Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:En dan dus zeggen: of ik heb geen last meer van je vriendin of contact verbreken? Lijkt me een nare keus om hem te geven...
Neverland schreef:Waar ben je bang voor als hij bevriend is met zijn ex? Dat hij vreemd gaat?
Jildau schreef:Neverland schreef:Waar ben je bang voor als hij bevriend is met zijn ex? Dat hij vreemd gaat?
Ik weet bij mezelf niet precies wat het is. Ik denk dat ik het vervelend zou vinden dat hij die behoefte dan blijkbaar nog heeft. Ik heb liever dat die 'periode' afgesloten is.
Toch zou ik met m'n vriend daar misschien ook bang voor zijn. Ooit was hij natuurlijk helemaal gek op z'n ex dus het is wel zijn type. Misschien angst dat dat terug komt als hij weer met haar af gaat spreken. Maar gelukkig is dat niet aan de orde.Wel interessant om er even over na te denken wat ik er precies erg aan zou vinden.
Jildau schreef:Neverland schreef:Waar ben je bang voor als hij bevriend is met zijn ex? Dat hij vreemd gaat?
Ik weet bij mezelf niet precies wat het is. Ik denk dat ik het vervelend zou vinden dat hij die behoefte dan blijkbaar nog heeft. Ik heb liever dat die 'periode' afgesloten is.
Is misschien ook afhankelijk van hoe het uit gegaan is. Ik heb een poos gedate met een jongen waarvan zijn ex het toen een jaar geleden uit gemaakt had maar volgens mij was dat voor hem echt de liefde van zijn leven. Die zou direct weer naar haar terug gaan als zij die mogelijkheid had geboden. Dat ontkende hij trouwens maar dat gevoel had ik heel sterk. Is tussen ons ook niks geworden en mede daardoor.
Toch zou ik met m'n vriend daar misschien ook bang voor zijn. Ooit was hij natuurlijk helemaal gek op z'n ex dus het is wel zijn type. Misschien angst dat dat terug komt als hij weer met haar af gaat spreken. Maar gelukkig is dat niet aan de orde.Wel interessant om er even over na te denken wat ik er precies erg aan zou vinden.
daantjuhhh schreef:Nou drugs verbood ik wel.
Ik heb altijd vanaf dag 1 gezegd dat als hij drugs wil gebruiken dat hij dat zelf moet weten. Maar dan moet hij geen relatie met mij beginnen.
Ik ben echt anti drugs. Maar vind het prima als mensen het willen gebruiken. Maar wil er geen relatie mee.
De keus is dan aan hem.
Drugs of ik. Is het drugs? Prima dan ga ik verder.