij express over stil gehouden Y)(^) . In combi met de dreft (die zware rotdoos van de HHB _O- ) , en gewoon van die kleine dingen die mij aan jou deden denken _O- .

Kan met de ontknoping nu weer rustig op stok :') , draak dat je bent :')

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:42

Leo schreef:
Ik kom er officieel niet uit. :D zoek me suf! Zal vast een ohja dingetje worden :+

Zie ik mogelijk een hint over het hoofd als ik me teveel blindstaar op de takjes (Skimmia?)

Ik heb nu iig je briefje OP de doos gevonden :D
*speurt verder :Y)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:43

Donna89 schreef:
Wauw. Enorme pakketten regen. Hele gave dingen . En dat voorproefje, fantastisch!!
Ik wacht nog met alle geduld op mijn ss pakket!
Ik had al een bericht geplaatst in het kippenhok maar aangezien daar niet iedereen mee leest.

Na gister pakket 2 heb ik vandaag ook pakket 1 en een kaart gekregen..
Niet van mijn ss dus maar wel van de aller aller aller liefste Ashley en Dees
Jullie hebben mij maar vooral de kleine nu al een fantastische kerst bezorgd
[ [url=m/E206ZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bUzqYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3

Wat ontzettend lief.
Ik wordt er helemaal emotioneel van
Echt hele fijne kerst voor jullie!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:44

Wat een geweldig pakket Rebecca!!! :D leuk gedaan dames!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:45

wat een mooie pakketen komen er weer vandaag zeg :))

Rebecca wel weer iets voor in je boom! het word een traditie.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:48

Ha daar issie dan!! Tof dat je er blij mee bent!!

Credits voor inpakken gaan volledig naar Postbodepiet dauphine! Heldin die kan inpakken. Ik kan dat niet. Mireille heeft die skills als geen ander. <3 en ik een beetje erbij gedaan met een pen enzo.

Wat een lol heb ik met die 2 gehad. :') Toen ik vanmiddag aan een zware cocktail zat werd ik door die 2 meiden geappt :') en Alwiene met haar afleidingsmanoeuvre.. prachtig.
En voorpret dat we hebben gehad. En ik zenuwen dat je mijn pakketje niet leuk vond :))

Veel plezier ermee!