Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:48

_mexx_lady_ schreef:
Denk dat je best een denier kan pakken die een beetje trekt op je eigen huidskleur. Als je heel donkere kousen gaat pakken ziet dat er best raar uit op een witte huid.

Dat is me echt nog nooit bij iemand opgevallen! En ik heb genoeg bleke vriendinnen (incl. ikzelf),
ook nooit opmerkingen over gehoord/gehad.

Misschien 20 denier zwart? Die zijn heel licht. Persoonlijk vind ik huidkleurig bijna nooit een succes.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:54

Ik zou voor 20 denier gaan idd, dan zie je wel gewoon je huid erdoor. Maar weet niet of dit een mooie combinatie is met de outfit zelf? Huidkleurige panty's vind ik zelf ook verschrikkelijk :=.

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 23:07

Die doen me altijd zo denken aan kunstschaatsers. :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 00:19

MarlindeRooz schreef:
Die doen me altijd zo denken aan kunstschaatsers. :')

:') :') :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:11

Jawel, als ik dan al eens een huidskleurige panty aan had kreeg ik altijd de opmerking of ik onder de zonnebank ben geweest want opeens waren mijn benen zo donker en mijn armen nog steeds lichtgevend :)
Daarom dat ik tegenwoordig liever kou lijdt dan dat ik een panty aan doe

Pff wat is dit voor weer? Heb heel mijn wintercollectie al klaargelegd door dat weer van afgelopen dagen en nu schijnt de zon weer vollebak...

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:20

Smaken en ervaringen verschillen. Persoonlijk vind ik dat iedereen zwarte panty's kan hebben. :) Huidkleurig een ander verhaal.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:22

ik heb mijn zomerspul ook al uit mijn kast gehaald. :')
vanavond maar wisselen. :P

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:38

Pff ik heb 13 September nog een (deels) outdoor festival.. Maak me nu al druk om mijn outfit :') Iemand tips?
Heb het vorig jaar keer zo koud gehad, dat wil ik niet weer. Maar de kluisjes zijn maar beperkt klein, dus kan ook niet af en aan slepen met spullen haha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:41

Gewoon kijken wat voor weer het die dag gaat worden en afhankelijk daarvan een skinny aandoen met een leuke top erover en eventueel een dikke trui in een kluisje steken?
Zag laatst zo een leuke combinatie bij een meisje op een festival maar dat is met een shortje.
Ze had een short aan, crop top en dan een geruite blouse rond haar middel gebonden, all-stars en onder aan en een strohoedje en een ray-ban model zonnebril op en haar haar in krullen.
Zag er zo leuk uit!

vieenrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:26

Hoi, ik kom hier ook even binnenvallen! Gisteren al even gaan shoppen om wat 'herfst'kleren en 2 leuke broeken gevonden (een in bordeaux en een donkere jeans) maar ik vond geen leuke bloesjes ed..
Iemand van jullie leuke ideetjes/ links van webshops? :)
Ik ben op zoek naar een klassieke bloes (met kraagje, in licht- of donkerblauw) maar ook lossere/andere modellen zie ik graag. Liefst niet te veel tralalalatjes aan :Y)

En ik ben ook op zoek naar een klassieke blazer, in donkergrijs of donkerblauw :D

webshop van zara had ik al overlopen, zalando ook even vlug gekeken maar nog niet datgene wat ik zoek gevonden.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:20

_mexx_lady_ schreef:
Eindelijk ik heb mijn leren broek :D
Van de Vero moda ( maar geloof dat deze van Only is ). Ze hadden lengtematen dus da's handig! Helemaal blij nu haha

Leuk! Heb je er een foto van? Heb er eentje van de hm besteld maar broeken van de only vind ik lekkerder zitten.

Vieenrose, heb je foto van die bordeaux broek? Zo eentje wil ik ook nog graag :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:21

Laatst bijgewerkt door _mexx_lady_ op 20-08-14 19:27, in het totaal 4 keer bewerkt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:24

Kaitlyn schreef:
Mag ik mij hier ook melden? :o

Ik heb vandaag een superleuk jurkje gekocht, alleen ik wil er straks wel een panty oid onder, maar wat zie je niet onder zo'n strak jurkje? (Ik weet het, heb niet de goede bh eronder aan :') )

[ Afbeelding ]

Iemand een tip?

Wow, mooi jurkje zeg, staat je prachtig! Vind je ook een hele mooie meid om te zien :j

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:31

Aaah ik ben zo blut ;( Maar als ik weer cash in de bank heb ga ik eindelijk weer shoppen! Heb al een hele waslijst aan kleding die ik moet hebben :Y) Maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Zal natuurlijk wel even een foto'tje sturen als ik die laarzen ein-de-lijk heb

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:37

Kom maar op met je lijstje hoor Lotte, vind ik altijd wel leuk om te lezen :)

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:40

Davinia_ schreef:
Kaitlyn schreef:

Ik heb vandaag een superleuk jurkje gekocht, alleen ik wil er straks wel een panty oid onder, maar wat zie je niet onder zo'n strak jurkje? (Ik weet het, heb niet de goede bh eronder aan :') )

[ Afbeelding ]

Iemand een tip?

Wow, mooi jurkje zeg, staat je prachtig! Vind je ook een hele mooie meid om te zien :j

Mooi jurkje zeg! Waar heb je die vandaan?

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:44

Oké, daar komt ie :P

- Bruine westernboots
- Dr. Martens (zwart?)
- Zwarte over-knee sokken
- Zwart skaterskirt
- Een donkerblauwe sweater (altijd leuk)
- Nieuwe zwarte jeans
- Donkere jeans
- Lichte jeans
- Zwarte crop-top
- Shirt met bloemenprint

Haha, wat een specifieke dingen :')

Ohja, en ook nog (niet schrikken)

een nepbonte luipaardprint jas.. Jee dit klinkt echt vreselijk en ordinair, maar oh god ik zag een meisje ermee lopen die het superleuk combineerde (niet FOUT) en ik dacht _/-\o_ :~

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:44

@Kaitlyn , dat jurkje staat je super! :D

Als ik mijn loon binnen heb, maar eens sale shoppen.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:00

Mijn Bordeaux rode broek ligt te wachten op het postkantoor :D maandag ga ik hem ophalen dan ben ik terug van vakantie.

@Vieenrose, ik heb een hele mooie donkerblauwe blazer van de Pull&Bear. Soepele stof en zit heel fijn :D

En ik heb ook nog een nepbontjas hangen van vorig winter van Asos. Ene kant zo fout maar ik hou echt van die jas :') mijne is licht grijs met donker grijs gemend. Soort wolf achtig :j

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:04

Chrissie schreef:
Kaitlyn schreef:

[ Afbeelding ]

Iemand een tip?

Mooi jurkje zeg! Waar heb je die vandaan?

H&M, staat ook niet mega groot op de hanger ofzo :') :o?

http://m.hm.com/nl/product/39327?article=39327-A#mediaType=STILL_LIFE_FRONT

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:11

Leuk Roos, waar ben je op vakantie? :) En waar heb je je bordeaux broek besteld?

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:13

Oh joh toen dat 'in' was deze winter liep iedereen ermee. Nou zeg ik dat ik zo'n jas wil en mensen kijken je aan van "Kind doe maar normaal dan ben je al gek genoeg." Ah man, laat mij lekker. Enige probleempje is m'n ouders :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:17

Mij maakt het vrij weinig uit of iets 'in' is of niets, als ik het leuk vind draag ik het gewoon :D
Leuke wishlist zo Lotje!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:20

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:22

Ik zoek trouwens nog een nieuwe handtas. Wel een grote tas aka hutkoffer model want die vind ik fijn :+

Heeft iemand suggesties van leuke merken?