Dit soort:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Eske_B schreef:Minimumloon ligt rond de 3.44 op jouw leeftijd, dus zou minimaal 165 invullen als ik jou was
(12×4weken×3.44=165.12)
Oh mijn minimum uurloon is volgens mij 4,40 dacht ik. Maar mn vriend zei dat 100,- al teveel gevraagd was dus vandaar. Dus 150,- is gewoon safe?
Eske_B schreef:Waarom vind ik van die oude poppen zo eng? Heb ze nooit zelf gehad.
Dit soort:
[ [url=m/6R3gKL.png]Afbeelding[/url] ]
TrIjNiE__ schreef:Er is een jonge buizerd ontsnapt bij ons in de buurt en die zit nu in de bomen bij ons in de tuin. 1 kip is al verdwenen... Er staat een val met een dode duif, maar meneertje buizerd vindt onze 3 kippen veel interessanter... Kippen zitten verscholen onder de struiken en voelen zich enorm geviseerd. Wat kan ik best doen? Tijdelijk verblijf in de garage maken, ze tijdelijk bij iemand anders in het kippenhok zetten of een stuk hok afmaken en afspannen met netten? Dat laatste heeft geen nut denk ik aangezien ze zich nog steeds geviseerd zullen voelen? En ergens anders plaatsten geeft stress voor zowel onze kippen als de anderen... Wat te doen?