Trui schreef:maar we willen het warm
Magnetron

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Ok, dit wordt een vage omschrijving maar vooruit;
Ik zoek een film/docu die ik een jaar of 10 geleden heb gezien. Het beschrijft in 24 uur het ontstaan van de aarde vanaf de oerknal, langs de dino’s, de ijstijd, tot aan de huidige tijd.
Het geeft weer hoe kort we als mens op aarde zijn, ergens in het 24e uur is pas het ontstaan van de mens.
Staat me bij dat ik hem heb gezien op NatGeo of Discovery Chanel. Stem van een Engelse man die alles verteld.
_Jody_ schreef:Jaren geleden keer enkelsokjes gekocht met een lipje aan de achterkant. Deze zijn ontzettend fijn en zakken tenminste niet af.
De laatste jaren helaas niet meer gezien in de winkels waar ik kom, iemand ze nog tegen gekomen of weet waar ze ze hebben?
Online zie ik alleen maar zwart, wit of blauw en betaal je €16,- voor 6 paar, dat is mij te duur en ik zoek juist van die leuke felle kleuren voor maar een paar euro....
_Jody_ schreef:Jaren geleden keer enkelsokjes gekocht met een lipje aan de achterkant. Deze zijn ontzettend fijn en zakken tenminste niet af.
De laatste jaren helaas niet meer gezien in de winkels waar ik kom, iemand ze nog tegen gekomen of weet waar ze ze hebben?
Online zie ik alleen maar zwart, wit of blauw en betaal je €16,- voor 6 paar, dat is mij te duur en ik zoek juist van die leuke felle kleuren voor maar een paar euro....
LisaaSophie schreef:Ik zoek een wave frontriem met een enkele rij parels, heel dun en subtiel. Nergens kan ik een mooie vinden.
Lizz schreef:LisaaSophie schreef:Ik zoek een wave frontriem met een enkele rij parels, heel dun en subtiel. Nergens kan ik een mooie vinden.
http://www.fjordukie.nl/shop/producten/5030101/
Trui schreef:Ik zoek havermout waar je enkel water aan toe hoeft te voegen! We hadden het van quaker maar die kunnen we niet meer vinden