Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:Voor het geval dat, er bestaan medicijnen tegen FIP maar wel erg prijzig. Plus hoe eerder je erbij bent hoe beter.
Met het risico dat ik klink als een overbezorgde buurvrouw: is het niet waard om even een tripje huisartsenpost te doen? Klinkt wel heftig zoals je het beschrijft!

Die ene dag eerder maakt niet zoveel uit denk ik..hoop ik.
Record gevestigd qua aankleden (gelukkig alles al klaargelegd gisteravond), spullen pakken (vers gebakken appeltaart niet vergeten, ontbijt, boek, laptop enz) en hup in de auto, slechts 8 minuten later dan gepland. Vervolgens op tijd bij het station (jippie, geen file op de A7 richting Heerenveen , in tegenstelling tot dinsdag, toen stond ik er meteen in toen ik de snelweg opdraaide richting Assen), maar dan uiteraard weer het gekloot bij de parkeerautomaat die daar in het donker staat en heel langzaam is. Wil ik inchecken, ov chipkaart foetsie
Gelukkig kun je tegenwoordig inchecken met bankpas, dus dat was geen probleem. Trein gehaald! Maar waar is die ov kaart gebleven? Gister zat ie nog in mijn telefoonhoesje. Dus die kaart maar geblokkeerd, abonnement beëindigd en zo eerst maar even de ogen dicht. Gelukkig hoef ik er pas over ruim 1,5 uur weer uit. Zo blij dat ik morgen vrij ben
Polarize schreef:We hebben nog wel warm water, maar het was vanochtend 14 graden in huis, dus ergens gaat iets mis
Ineke2 schreef:Hoe is het met de snee in je vinger, Sterre? Voortaan echt naar de huisarts of huisartsenpost gaan als het zo heftig is hoor. Je kunt gemakkelijk pezen enzo doorsnijden in je vingers met scherven.
Beterschap en sterkte ermee in ieder geval![]()
Hier weer een pittige dag voor de boeg. Het liefst kom ik mijn bed niet uit

Absolem schreef:Marcella schreef:Klopt maar kan ook in beperkte mate ook ontspanning geven.
Nee, dat is magnesium citraat waar jij het over hebt. Dus je hebt jezelf een placebo effect gegeven .