[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 21:07

Loose schreef:
Die blouse hierboven vind ik zelf persoonlijk niet zo leuk.. Echt zoiets wat ik 1 keer zou aantrekken en daarna niet meer. :=
Het hakkenissue, ik ken het ook. :D Ben zelf 1.72, maar vind mezelf weer zo lang worden met hoge (12cm) hakken... Maar als ik een lang iemand (1.70+) op hakken zie vind ik het wel weer mooi. :))

Even een vraagje :D , weet iemand waar ik zulk soort laarsjes kan vinden?
[ Afbeelding ]

Chloé. Zij hadden ze een aantal seizoenen geleden en volgens mij komt de trend ook van hun :j
Maar waarschijnlijk zoek je niet in die prijsklasse :D

Flying_Angel

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 21:18

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 21:48

Ik had ze van chloe gezien, volgensmij vorige winter. Vandaar dat ik opzoek was naar iets wat erop lijkt. :D
Flyingangel, bedankt!!! De enige maat die er van die laatste nog is is toevallig mijn maat. :D :D

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 21:54

Die blouse met strik is leuk, ik heb hem met korte mouwen. Het is alleen zo jammer dat hij én van Only is, én dat ze hem in heel veel verschillende kleuren en modellen (oa met kant op de rug, lange(re) en korte mouwen, etc) hebben dus dat ik er zoveel mensen mee zie lopen..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-13 22:23

Die blouse met de strik is leuk, zoiets had ik ook met lange mouwen. Totdat m'n hond er mee aan de haal ging en hem kapot scheurde :+

Een zwarte blouse.. Ik weet niet goed hoe ik die zou combineren. Op de een of andere manier doet het me zo snel aan een begrafenis denken :=

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 11:14

_mexx_lady_ schreef:
Ik vind leren rokjes heel mooi als ze goed gecombineerd zijn en ze je ook echt staan.
Zag er op school wel vaker iemand mee lopen, stond haar super goed en dat vond ik ook echt mooi. Toen ging een vriendin van haar dus hetzelfde doen, en haar stond het absoluut niet en het stond hoerig bij haar.

Goh even een vraagje. Heb laatst leuke hakken gezien.. Maar ik ben 1,75 lang en die hakken waren 12cm waardoor ik dus bijna 1,90 ben. Do or don't? Ik trek me er normaal gezien weinig van aan maar dit vind ik toch wel héél lang..

*stille meelezer*
Maar dat 'probleem' heb ik dus ook altijd, ik ben ongeveer 1,76 en vind hakken geweldig.
Het liefst die van +- 12 cm al, maar durf ze vaak ook niet te dragen vanwege de lengte.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 11:36

Gewoon dragen allemaal hoor, die hakken :D

Ik wilde paar treggings bestellen bij H&M, worden ze pas over 4 weken geleverd -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 14:21

Ik ben zelf 1.85 en loop regelmatig op hakken. De laarsjes die ik een paar pagina's terug geplaatst heb bijvoorbeeld, maar heb ook een paar gorgeous sleehakken van Asos waar ik heel graag op loop. Ik vind het niet erg om wat langer te zijn dan de rest, maar vooral met vriendjes moet je wel een heel lang exemplaar op de kop tikken.

Voor de rest las ik iets over leren rokjes. Ik vind leren skater dresses in mat zwart of mat bruin wel oké. Zou er zelf niet te snel in lopen maar goed. Leren strakke rokjes of glimmende exemplaren is voor mij een absolute no-go.

Verder vind ik dit wel een interessante trend. Vind deze broeken namelijk helemaal geweldig, die disco pants klik. Vind leren broeken daarentegen echt om uit te kotsen.

Iemand toevallig disco pants gevonden van een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding? Moet je volgens mij alleen wel een giga corrigerende onderbroek als dan wel geen hele kleine string bij dragen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 14:46

Ja die disco pants vind ik ook heel erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 14:49

Voor de mensen die het leuk vinden, ik heb net een nieuwe blogpost geschreven en ben er nog eentje aan het schrijven :)

Klik!

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 15:23

Zo ik kom even binnenvallen. Ik ben alvast op zoek naar laarzen voor deze winter. Nu wil ik sowieso een paar die gewoon lekker degelijk zijn en gewoon warm zijn. Ik ben een verschrikkelijke koukleum en heb altijd koude voeten. Aangezien ik toch iedere dag een stuk moet fietsen etc. wil ik dus gewoon lekkere warme schoenen/laarzen die natuurlijk ook nog leuk zijn. Uggs haat ik dus dat word em sowieso niet!

Nu had ik deze gevonden, die leken met wel wat: x

Hebben jullie nog eventuele suggesties, onder de 100 euro? ;p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 15:30

Loop over een paar weken een willekeurige schoenenwinkel binnen en je zal echt meer dan genoeg van dat soort laarsjes tegenkomen. Dolcis of van Haren straks even checken als het wat kouder wordt.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 15:30

Wauw, gave schoenen op de vorige pagina! :j En DewiRox, gaaf outfit!

Ik heb nog een leuk Donna Bazzarra jurkje te koop in een maat M. Voor de liefhebbers. :) Nog helemaal nieuw en nooit gedragen! Wil het liefst een maatje groter ..

Afbeelding

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 15:57

Leuke jurkje Sanne, alleen ben ik zelf op het moment niet op zoek naar zoiets, dus niks voor mij.
Ik heb net deze taillerok van asos binnengekregen, ben er heel blij mee! :D
Afbeelding

Weten jullie nog leuke manieren om hem te combineren?

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 16:25

xWildrose, bij de h&m hadden ze ook zulk soort laarsjes, 25 euro geloof ik. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 16:43

Oh die staat jou volgens mij super Eleandra!!

Jurkje hierboven vind ik ook echt super gaaf :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 16:53

_Sannee schreef:

Ik heb nog een leuk Donna Bazzarra jurkje te koop in een maat M. Voor de liefhebbers. :) Nog helemaal nieuw en nooit gedragen! Wil het liefst een maatje groter ..

[ Afbeelding ]

Leuk jurkje san!
Je mag mij trouwens wel gewoon dewi noemen hoor haha

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 17:04

DewiRox schreef:
_Sannee schreef:

[ Afbeelding ]

Leuk jurkje san!
Je mag mij trouwens wel gewoon dewi noemen hoor haha

Haha, Sorry Dewi. :') Je word nu Dewi genoemd hoor!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 17:39

Emmaa_ schreef:
Ik ben zelf 1.85 en loop regelmatig op hakken. De laarsjes die ik een paar pagina's terug geplaatst heb bijvoorbeeld, maar heb ook een paar gorgeous sleehakken van Asos waar ik heel graag op loop. Ik vind het niet erg om wat langer te zijn dan de rest, maar vooral met vriendjes moet je wel een heel lang exemplaar op de kop tikken.

Voor de rest las ik iets over leren rokjes. Ik vind leren skater dresses in mat zwart of mat bruin wel oké. Zou er zelf niet te snel in lopen maar goed. Leren strakke rokjes of glimmende exemplaren is voor mij een absolute no-go.

Verder vind ik dit wel een interessante trend. Vind deze broeken namelijk helemaal geweldig, die disco pants klik. Vind leren broeken daarentegen echt om uit te kotsen.

Iemand toevallig disco pants gevonden van een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding? Moet je volgens mij alleen wel een giga corrigerende onderbroek als dan wel geen hele kleine string bij dragen :=

eBayyyyyy. Bij interesse wil ik ook nog wel een linkje zoeken. Maar ik weet niet of die lang genoeg zijn voor jouw lange stelten :)) tenminste het is toch gewoon een legging, geen echte broek toch?
Ik vind ze leuk maar echt afschuwelijk om ze echt als broek te dragen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 17:50

Haha ik ben over gehaald! Volgende week kan ik waarschijnlijk een dagje meer werken dus dan kan ik ze van dat geld kopen :D Geen schoenen die geweldig zijn voor op school maar die zijn dan voor de dagen met weinig uren en veel theorie.

Leuke schoenen op de vorige pagina!

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:08

xWildrose schreef:
Zo ik kom even binnenvallen. Ik ben alvast op zoek naar laarzen voor deze winter. Nu wil ik sowieso een paar die gewoon lekker degelijk zijn en gewoon warm zijn. Ik ben een verschrikkelijke koukleum en heb altijd koude voeten. Aangezien ik toch iedere dag een stuk moet fietsen etc. wil ik dus gewoon lekkere warme schoenen/laarzen die natuurlijk ook nog leuk zijn. Uggs haat ik dus dat word em sowieso niet!

Nu had ik deze gevonden, die leken met wel wat: x

Hebben jullie nog eventuele suggesties, onder de 100 euro? ;p

Nelson heeft veel leuke :)
Bijv deze http://www.nelson.nl/ajax/quickview/?p_id=5832
Met een lamsvacht-zooltje is het helemaal lekker, ik heb dat in m'n (bont gevoerde) allstars, zo fijn :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:11

Lous schreef:
Wie weet waar je voor minder geld Dr Martens kan bestellen?
Zie ze niet voor minder dan 130/140 euro. Terwijl ik ze een paar maanden geleden nog wel voor minder tegenkwam.

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:18

Laatst bijgewerkt door Stoof op 13-09-13 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:23

Weet iemand toevallig waar ik een paar mooie Chelsea boots kan kopen in een cognac-achtige kleur?
Ik ben al een hele tijd op zoek, maar nepleren zien er in die kleur vaak zo cheap uit en €250 voor een 300ste paar schoenen vind ik ook een beetje prijzig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:51

Micha ik ga zelf wel ff op zoek straks! Moet idd echt een gigantische lengtemaat hebben -O-