legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:24

Afbeelding

Ehm tja nu al af dus de lucht was wel even een dingetje net als alle laatste groen blauwe stukjes van de zee zonder aanknopingspunt maar deze was super leuk te maken en kan weer in de doos voor sandorra

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:27

Ik wilde net het ballonfestival van jvh overnemen van iemand via fb. Vraagt ze 20 euro per puzzel. Nieuw koop ik hem voor 24 bij jvh zelf. En de 1000 stukjes voor 16. Nou ik koop hem dan liever nieuw. Heb er ook geen haast mee, wil hem een keer maken. Maar de reactie van die vrouw, met haha niet leverbaar etc zorgde er ook wel voor dat ik hem van haar iig niet over wil nemen. Kijk wel rustig verder de komende weken.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:59

Afbeelding
:= help dit zijn een paar stukjes van de rand van de volgende puzzel de silhouete van de kat die even terug staat dit is minescul klein ben benieuwd. De rest van de stukjes zijn wel normale maat. Ben benieuwd hoe deze er tussen gaan passen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:04

Muga schreef:
Ik wilde net het ballonfestival van jvh overnemen van iemand via fb. Vraagt ze 20 euro per puzzel. Nieuw koop ik hem voor 24 bij jvh zelf. En de 1000 stukjes voor 16. Nou ik koop hem dan liever nieuw. Heb er ook geen haast mee, wil hem een keer maken. Maar de reactie van die vrouw, met haha niet leverbaar etc zorgde er ook wel voor dat ik hem van haar iig niet over wil nemen. Kijk wel rustig verder de komende weken.

Dat had ik pas met subtropisch zwembad. :j

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:58

Ja sommige mensen vragen ineens hoofdprijzen voor puzzels. Daar doe ik niet aan mee. Vandaag een 1000 stuks Jan van Haasteren gekocht voor 10 euro. Reguliere prijs.
Mensen die meer vragen ga ik niet mee in zee.

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:09

Ik verkoop ook JvH. Laatst een 1500 Ascot paardenrace verkocht voor 10 euro. Had hem voor 12,50 erop staan, maar vind dat onderhandelen er ook een beetje bijhoort. Dus toen iemand 10 euro bood vond ik dat ook goed. Heb er nu ook twee op staan, eentje van 2000 stukjes voor 12,50, maar zonder doos maar wel met geknipte voorbeeld erbij. Heb ze ook te ruil ipv te koop. Kunnen mensen zelf kijken. Wil sowieso zelf terug hebben wat ik er zelf ook voor betaald heb.

Wel stomme reactie van haar! Jammer dat je dan geen ster kan geven. Veel te duur voor een 2000 stukjes puzzel!

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:26

Ja, ik dacht echt, zoek het uit met je puzzels. 15 euro vaste prijs voor 1000 stukjes, online zijn die er al voor 16 euro... En dan weet ikzeker dat ie compleet is.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:59

Deze was heel leuk :D

Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 08:55

Oh die is prachtig ja!!!!!!!!!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:51

Goldie schreef:
EllaBellaah schreef:
Je moet toch wat als je al 53 dagen thuis zit :')

Haha omg jij houdt het echt bij _O- Zet je elke dag een streepje? :))
Ik hou maar niet bij hoe lang ik al thuis ben, maar dat was al ruim voor de corona :=
Welkom :D

Nou ik hou het niet elke dag bij, maar we waren toevallig van de week aan het tellen met collega's in onze groepsapp :+

Gisteravond even een uurtje gepuzzeld, de rand is al af. Vanavond weer lekker verder.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:59

Afbeelding
De rand ligt hij past niet dwars op de tafel dus dan maar in de lengte hij is 56 cm breed en 90 cm lang

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 14:09

Ik ben nog bezig met mijn tijgers maar heb alvast een hele mooie binnengekregen. Wordt geen makkie maar ik vind hem zo mooi <3

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 14:22

<3 Heel mooi!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 14:31

Oh wauw ook een plaaaatje zeg!

Even mijn afgelopen prestaties:

Afbeelding
Deze heb ik voor het allereerst helemaal zonder voorbeeld op de doos gelegd. Best moeilijk, en vooral heel veel turen, maar gelukt!

Deze had mijn man uitgezocht :D
Afbeelding

Afbeelding

Deze is écht heel leuk: hij is erg afwisselend, maar er zitten ook nog allerlei optische illusies in.
Afbeelding

Zoals hier een stoel die eigenlijk een kam + toast + schaakstukken is :D
Afbeelding

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:03

Wat een leuke puzzels komen er voorbij! Dat hert is prachtig, wel een uitdaging denk ik ja.
Hier ook weer even bezig geweest.
Afbeelding

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:20

Wat gaan jullie allemaal goed joh :D ik puzzel wat minder afgelopen week, straks maar weer even aan zitten.

Echt gave platen die voorbij komen <3

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:32

Wauw Cynn die is gaaf.

Wat grappig van die optische illusies Rije waar zijn die van?

EllaBellaah ik ben 2 dagen geleden aan dezelfde begonnen. Hij is leuk, eigenlijk iets te makkelijk vind ik

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:32

Zojuist 2 Wasgij puzzels kunnen ruilen, kreeg er zelfs 3 van terug. Heb er nu al weer zin in maar momenteel vollop aan het werk dus bijna geen tijd over. En er ligt nog een Escape puzzel waarmee ik nog met de randen bezig ben dus voor ik deze kan beginnen moet die eerst af. Motiveert wel, want 1e indruk van de Escape is dat het een moeilijke is met weinig verschil in kleuren, maar daarna dus weer een paar liggen met gezellige kleuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:35

Cynn schreef:
Ik ben nog bezig met mijn tijgers maar heb alvast een hele mooie binnengekregen. Wordt geen makkie maar ik vind hem zo mooi <3

[ [url=m/IWBwJU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig <3 !
Maar lijkt me echt een verschrikking om te maken :') .

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:51

boeflover schreef:
Zojuist 2 Wasgij puzzels kunnen ruilen, kreeg er zelfs 3 van terug. Heb er nu al weer zin in maar momenteel vollop aan het werk dus bijna geen tijd over. En er ligt nog een Escape puzzel waarmee ik nog met de randen bezig ben dus voor ik deze kan beginnen moet die eerst af. Motiveert wel, want 1e indruk van de Escape is dat het een moeilijke is met weinig verschil in kleuren, maar daarna dus weer een paar liggen met gezellige kleuren

Wat houden wasgij en escape puzzels in? De wasgij heb ik regelmatig zien liggen, maar eigenlijk nooit eentje meegenomen.

@zonnebloem: hij is inderdaad niet heel lastig, puzzelt lekker weg, is ook wel een keer leuk.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:02

De escape puzzels is volgens de verpakking een variant op een escape room, je puzzelt een andere puzzel als de verpakking en hierin vind je dan nog raadsels. Voor mij is het de 1e keer dus ik weet nog niet hoe dit eruit gaat zien. https://www.ravensburger.org/nl/ontdek/ ... index.html (Ik heb de sterrenwacht)

Wasgij zijn verschillende versies, ook hier puzzel je een andere afbeelding als op de doos. Afhankelijk van de serie kan dit de toekomst zijn (what happens next?), of het beeld dat iemand ziet (what does the .... sees?) of de destiny puzzels, dezelfde mensen maar dan +- 50 jaar later.
Je weet dus niet wat je puzzelt en dat vind ik erg leuk, je fantasie gaat op volle toeren (zeker wat iemand ziet, want dat is dus echt totaal anders als de afbeelding op de doos) en als je weet niet waar de stukjes gelegd moeten worden. (Een voertuig kan bv al bijna uit beeld zijn gereden)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:06

Afbeelding
deze (de mistery serie) is dus what happens next. Met als hint de turner die ergens een schop naar geeft, maar wat en waarom weet je dus pas eind van de puzzel :) (en het resultaat hier delen is niet leuk hahaha)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:08

Cynn schreef:

[ [url=m/IWBwJU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw super mooi!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:55

Die escape puzzels klinken leuk zeg! Het is dus een soort spel en puzzel in één? *zetopverlanglijstje* ben benieuwd hoe je er dan achter komt wat je moet puzzelen, of is het gewoon een kwestie van stukjes passen? :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:58

EllaBellaah schreef:
Die escape puzzels klinken leuk zeg! Het is dus een soort spel en puzzel in één? *zetopverlanglijstje* ben benieuwd hoe je er dan achter komt wat je moet puzzelen, of is het gewoon een kwestie van stukjes passen? :')

Beginnen met de randen en dan op zoek naar stukjes in dezelfde keur die passen :+