Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:15

Bij Tinder staat toch het ontdekken van een potentiële klik centraal en ik spreek even voor mijzelf, maar ik heb met 80% van de matches die ik spreek geen klik en met misschien 20% wel. Er is maar een manier om daar achter te komen en dat is door met meerderen te praten of misschien wel af te spreken. Iedereen staat daar anders in en dat is niet erg, zolang er maar eerlijk over wordt gedaan toch?

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:17

Ja dat is het hele principe achter daten toch ook? Je kan via app een heel leuk gesprek hebben, maar in real life totaal geen klik hebben.. of anders om. Dan date je verder met de volgende of je gaat op een vervolg date. Tot je idd iemand tegen komt waarbij het van bijde kanten goed zit. Is niks raars aan lijkt me? :)

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:22

ik bedoel dat er genoeg zijn die met meerdere tegelijk daten ;)
maar wat ik zeg, het is geen aanval maar mijn gevoel erbij dat het tegenwoordig gewoon een wegwerp maatschappij is :)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:39

Ik denk dat dat heel persoonlijk is Alja :)
Op Tinder praat ik ook wel met meerdere mensen, maar zodra ik in iets serieus terecht kom na wat daten, dan is het wegwerp/inruil-idee bij mij wel volkomen weg. En ik denk dat dat bij het gros van de mensen is, je selecteert gewoon via Tinder een hoop potentiële dates, maar vanaf het moment dat het een relatie wordt, is het net zo'n relatie als wanneer je elkaar in het echt ontmoet en dus volkomen afhankelijk van de personen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:04

Ik heb talloze gesprekken gevoerd op Tinder, meerdere dates gehad en ook wel meerdere dates met mannen gehad waar verder niets mee is gebeurd, of waar niets uit is gekomen. Zodra het serieus leek te worden met R. ben ik gestopt met praten met anderen op Tinder, laat staan daten met een ander.

Als je uit gaat praat je toch ook niet alleen maar met één man, maar kun je ook met meerdere mannen praten? Een gesprek, of een date, zegt nog niet zoveel. Je moet elkaar nog leren kennen, en aftasten of er wellicht meer in zit.

Ik zie de vergelijking tussen met meerdere mannen praten op Tinder en een wegwerpmaatschappij eigenlijk niet zo :)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:11

Ik deel je mening Berdien. Je wilt toch een beetje weten hoe iemand is voordat je überhaupt op date gaat, en dan kan het idd voorkomen dat je met meerdere personen tegelijk praat.. niks mis mee haha :)
Net zoals die ene die ik nu uit m'n app heb gegooid, qua uiterlijk echt m'n type, maar zo geen inhoud hebben wat ook maar iets op 1 lijn zit met mij, terwijl het in het begin van onze gesprekken wel zo leek. Beetje jammer, maar dan is het wel fijn als je met meerdere personen in gesprek bent, kun je ze ook een beetje vergelijken met elkaar.
ik heb nog niemand gedate via tinder, maar mocht dat gebeuren en de klik is er en het lijkt er op dat er meer in zit dan 1 date, dan zal ik ook stoppen met anderen te appen of tinderen :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 16:01

Ik vind ook dat je niet op één paard moet wedden. Ik praatte vaak met meerdere mannen en heb ook wel vaker meer dan één man tegelijk gedate. Toen het serieus werd met huidige tinderman meteen de andere gesprekken afgekapt en Tinder verwijderd na een week of 3 daten denk ik.

Gisteren overigens samen wezen sporten, zo tof om dat soort dingen ook samen te kunnen doen <3

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 16:05

Klinkt goed cccc! Wel fijn als je dezelfde sport deelt haha. Motiveert ook weer :)

Gesprek met de leraar is erg leuk tot nu toe, afstand is wel iets ver maar daar hebben we auto's voor :P ben benieuwd of hier een date uit gaat komen haha.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 17:04

Haha, mijn vriend is ook docent en heeft een eigen bedrijf :)

Bij mij bleek achteraf dat mijn (nu) vriend na mij nog een date had gehad met een andere dame, maar na 2 uur z'n huisgenoot heeft opgebeld of hij misschien na 5 minuten kon bellen dat er iets was dat hij weg moest :+ We hebben dat verder uitgesproken en ik vind het verder no issue meer, hij zei ook al dat 'ie niet op 1 paard ging wedden :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 17:32

Nacht drie dat vriendje hier sliep (vannacht). Na gebabbel de eerste nacht, geschreeuw de tweede hadden we vannacht 'de sparteling'. Man man man :') Ik ben kapot _O- Maar, wakker worden en dan nog even ochtendgymnastiek... Daar valt best aan te wennen. Vooral omdat hij daarna ging douchen en aan het werk ging en ik me nog fijn om kon draaien :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 17:34

Ja zo gauw je iemand leuk vindt merk ik altijd dat je meteen op slot gaat voor anderen. Dus geen probleem lost zichzelf op als je mister right tegenkomt!

Ik ben best benieuwd naar mn 'buurjongen' zou wel tof zijn als dat nou eens wederzijds zou klikken. Ik ben tegenwoordig absoluut niet snel meer onder de indruk van kerels.

Het idee dat hij naast me woont en een drukke baan (boerderij) heeft geeft al een hoop rust in het koppie waardoor hij al interessanter wordt ipv dat mijn gedachtes dingen op slot gooit. :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 19:32

Berdien schreef:
Nacht drie dat vriendje hier sliep (vannacht). Na gebabbel de eerste nacht, geschreeuw de tweede hadden we vannacht 'de sparteling'. Man man man :') Ik ben kapot _O- Maar, wakker worden en dan nog even ochtendgymnastiek... Daar valt best aan te wennen. Vooral omdat hij daarna ging douchen en aan het werk ging en ik me nog fijn om kon draaien :D

Hahahaha beelddenker.... :') _/-\o_
Zonnetje81 schreef:
Ja zo gauw je iemand leuk vindt merk ik altijd dat je meteen op slot gaat voor anderen. Dus geen probleem lost zichzelf op als je mister right tegenkomt!

Ik ben best benieuwd naar mn 'buurjongen' zou wel tof zijn als dat nou eens wederzijds zou klikken. Ik ben tegenwoordig absoluut niet snel meer onder de indruk van kerels.

Het idee dat hij naast me woont en een drukke baan (boerderij) heeft geeft al een hoop rust in het koppie waardoor hij al interessanter wordt ipv dat mijn gedachtes dingen op slot gooit. :+

O ja idd. Zou tof zijn hé!! Heb je al veel met gebabbeld?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 19:37

Ik heb trouwens toch maar besloten niet naar t optreden van drummermans te gaan.
T is weer eens de tijd van de maand dit weekend, poepweer, moet in mn uppie, eindje rijden... En hij heeft het toch mega druk dus ben bang dat ik daar dan super verloren in mn uppie sta...
al met al zo'n gevoel van nah! Dus nu gezellig vriendinneke uitgenodigd om te borrelen.

Als t goed is komt hij morgenavond naar mij. Hebben elkaar deze week haast niet gesproken dus ben benieuwd hoe t weer is om elkaar te zien. Gaat dus wel beetje de ontmoeting zijn van ja oke we vinden elkaar nog steeds leuk of n ontmoeting van hm nah t is m toch niet. Wordt de derde keer dat we elkaar gaan zien. Dus ben erg benieuwd hoe mn gevoel morgen is.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 19:54

Alja schreef:
ik bedoel dat er genoeg zijn die met meerdere tegelijk daten ;)
maar wat ik zeg, het is geen aanval maar mijn gevoel erbij dat het tegenwoordig gewoon een wegwerp maatschappij is :)

Ik denk dat het behoorlijk naief is om er vanuit te gaan dat iemand met maar 1 persoon tegelijk contact heeft voordat die weer contact met een volgende zoekt. Zo werkt dat in het dagelijks leven toch ook niet? Dan heb je toch ook met veel mensen om je heen contact? Dat is gewoon oriënterend.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 20:53

Kenyada schreef:
Berdien schreef:

Hahahaha beelddenker.... :') _/-\o_
Zonnetje81 schreef:

O ja idd. Zou tof zijn hé!! Heb je al veel met gebabbeld?

Hij is druk dus overdag appt hij niet veel en ik heb het idee dat hij geen bereik heeft in de stallen omdat het uren op 1 vinkje blijft staan. Gisteravond voor het eerst met hem gekletst en vanavond nog een beetje. We hebben een dat gepland voor donderdag. Ik had liever morgen gehad maar dan kon hij niet....want als het te ver vooruit is krijg je soms dat mensen zich bedenken. Hoewel HIJ degene is die op Tinder tegen mij begon te praten met van: jij bent leuk en wij passen wel bij elkaar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 22:35

Ik ga zondag op date! Eindelijk. Toch fijn om met iemand echt af te spreken na al dat gesms.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 22:36

Robijntjah schreef:
Dat ie helemaal niet wist of mijn lichaam warm was :')

Heeft hij jou vandaag ook weer aangesproken??? Mij wel maar heb nog niks gezegd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 23:23

Jep. Iets of ik meedeed met weekend houden.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 00:49

Beide reageren dan. Kijken wat ie zegt :')

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 01:12

Net terug van een zeer geslaagde tinder date...... Had er niets van verwacht, maar wowwww! Super gezellig, geen stilte en hij zoent ook erg goed. Heb ik toch goed aan gedaan om over mijn tinder drempel te komen en te installeren haha

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 08:40

Wat leuk mysecrets! Dus er komt een tweede date? :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 08:40

Wat leuk!

OMG OMG OMG OMG OMG een aantal mensen hier weet wel van motormilitairman. Dat leek echt heel leuk, lange nachtelijke gesprekken, facetimen etc. En toen we af zouden spreken hoorde ik die avond niets meer, en voor ik het wist was ik óveral geblokkeerd. Echt. What the ****? Nou ja, dat was een tijdje geleden en motormilitairman vergeten, vriendje tegen gekomen en life is good. Tot ik vannacht om vijf uur kreeg: Sorry. Het spijt me. Ik kreeg cold feet."
:oo :oo :oo
En nou wil hij me dus alsnog ontmoeten, want hij wil het uitleggen, hij blijft me heel aantrekkelijk vinden en zou me heel graag willen ontmoeten. Duuuuuuuuude :?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 08:42

Omg! Mannen... Hoe lang is dat nu al geleden? Wat heb je tegen hem gezegd?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 08:43

Hoe lang is dat geleden... eeehmmm ah. Februari! Zes februari om precies te zijn :j

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 10:50

Neeee Berdien! Motorman ineens weer boven water? Omg wat moet je daar nu op dit moment mee zeg! Jeetje..... Wat een gekkigheid weer hey!