Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ze had gisteren al gepoept!!! Gatverdamme en toen ik haar huisje op wilde tillen om het eruit te halen raakte ik het per ongeluk met mijn vinger aan
Lestrange01 schreef:Aan dat ik net de kooi van mijn slangen heb verschoond en raad eens wie ik net heel hard hoorde poepen. Ze had gisteren al gepoept!!! Gatverdamme en toen ik haar huisje op wilde tillen om het eruit te halen raakte ik het per ongeluk met mijn vinger aan
Ik kan me heel goed voorstellen dat het smerig is, maar man man man, de 'kopfkino' van een slang die héél hard poept is toch wel geweldig.
wat als die ontsnapt ?
heb ze allemaal toegeschreeuwd dat ze beter moeten opletten
Lestrange01 schreef:Het klinkt als een soort hele harde natte scheet zeg maar. En ze staat naast mijn bed dus dat hoor ik gelijk
IJzeren roostertje is het verhoogde stuk bij de schuifdeur om het terrarium te openen, maar dat roostertje dient er dus voor om het terrarium te ventileren en alles wat door het roostertje zou vallen komt dus buiten het terrarium te liggen (voor de mensen die niet direct een voorstelling kunnen maken xd)... Nuja, kan je wel raden dat je dat dus ongelooflijk hard ruikt, de klojo.
(En ik hoorde hem idd ook gewoon schijten.
)
Of spontaan even vertelt of ik iets belangrijk gemist heb tijdens de les dat ik half dood aan het gaan was (jaja, mijn beleving
)?
verder wel toffe mensen aan de kassa gehad vandaag maar sommige mensen 
Of spontaan even vertelt of ik iets belangrijk gemist heb tijdens de les dat ik half dood aan het gaan was (jaja, mijn beleving
)?
[/quote]