Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Nacht drie dat vriendje hier sliep (vannacht). Na gebabbel de eerste nacht, geschreeuw de tweede hadden we vannacht 'de sparteling'. Man man manIk ben kapot
Maar, wakker worden en dan nog even ochtendgymnastiek... Daar valt best aan te wennen. Vooral omdat hij daarna ging douchen en aan het werk ging en ik me nog fijn om kon draaien
Zonnetje81 schreef:Ja zo gauw je iemand leuk vindt merk ik altijd dat je meteen op slot gaat voor anderen. Dus geen probleem lost zichzelf op als je mister right tegenkomt!
Ik ben best benieuwd naar mn 'buurjongen' zou wel tof zijn als dat nou eens wederzijds zou klikken. Ik ben tegenwoordig absoluut niet snel meer onder de indruk van kerels.
Het idee dat hij naast me woont en een drukke baan (boerderij) heeft geeft al een hoop rust in het koppie waardoor hij al interessanter wordt ipv dat mijn gedachtes dingen op slot gooit.
Alja schreef:ik bedoel dat er genoeg zijn die met meerdere tegelijk daten
maar wat ik zeg, het is geen aanval maar mijn gevoel erbij dat het tegenwoordig gewoon een wegwerp maatschappij is
Kenyada schreef:Berdien schreef:Nacht drie dat vriendje hier sliep (vannacht). Na gebabbel de eerste nacht, geschreeuw de tweede hadden we vannacht 'de sparteling'. Man man manIk ben kapot
Maar, wakker worden en dan nog even ochtendgymnastiek... Daar valt best aan te wennen. Vooral omdat hij daarna ging douchen en aan het werk ging en ik me nog fijn om kon draaien
Hahahaha beelddenker....![]()
Zonnetje81 schreef:Ja zo gauw je iemand leuk vindt merk ik altijd dat je meteen op slot gaat voor anderen. Dus geen probleem lost zichzelf op als je mister right tegenkomt!
Ik ben best benieuwd naar mn 'buurjongen' zou wel tof zijn als dat nou eens wederzijds zou klikken. Ik ben tegenwoordig absoluut niet snel meer onder de indruk van kerels.
Het idee dat hij naast me woont en een drukke baan (boerderij) heeft geeft al een hoop rust in het koppie waardoor hij al interessanter wordt ipv dat mijn gedachtes dingen op slot gooit.
O ja idd. Zou tof zijn hé!! Heb je al veel met gebabbeld?