Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:10

Ik ben normaal echt niet zo snel lyrisch over series, maar TBBT heeft echt vanaf aflevering 1 mijn hart gestolen. Het eerste wat ik dacht toen ik die oude foto van jou op de set zag, was "Je zit on Sheldon's spot!" :D

Maar wat super gaaf zeg, wat een dingen maak jij mee! Echt, 1 dag uit jouw leven is nog leuker dan een heel jaar van mijn leven. Wat zeg ik, een halve dag uit je leven is waarschijnlijk zelfs leuker, hahaha. Bijzonder ook dat Kunal gewoon nog wist wie je was, net zo'n schattige charmeur dus als in de serie!

*Fanmodus uit*

Charles

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:12

Hahaha nou dat valt ook wel mee hoor, ik maak wel hele bijzondere dingen mee maar het grootste deel van mijn leven is zoals ieder ander :P En ja ik ging inderdaad lekker op Sheldon's plekje zitten ^^

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:20

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:25

Morrow_Less schreef:
Zoeva Lip Crayon

Poeh wat een druk staat er nu op mijn schouders zeg :+

Dit is 100% goed bedoeld, maar als ik jou was zou ik nog even je post checken. Ik heb hem vluchtig gelezen (gewoon omdat ik niet zoveel met beauty heb, maar toch probeer alle blogs in het topic een beetje te volgen) en ik zag wat spelfouten voorbij komen. De grootste is toch wel DE potlood. De zinnen lopen hier en daar ook niet helemaal lekker, maar ik ben een zeikerd op dat gebied hoor ;) Ik zou, als ik jou was, gewoon nog even kritisch naar de spelfouten kijken.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:27

Ik kreeg de vraag of ik ook duidelijkere foto's had van mijn swatches. Net opnieuw even mijn nagels gelakt en macro foto's gemaakt.
Kunnen jullie eens kijken of dit wat is?
OPI Chasing Rainbows

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:28

Ja, het is goed te zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:31

Stukken beter!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:32

Morrow_Less schreef:

Druk? Why?

Mag ik vragen waarom je je ogen dicht hebt op de fullface foto?

Ik ga ff de closeups bekijken.

TBBT.. Vond er echt geen hol aan, maar stiekem de laatste tijd toch wel een beetje... Vind het echt té flauw voor woorden, dus moet er echt wel een bui voor hebben, maar kom steeds vaker in die buien :)).

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:32

Thanks!! Het is even een gerommel. Ik had een macro lens maar ik en overgegaan op een fullframe camera en die lens past daar dus niet op. Ik heb nu een omkeerring op een oude lens gezet en heb weer een macrolens :D Het scherpstellen is een drama maar het werkt.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:38

joyce2 schreef:
Morrow_Less schreef:
Zoeva Lip Crayon

Dit is 100% goed bedoeld, maar als ik jou was zou ik nog even je post checken. Ik heb hem vluchtig gelezen (gewoon omdat ik niet zoveel met beauty heb, maar toch probeer alle blogs in het topic een beetje te volgen) en ik zag wat spelfouten voorbij komen. De grootste is toch wel DE potlood. De zinnen lopen hier en daar ook niet helemaal lekker, maar ik ben een zeikerd op dat gebied hoor ;) Ik zou, als ik jou was, gewoon nog even kritisch naar de spelfouten kijken.

Is de potlood van een fout ? Hier heb ik het nooit anders geweten dan dat er 'de' voor moest :)
Scheelt misschien door de taalbarrière van Nederland en België :)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:42

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:46

Hier in Nederland is het in elk geval, het potlood. Ik mag toch hopen dat het in België ook zo is, want daar houden ze qua grammatica toch dezelfde regels aan als hier in Nederland? Of heeft België andere grammatica? Is een serieuze vraag hoor, ik heb serieus echt geen idee :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:57

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:47

Yv_ schreef:
Morrow_Less schreef:

Druk? Why?

Mag ik vragen waarom je je ogen dicht hebt op de fullface foto?

Ik ga ff de closeups bekijken.

TBBT.. Vond er echt geen hol aan, maar stiekem de laatste tijd toch wel een beetje... Vind het echt té flauw voor woorden, dus moet er echt wel een bui voor hebben, maar kom steeds vaker in die buien :)).

Dat ik toch mooie foto's maak :) Dat is mijn grootste struikel blok.
De rede dat mijn ogen dicht zijn was vanwege het licht. Ik kan heel slecht tegen fel zonlicht en dan kneep ik mijn ogen zo hard dicht dat ik op een raar chineesje leek :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:59

Ik vind het een supermooi kleurtje, heb 'm op mn wishlist gezet.

Zelf zou ik alleen de fullface weghalen en een uitsnede maken waarbij je ogen niet te zien zijn. Ipv uitnodigend, vind ik deze pose namelijk een beetje afkerend werken. Bedoel het niet rottig hoor, maar denk dat als je zo'n last hebt van licht, je beter je ogen er dan niet op kunt zetten. Want behalve foto's voor oogschaduw, zie ik zelf geen meerwaarde van een foto waarbij de ogen gesloten zijn. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, kan niet helemaal de juiste woorden vinden merk ik :').

Zo hehe, ik heb pauze. Even posts bijlezen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 13:06

Ik ben het helemaal met Yv eens!
Alleen een iets grotere swatch op je hand en een uitsnede van je lippen is dan voldoende.
Dit ziet er een beetje uit alsof je gedwongen wordt de kleur te dragen :')

Vind het een super mooi kleurtje, maar helaas staan koraaltinten mij niet...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 13:09

Haha ik zal de foto dan weghalen, bedankt voor jullie eerlijkheid :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 13:55

Ik vind het ook onwijs lastig hoor! Nagelpose weet ik ondertussen wel en een swatch van een ditje of datje gaat ook. Maar heb een post over een onwijs leuk oogschaduwpalette, die ik maar niet online kan gooien omdat ik dus alleen maar zaadvragende ogen op de foto's krijg en ik die dus niet wil plaatsen

Ben ook bezig met een post over een chemische peeling en heb er bewust voor gekozen om geen fullface foto's te plaatsen, maar omdat ik weet hoe het in het geheel is, merk ik dat er op de uitsnedes toch eigenlijk net wat teveel huid mist om duidelijk te zijn voor de lezer die me niet kent zeg maar. Maar wil niet herkenbaar op de foto op mn blog :). Ben dus ook nog ontzettend aan het puzzelen om meer duidelijkeheid te krijgen zonder fullface erop te zetten.

Blijft wel lastig hoor! Wat dat betreft is dit topic echt wel fijn, iedereen heeft een andere kijk erop en zo kun je er toch tips uitvissen!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:01

Ik vind oogswatches ook lastig... Wil graag alles erop, maar niet te veel. Full face hoeft voor mij niet...
Alleen die foto van mijn jurk ben ik redelijk herkenbaar, maar door de laag make-up weer een stuk minder :=
En die foto stond toch al op openbare facebooks, dus dat maakt me dan ook weer niet zoveel uit :P
Maar full-face, nee, kan dan ook niet echt leuk kijken ofzo... :=

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:29

zaadvragende ogen, daar ben ik wel eens benieuwd naar :D
Ik krijg plots zo een *'hallo loodgieter kom jij mijn leiding maken ;) * beeld in me op :D

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:58

zo, nog een klein artikel online gezet :)
ben van plan om elke week, zo'n inspiratie post te doen. als vast artikel wat mensen kunnen verwachten !

mijn bezoekers aantallen zijn echt enorm toegenomen. van 3 bezoekers, zit ik ineens al over de 100 elke dag :D :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:00

Gaaf is dat! Ik ik zit de laatste weken op minimaal 350 bezoekers per dag. Dat gaat eigenlijk best hard.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:02

elinevandijk schreef:
ben van plan om elke week, zo'n inspiratie post te doen. als vast artikel wat mensen kunnen verwachten !

mijn bezoekers aantallen zijn echt enorm toegenomen. van 3 bezoekers, zit ik ineens al over de 100 elke dag :D :D

Dat kussen van jou <3

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:23

Morrow_Less schreef:
elinevandijk schreef:

Dat kussen van jou <3

haha, ja ik vind hem ook echt helemaal fantastisch :D

ugh, ik zat te kijken naar een domein, is er al een site die zo heet... maar die is compleet uitgestorven en er is geen mogelijkheid om haar te mailen... pfft

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:31

Tazzey schreef:
Gaaf is dat! Ik ik zit de laatste weken op minimaal 350 bezoekers per dag. Dat gaat eigenlijk best hard.
Netjes! Hoe doe je dat eigenlijk? Ik post mijn blog posts altijd op facebook en twitter, maar het hoogst gehaalde is iets van 100 bezoekers per dag (en dat was dan wel een erg hoge uitschieter :+ ).