Deze kat knuffelt bijna nooit maar ik krijg hem nu niet van mijn schoot af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Ik erger me momenteel aan het youtubekanaal DressageHub. Als iemand niet goed rijdt is het een door en door slecht persoon en als zij slecht rijdt ligt het aan degene die haar lesgeeftWat een naar mens.
Polarize schreef:Het is maar wat je een ergernis noemt, maar ik moet eigenlijk echt wel richting stal nu![]()
Deze kat knuffelt bijna nooit maar ik krijg hem nu niet van mijn schoot af![]()
[ Afbeelding ]
luuntje schreef:Net 2x bijna van de weg gereden.
Leuk als mensen naar links willen, maar geef even richting aan.
En gooi niet je auto voor die van mij.
*gaat kijken of je legaal met een tank op de snelweg mag rijden*
MarlindeRooz schreef:Mijn oud werkgever heeft een fout gemaakt. Waardoor ik deze maand maar 79 euro kreeg van ze. Nu zeggen ze doodleuk. “Ja is fout gegaan, je krijgt het volgende maand”.
Wat denken ze? Dat ik geen huur enzo hoef te betalen? Dat ik kan leven van 79 euro.![]()
Dus ik kan weer gaan zeiken en mailen hierover.
Jolliegirl schreef:MarlindeRooz schreef:Mijn oud werkgever heeft een fout gemaakt. Waardoor ik deze maand maar 79 euro kreeg van ze. Nu zeggen ze doodleuk. “Ja is fout gegaan, je krijgt het volgende maand”.
Wat denken ze? Dat ik geen huur enzo hoef te betalen? Dat ik kan leven van 79 euro.![]()
Dus ik kan weer gaan zeiken en mailen hierover.
Dit mogen ze wettelijk niet doen.
Hier kan je ze op wijzen.
paddington schreef:Bellatrix schreef:Nog geen zicht op een huisje?
Nee helaas nog niet.
Het is echt niet fijn wonen op deze manier en geen enkele instantie doet buiten waarschuwen niets aan deze overlast.
MarlindeRooz schreef:Ja ik ga ook wel het juridisch loket bellen morgen. Als zij denken dat ik met een stevige mail wel het geld eerder krijg ga ik dat doen. Er is zelfs een kans dat ze mij rente moeten gaan betalen omdat ze te laat zijn.
Als ze bij het juridisch loket denken dat het toch niet gaat lukken ga ik het laten. Heb al erg weinig energie dus dit kan ik er niet bij hebben eigenlijk.