Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maflinger_S schreef:Ik zal wel de ultieme gierigaard zijn, maar ik vind al dat soort voorfeestjes zonde van het geld. Als ik iets wil bijdragen aan blijde gebeurtenis geef ik zelf een kado of ik draag bij aan een algemeen kado. Verder is het al een kado dat ik er ben.
Urona447 schreef:Maflinger_S schreef:Ik zal wel de ultieme gierigaard zijn, maar ik vind al dat soort voorfeestjes zonde van het geld. Als ik iets wil bijdragen aan blijde gebeurtenis geef ik zelf een kado of ik draag bij aan een algemeen kado. Verder is het al een kado dat ik er ben.
Vind ik ook, plus dat ik vaak vind dat het echt belachelijk veel geld mag kosten. Vooral omdat er bij de geboorte vaak ook nog een redelijk cadeau gegeven word.
Christiene schreef:Apart was vanwege Corona meen ik gelezen te hebben.
Ik heb met het door mij georganiseerde vrijgezelleflnfeest gevraagd wat iedereen max wou besteden. Na die tijd waren er wel mensen die de andere gierige mensen noemden
2 die niet met activiteit mee deden maar wel mee gingen daar bij werd 2 glaasjes gedronken.2 anderen bleven helemaal weg en kwamen later.
Een was ziek en heeft alleen aan het cadeau mee betaald dat vond ook een gierig..(nou ik vond het juist netjes en de boel kon overal geannuleerd worden op de dag zelf dus koste de rest niks)
Ik kond dus alles apart gaan uitrekenen ook de 2 glazen drinken van de 2 die met het activiteit erbij keken. Dat werd ook als gierig gezien door de een.
Iedereen nam ook wat mee voor de high thee.. dat was van een pak cake , tros bananen tot zelf gebakken spul.of snoepjes.
Werd ook als gierig gezien door sommigen.
Op de dag zelf werd dat trouwens niet gezegd maar achteraf heb ik regelmatig gierig gehoord.
Ikzelf vond het wel mee vallen de glaasjes drinken ging dan om 5 euro. Het activiteit was rond de 20.
De heren vonden ons weer gierig.. die hadden busje erbij gehuurd 2 keer uit eten geweest (ook de lunch dat hadden wij zelf gedaan in high thee vorm) en ook nog hele avond stappen .
Maflinger_S schreef:Ik zal wel de ultieme gierigaard zijn, maar ik vind al dat soort voorfeestjes zonde van het geld. Als ik iets wil bijdragen aan blijde gebeurtenis geef ik zelf een kado of ik draag bij aan een algemeen kado. Verder is het al een kado dat ik er ben.
The_Cat schreef:Privejet nu niet, maar er was sprake om inderdaad naar Ibiza te vliegen en een villa te huren met privé chauffeur. En de Bride to be mocht niets betalen dus die moesten we dan mee bekostigen. Maar daar zat dan de drank nog niet bij.. vond het heel duur allemaal
Marjo schreef:ja iemand deed datChristiene schreef:Apart was vanwege Corona meen ik gelezen te hebben.
Ik heb met het door mij georganiseerde vrijgezelleflnfeest gevraagd wat iedereen max wou besteden. Na die tijd waren er wel mensen die de andere gierige mensen noemden
2 die niet met activiteit mee deden maar wel mee gingen daar bij werd 2 glaasjes gedronken.2 anderen bleven helemaal weg en kwamen later.
Een was ziek en heeft alleen aan het cadeau mee betaald dat vond ook een gierig..(nou ik vond het juist netjes en de boel kon overal geannuleerd worden op de dag zelf dus koste de rest niks)
Ik kond dus alles apart gaan uitrekenen ook de 2 glazen drinken van de 2 die met het activiteit erbij keken. Dat werd ook als gierig gezien door de een.
Iedereen nam ook wat mee voor de high thee.. dat was van een pak cake , tros bananen tot zelf gebakken spul.of snoepjes.
Werd ook als gierig gezien door sommigen.
Op de dag zelf werd dat trouwens niet gezegd maar achteraf heb ik regelmatig gierig gehoord.
Ikzelf vond het wel mee vallen de glaasjes drinken ging dan om 5 euro. Het activiteit was rond de 20.
De heren vonden ons weer gierig.. die hadden busje erbij gehuurd 2 keer uit eten geweest (ook de lunch dat hadden wij zelf gedaan in high thee vorm) en ook nog hele avond stappen .
Wacht even.
Je gaat naar een High Tea en je neemt een tros bananen mee?
verootjoo schreef:The_Cat schreef:Privejet nu niet, maar er was sprake om inderdaad naar Ibiza te vliegen en een villa te huren met privé chauffeur. En de Bride to be mocht niets betalen dus die moesten we dan mee bekostigen. Maar daar zat dan de drank nog niet bij.. vond het heel duur allemaal
O my, in wat voor kringen begeef jij je
Relaxed schreef:Babyshowers en vrijgezellenfeesten zijn volgens mij de momenten voor gierige acties
daantjuhhh schreef:Relaxed schreef:Babyshowers en vrijgezellenfeesten zijn volgens mij de momenten voor gierige acties
Ja. Ik heb nog buikpijn van de eerste en direct laatste baby shower die ik organiseerde voor mijn beste vriendin.
2 vriendinnen wilden redelijk duur kado doen. Ik wist dat mijn vriendin dat apparaat wat hun wilden kopen niet zou gebruiken. Zegt er een tegen mij heb je dat bedrag niet over voor x?
![]()
Ik zou mijn hand geven voor haar.
Ik had geen zin in gezeik dus ben maar meegegaan in hun idee. Achteraf vertelde X wel dat ze dat nooit gebruikt had en het eigenlijk zonde geld vond.
Daarnaast had ik allerlei versiering en drinken enz gehaald. Moet nog van 3 personen geld hebben. Kind is ondertussen 5 jaar.
oliebol: bedenk mij net dat ze volgend jaar gaat trouwen! Dan moet ik natuurlijk weer een feestje regelen. Oh God. Kan ik niet gewoon haar vriendinnen ditchen en haar een weekend citytrip naar Barcelona ofzo meenemen?