Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:31

Amandavd schreef:
Dat vind ik minder erg dan die lui die roepen dat ze het echt niet snappen en echt een onvoldoende gaan halen, en dan nog een 8 of 9 halen. Daar word ik bloedlink van.

Dit ben ik :x (nou ja, alleen bij wiskunde haha, verder weet ik dat het wel lukt :x )

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:41

Ik heb sowieso heel erg mijn eigen mening over vrouwen die het leuk vinden om andere vrouwen 'lelijk', 'dik', of 'te dun' te noemen. Natuurlijk mag je een mening hebben over een andere vrouw, maar ik snap gewoon totaal niet waar het voor nodig is om andere vrouwen naar beneden te halen en er dan bij te vermelden dat jij wel het einde van de wereld bent. Dit is geen persoonlijke aanval naar iemand in dit topic hoor, ik merk het in mijn omgeving ook heel erg.

Dan loop ik met een vriendin over straat en dan vliegen de opmerkingen als 'gelukkig zie ik er in ieder geval niet zó uit' en dan denk ik jezus meid... Waar is je zelfvertrouwen dat een complimentje aan jezelf altijd maar verpakt moet gaan in een sneer naar iemand anders? Ik vind dat hetzelfde als vrouwen die immer zeiken over de kledingkeuzes van andere vrouwen. Zij weegt meer dan 20 kilo dus zij mag geen croptop dragen, of dat een legging als broek echt niet kan. Ik ben een 'vollere dame' en ik loop met liefde in croptops rond. Ik heb genoeg zelfvertrouwen om me prettig te voelen in een crop top, dus waarom dan niet? Ik snap echt niet waarom andere vrouwen er zo veel moeite mee hebben om een keertje de andere kant op te kijken als je een outfitkeuze ziet die je niet bevalt, of je opmerkingen een keer voor je te houden als je iemand ziet lopen in een outfit die volgens jou niet passend is bij het figuur van diegene. Ja, ik heb maatje 42, en ja, ik loop in een leren rokje rond. Als het je niet aanstaat kijk je maar de andere kant op.

Mijn confession wat dit betreft is dan ook dat ik me echt kan schamen voor de houding die vriendinnen van me hebben naar anderen. Daar komt ook een onzekerheid bij kijken, ik vraag me erg vaak af of sommige meiden alleen vrienden met mij zijn omdat ik een maatje meer heb en enorm lang ben, en ze daarom knapper lijken ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:42

Confession , vind de jaarlijkse veulen verkiezingen zo moeilijk . Nu vooral de merrietjes , ik wil op zoveel stemmen :')

x_annelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:01

Confession: Ik hou van Sinterklaas om al het eten en de cadeaus, maar aan de andere kant haat ik het want ik heb simpelweg geen zin in om suprises te maken, lootjes te trekken en al dat gedoe er omheen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:02

x_annelies schreef:
Confession: Ik hou van Sinterklaas om al het eten en de cadeaus, maar aan de andere kant haat ik het want ik heb simpelweg geen zin in om suprises te maken, lootjes te trekken en al dat gedoe er omheen

In dat kader...

Ik ben 25... Ik wil nog steeds dat er slingers worden opgehangen als ik jarig ben...
Gewoon.
Toen ik 24 werd hingen ze er niet en dat vond ik zó jammer! Dit jaar heeft mama ze wel opgehangen *\o/* En toen ik van bed af kwam kwam ze thuis met een schuimgebakje van de bakker :D <3

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:12

Emmaa_ schreef:
Ik heb sowieso heel erg mijn eigen mening over vrouwen die het leuk vinden om andere vrouwen 'lelijk', 'dik', of 'te dun' te noemen. Natuurlijk mag je een mening hebben over een andere vrouw, maar ik snap gewoon totaal niet waar het voor nodig is om andere vrouwen naar beneden te halen en er dan bij te vermelden dat jij wel het einde van de wereld bent. Dit is geen persoonlijke aanval naar iemand in dit topic hoor, ik merk het in mijn omgeving ook heel erg.

Dan loop ik met een vriendin over straat en dan vliegen de opmerkingen als 'gelukkig zie ik er in ieder geval niet zó uit' en dan denk ik jezus meid... Waar is je zelfvertrouwen dat een complimentje aan jezelf altijd maar verpakt moet gaan in een sneer naar iemand anders? Ik vind dat hetzelfde als vrouwen die immer zeiken over de kledingkeuzes van andere vrouwen. Zij weegt meer dan 20 kilo dus zij mag geen croptop dragen, of dat een legging als broek echt niet kan. Ik ben een 'vollere dame' en ik loop met liefde in croptops rond. Ik heb genoeg zelfvertrouwen om me prettig te voelen in een crop top, dus waarom dan niet? Ik snap echt niet waarom andere vrouwen er zo veel moeite mee hebben om een keertje de andere kant op te kijken als je een outfitkeuze ziet die je niet bevalt, of je opmerkingen een keer voor je te houden als je iemand ziet lopen in een outfit die volgens jou niet passend is bij het figuur van diegene. Ja, ik heb maatje 42, en ja, ik loop in een leren rokje rond. Als het je niet aanstaat kijk je maar de andere kant op.

Mijn confession wat dit betreft is dan ook dat ik me echt kan schamen voor de houding die vriendinnen van me hebben naar anderen. Daar komt ook een onzekerheid bij kijken, ik vraag me erg vaak af of sommige meiden alleen vrienden met mij zijn omdat ik een maatje meer heb en enorm lang ben, en ze daarom knapper lijken ofzo.

Mag ik even zeggen dat ik je blog geweldig vind, de manier van schrijven en alles! Maar je laatste post raakte mij toch wel een beetje, heel veel sterkte nog :(:)

Confession: Ik ben die persoon in groepsopdrachten, die alles op anderen laat overkomen en dan zegt ja de volgende keer doe ik het wel! maar uiteindelijk alsnog niets doet, te slecht dit :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:16

Confession: Ik vind veulens allemaal lelijk en heb er ook niks mee. :') Vind het niet schattig oid, pas als ze 2,5 zijn vind ik ze een beetje om aan te zien.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:23

Amandavd schreef:
Dat vind ik minder erg dan die lui die roepen dat ze het echt niet snappen en echt een onvoldoende gaan halen, en dan nog een 8 of 9 halen. Daar word ik bloedlink van.

Die zijn net zo erg inderdaad |o
Die zitten in dezelfde categorie als de mensen die zogenaamd niet geleerd hebben en écht een onvoldoende gaan halen, om vervolgend inderdaad gewoon een dikke 7 te halen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:33

In het kader van make up...

Ik ben gek op make up. Niet dat ik er een pro in ben ofzo. Ik vind het gewoon leuk, al die kleurtjes enzo. <3 Maar ik heb (lees: maak) er 's ochtends geen tijd voor (bed ligt gewoon zo lekker). Dus doe ik doordeweeks niet zoveel moeite.
Maar soms doe ik gewoon helemaal niets op of alleen een heel erg klein beetje mascara of wat oogpotlood. Zodat het net lijkt alsof ik een beetje ziek ben. In de hoop dat ik op het werk wordt gespaard... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:37

Confession 1: Ik heb stiekem genoten toen ik op de FB van mijn ex (wel nog steeds "bevriend") zo'n afbeelding zag verschijnen waarbij je moet aankruisen of je getrouwd bent/ in een relatie, dating, happy eeuwige vrijgezel of wachtend op een mirakel en dat laatste staat dan aangevinkt.

Hij heeft het indertijd (vermoedelijk dankzij zijn "vrienden") uitgemaakt, waarbij hij de held was en ik zou bij voorkeur (voor zijn vrienden, hijzelf niet) in rigot mortis-toestand eindigen in een afgelegen sloot. Helaas voor hem zijn de rollen intussen meer dan omgedraaid. Ik heb een relatie met een zalige prachtvent en mijn zaakjes aardig goed voor elkaar. Hij heeft sinds de breuk geen enkele relatie meer gehad en als hij nog steeds is zoals ik 'm toen kende zal dat mijn insziens nog erg lang zo blijven := Iets met life is a bitch }>

Confession 2: Met diezelfde ex heb ik na de breuk een paardenruil gedaan. Hij heeft mijn tuigpaard merrie overgekocht toen we uit elkaar gingen en een jaar later heb ik de 2-jaarse hengst volledig overgenomen (had hij gekocht toen we nog samen waren). Mijn merrie had geen beter baasje kunnen treffen. Hij is stapelgek op dat beest.
Ik vind het alleen ergens best zonde, als ik 'm tegenkom wanneer ik met de hengst op pad ben, dat het dan blijft bij elkaar een blik toewerpen. Er zijn nog steeds "vrienden" bij waartegen hij niet wil laten uitschijnen dat we elkaar nog heel af en toe spreken. Best jammer, want ik denk dat hij anders graag een keer knollemans een aai over de bol zou geven en bijkletsen.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:47

Oja, exen.. Leuk :=

Ik was op de middelbare school bijna de hele schooltijd zwaar verliefd op een jongen. Deze hield mij aardig aan het lijntje en kreeg op een gegeven moment een relatie met een vreselijk arrogant (en bloedmooi) kind.
Ik genoot er stiekem vreselijk van toen zij na een paar jaar samenwonen uit elkaar gingen omdat zij toch eigenlijk lesbisch was en er vandoor was gegaan met een vrouw... :o :')

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:48

Confession: Stiekem vind ik het 'help wat doe ik met een muis'-topic erg vermakelijk om te lezen, reageren erin daar begin ik niet aan :+

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:54

Majabeestje schreef:
Oja, exen.. Leuk :=

Ik was op de middelbare school bijna de hele schooltijd zwaar verliefd op een jongen. Deze hield mij aardig aan het lijntje en kreeg op een gegeven moment een relatie met een vreselijk arrogant (en bloedmooi) kind.
Ik genoot er stiekem vreselijk van toen zij na een paar jaar samenwonen uit elkaar gingen omdat zij toch eigenlijk lesbisch was en er vandoor was gegaan met een vrouw... :o :')

Oja, deze ex kwam ik laatst een keer tegen na jaaaaren niet gezien te hebben. Was hij toch lelijk geworden! Hij was echt SUPERknap altijd, meisjes stonden voor hem in de rij.
En nu.. een magere lat mét bierbuik, kaal en zijn totale ooit zo stoere uitstraling was volledig weg.
Ben ik blij dat ik daar niet mee geëindigd ben.. _O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:55

Captain schreef:
Confession: Ik vind veulens allemaal lelijk en heb er ook niks mee. :') Vind het niet schattig oid, pas als ze 2,5 zijn vind ik ze een beetje om aan te zien.

Dat heb ik met babies en kinderen. Vanaf een jaar of 15 vind ik ze pas een beetje leuk.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:00

Bloodymary schreef:
Captain schreef:

Dat heb ik met babies en kinderen. Vanaf een jaar of 15 vind ik ze pas een beetje leuk.

Confession: ik heb 2 kleine kinderen en snap bovenstaande opmerking volledig.. :oo

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:01

Je vind je kinderen nu niet leuk, maar pas vanaf een jaar of 15? :') Okay.....

Confession: Ik wil echt dat halloween naar Nederland komt, het lijkt me zo leuk om een keer mee te maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:10

Majabeestje schreef:
Oja, deze ex kwam ik laatst een keer tegen na jaaaaren niet gezien te hebben. Was hij toch lelijk geworden! Hij was echt SUPERknap altijd, meisjes stonden voor hem in de rij.
En nu.. een magere lat mét bierbuik, kaal en zijn totale ooit zo stoere uitstraling was volledig weg.

DIT! _/-\o_

Ik kan er dan echt de rest van de dag vrolijk om wezen dat ik geen deel meer uitmaak van die achteruitgang :')

Confession 2: Hetzelfde als hierboven maar dan met oud-klasgenoten. Diegene die vroeger de mooiste/slimste/populairste waren zijn in 9 van de 10 gevallen geëindigd in de werkloosheid, bijstand, als huissloof met kort pittig kapsel, of 1 of ander ongeschoold/laaggeschoold baantje. En hun kinderen hebben helaas vaak de jeugdige schoonheid van moeders niet meegekregen bij de geboorte :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:14

guusje_h schreef:
Adindaa schreef:
Ik hoop stiekem dat mijn studiegenootjes die vandaag pas beginnen met leren voor de drie grote toetsen die we morgen hebben een onvoldoende halen :o.

Ik kan er namelijk zo slecht tegen mensen die last-minute leren en dan alsnog een hoger cijfer halen dan ik, terwijl ik er keihard mijn best voor doe...

Dit heb ik dus ook altijd. Ik begin een week van te voren met leren, ik haal een 6,5. Klasgenoot vraagt om 23:00 in de klassenapp wat we moeten leren en haalt vervolgens een 8. Daar kan ik echt kwaad om worden. Vind het gewoon oneerlijk :x
Mijn confession: ik ergerde me juist altijd helemaal groen en geel aan dit soort gedrag :') Ik was ook op het gymnasium bovengemiddeld intelligent en ik had een goed geheugen, shoot me. Ik leerde meestal de avond van tevoren 2 uurtjes en spijbelde vooral in de 6e denk ik een kwart van m'n lessen, waarom ook niet als het kan? En dan waren er inderdaad altijd anderen die daar heel slecht tegen konden of zo en dan ook zo nodig van die passief agressieve opmerkingen moesten maken als je je cijfer terug kreeg :') Snap best dat het misschien oneerlijk voelt maar de een leert nou eenmaal makkelijker dan de ander

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:17

UhNee schreef:
Je vind je kinderen nu niet leuk, maar pas vanaf een jaar of 15?

Zo letterlijk moet je het niet nemen :D
Je vind je eigen kinderen altijd leuk (ok, meestal :') ). Alleen snap ik haar opmerking want ik zie ook wel dat kleine kinderen over het algemeen niet leuk zijn. Ik hou vreselijk veel van ze maar zie ook wel dat ze gruwelijk irritant kunnen zijn.
Snap ouders ook nooit die niet snappen dat anderen hun engeltjes misschien wel helemaal niet zo leuk vinden..

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:19

Majabeestje schreef:
UhNee schreef:

Je vind je eigen kinderen altijd leuk (ok, meestal :') ). Alleen snap ik haar opmerking want ik zie ook wel dat kleine kinderen over het algemeen niet leuk zijn. Ik hou vreselijk veel van ze maar zie ook wel dat ze gruwelijk irritant kunnen zijn.
Snap ouders ook nooit die niet snappen dat anderen hun engeltjes misschien wel helemaal niet zo leuk vinden..

Ohh ik dacht al :') Dat kan ik me wel voorstellen ja.

Gnome

Confession: ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die hun huisdier laten creperen omdat de dierenarts meer kost dan een nieuwe.

Amandavd

Majabeestje schreef:
UhNee schreef:

Jij bent mijn held! Eindelijk een ouder die het begrijpt! *\o/*

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:20

Varekaj schreef:
Majabeestje schreef:

DIT! _/-\o_

Ik kan er dan echt de rest van de dag vrolijk om wezen dat ik geen deel meer uitmaak van die achteruitgang :')

Confession 2: Hetzelfde als hierboven maar dan met oud-klasgenoten. Diegene die vroeger de mooiste/slimste/populairste waren zijn in 9 van de 10 gevallen geëindigd in de werkloosheid, bijstand, als huissloof met kort pittig kapsel, of 1 of ander ongeschoold/laaggeschoold baantje. En hun kinderen hebben helaas vaak de jeugdige schoonheid van moeders niet meegekregen bij de geboorte :o

Haha idd!
Kwam laatst ook een ooit populair, knap en niet zo geliefd oud klasgenoot tegen. Haar looks had ze niet meer, obesitas en crocs daarentegen wel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:24

Ik vind het altijd gênant hoe sommige koppels in exact dezelfde outfit rondlopen. Bijvoorbeeld beiden hetzelfde trainingspak. Vooral bij ouderen zie je dat vaak.

Maar vriendlief en ik hebben wél beide dezelfde crocs :o In gifgroen. Hij in maatje 43, ik in maatje 36. En die zetten we dan ook expres naast elkaar op de deurmat in de gang als we weggaan. Omdat we een voordeur hebben met glas waar je doorheen kan kijken kunnen de buren dat zien als ze voorbij lopen :')

Oh, en we stemmen onze kleding ook vaak op elkaar af. Qua tinten en kleuren dan, niet beiden met exact hetzelfde. Kwestie dat we bij elkaar passen, niet noodzakelijk als stempel "wij zijn een stelletje".

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:26

Amandavd schreef:
Majabeestje schreef:

Jij bent mijn held! Eindelijk een ouder die het begrijpt! *\o/*

_O-

Ik heb zoveel confessions over het ouderschap, die durf ik hier niet eens neer te zetten.. _O-