Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:01

En waarom ga je zelf niet om 19;00 uur de kans op gepensioneerden is dan bijna 0 want die gaan liever niet meer in het donker naar buiten.

Betreft voorlaten, staat er iemand met een paar producten en die staat niet te zuchten en te steunen zeg ik wel, ga maar voor.
Staat er iemand te dringen, dan wachten ze nog maar langer.

Maar als het enigszins kan neem ik voortaan de zelfscanner.

MarlindeRooz

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:28

Een supermarkt hier heeft maar twee kassa’s. Geen zelfscan. _O-

Ik vermijd de supermarkt op zaterdag als de pest. Alleen alles is hier dicht op zondag dus soms moet ik nog even iets halen dat ik vergeten ben. :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:03

nee heir in het dorp heeft die ook niet.
Daar ga ik dus ook nooit heen voor de week boodschappen, dan ga ik een dorp verder en die heeft dat bij de jumbo wel. Aldi ook weer niet.

Zondag is hier gelukkig wel open, maar dan stikt het weer van de rennende kt kinderen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

De Spar in mijn dorp heeft ook geen zelfscan maar dat is ook niet nodig. Ik ga elke donderdag naar de AH en die heeft het gelukkig wel, die pak ik ook altijd. Afgelopen donderdag was voor het eerst dat er geen kassa vrij was voor de zelfscan, ze waren allemaal bezet maar ze zijn daar ook zo klaar dus ik hoefde niet heel lang te wachten.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:58

Ik heb altijd het geluk dat als ik bij de zelfscan sta, ik moet wachten op controle, dus ik sla ze liever over. Of het moet echt zo belachelijk druk zijn aan de kassa en ik weinig heb dat ik het doe, maar anders drama dingen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:58

Ik krijg de laatste tijd iets meer controle dan hiervoor maar ach, het maakt mij niet uit.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:39

Trump!! Die man wordt echt iedere dag stommer en stommer en ik snap er niks van dat de rest van de landen het maar accepteert wat die droeftoeter nu weer verzint.
10 miljard eisen van de BBC, bepalen dat hij het luchtruim boven Venezuela gaat sluiten ( is hij daar president ofzo ), de taal die hij uitslaat tegen personen die hij haat. Man, kan hij nou niet eens het hoekje omgaan naar de hell ofzo, kan hij daar een relatie met satan beginnen, misschien blijft hun baby dan wel leven in plaats van zelfmoord plegen ( zie South Park, dit seizoen was toch echt wel geweldig hoor )

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:22

Yavanna schreef:
Trump!! Die man wordt echt iedere dag stommer en stommer en ik snap er niks van dat de rest van de landen het maar accepteert wat die droeftoeter nu weer verzint.
10 miljard eisen van de BBC, bepalen dat hij het luchtruim boven Venezuela gaat sluiten ( is hij daar president ofzo ), de taal die hij uitslaat tegen personen die hij haat. Man, kan hij nou niet eens het hoekje omgaan naar de hell ofzo, kan hij daar een relatie met satan beginnen, misschien blijft hun baby dan wel leven in plaats van zelfmoord plegen ( zie South Park, dit seizoen was toch echt wel geweldig hoor )

Helemaal eens, er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet iets idioots zie dat deze man weer heeft gedaan en verzonnen.
Wat ik dan ook zo stom vind: naar buiten toe is hij zo aardig en vooral gelovig, net als die gek van een Charlie Kirk waarvan ik echt niet kan geloven dat die nu in de hemel zit, maar intussen zijn ze zo bloeddorstig en onverdraagzaam als de pest. Ben geen gelovig mens, maar staat niet ergens geschreven dat gij niet zult doden en iedereen gelijk enzo?
Hoe kletsen deze mensen en hun aanhangers zich hier toch uit? Dat is echt superstom

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:24

Shenavallie schreef:
Gisteren heb ik het onderwerp van Keuringsdienst van Waarde van 8 december jl. terug gekeken. Ik was echt in shock: dat er dieren doodgemaakt moeten worden (wanneer het niet handmatig eruit gehaald kan worden) voor hun sperma vanwege geveinsde verjonging van de mensch. Het blijkt dat menselijk sperma hetzelfde is/hetzelfde effect heeft, maar omdat het van de wet niet mag om menselijk sperma te injecteren of te verwerken voor een masker, moet er maar weer een dier voor sterven. Ik denk dat een rondje psycholoog goedkoper en effectiever is, als mensen er moeite mee hebben dat ze nu eenmaal ouder worden. Als men denkt dat dit schoonheid is, dan beseffen ze zich niet dat ze met deze keuze van binnen juist heel lelijk zijn. Dat vind ik althans.

Gatverdamme wat vreselijk!
Ik haat het maar wéér eens om een mens te zijn...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:30

Dat er nog steeds mensen zijn die hun kleine hondje niet de nagels regelmatig bijtrimmen/bijhouden/bijknippen.

Je ziet dan foto's verschijnen van hun trots maar die hondjes staan met nagels die een kilometer te lang zijn of hun pootjes beginnen al schuin te staan doordat de nagels de teentjes te ver omhoog drukken...
En dan verwonderd zijn dat ze niet graag stappen...

Echt zo erg... Het is een kleine moeite om het bij te houden en als je het zelf niet kan, trimmers en dierenartsen genoeg die het voor je zullen doen.

Een klein ras is te licht om zelf de nagels te slijten ook al krijgen ze genoeg beweging, komen ze genoeg op het harde... dus dit moet je voor hen doen.
Een oude hond (zelfs van een groot ras) verzakken de polsgewrichtjes waardoor de tenen niet meer in de juiste stand staan om de nagels te slijten. Dus ook dan moet je hen helpen daarmee.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:15

Toen mijn ouders overgingen van grote honden naar kleine, moest ik altijd de nagels van die kleintjes knippen (durfde mijn moeder niet zelf). Ik woon niet meer in de buurt, dus nu laat ze het regelmatig door de trimster doen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:48

Zo hoort het dus inderdaad! Helemaal top <3