Ehm tja nu al af dus de lucht was wel even een dingetje net als alle laatste groen blauwe stukjes van de zee zonder aanknopingspunt maar deze was super leuk te maken en kan weer in de doos voor sandorra
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muga schreef:Ik wilde net het ballonfestival van jvh overnemen van iemand via fb. Vraagt ze 20 euro per puzzel. Nieuw koop ik hem voor 24 bij jvh zelf. En de 1000 stukjes voor 16. Nou ik koop hem dan liever nieuw. Heb er ook geen haast mee, wil hem een keer maken. Maar de reactie van die vrouw, met haha niet leverbaar etc zorgde er ook wel voor dat ik hem van haar iig niet over wil nemen. Kijk wel rustig verder de komende weken.
Goldie schreef:EllaBellaah schreef:Je moet toch wat als je al 53 dagen thuis zit
Haha omg jij houdt het echt bijZet je elke dag een streepje?
Ik hou maar niet bij hoe lang ik al thuis ben, maar dat was al ruim voor de corona
Welkom
boeflover schreef:Zojuist 2 Wasgij puzzels kunnen ruilen, kreeg er zelfs 3 van terug. Heb er nu al weer zin in maar momenteel vollop aan het werk dus bijna geen tijd over. En er ligt nog een Escape puzzel waarmee ik nog met de randen bezig ben dus voor ik deze kan beginnen moet die eerst af. Motiveert wel, want 1e indruk van de Escape is dat het een moeilijke is met weinig verschil in kleuren, maar daarna dus weer een paar liggen met gezellige kleuren
EllaBellaah schreef:Die escape puzzels klinken leuk zeg! Het is dus een soort spel en puzzel in één? *zetopverlanglijstje* ben benieuwd hoe je er dan achter komt wat je moet puzzelen, of is het gewoon een kwestie van stukjes passen?