Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yavanna schreef:Trump!! Die man wordt echt iedere dag stommer en stommer en ik snap er niks van dat de rest van de landen het maar accepteert wat die droeftoeter nu weer verzint.
10 miljard eisen van de BBC, bepalen dat hij het luchtruim boven Venezuela gaat sluiten ( is hij daar president ofzo ), de taal die hij uitslaat tegen personen die hij haat. Man, kan hij nou niet eens het hoekje omgaan naar de hell ofzo, kan hij daar een relatie met satan beginnen, misschien blijft hun baby dan wel leven in plaats van zelfmoord plegen ( zie South Park, dit seizoen was toch echt wel geweldig hoor )
Shenavallie schreef:Gisteren heb ik het onderwerp van Keuringsdienst van Waarde van 8 december jl. terug gekeken. Ik was echt in shock: dat er dieren doodgemaakt moeten worden (wanneer het niet handmatig eruit gehaald kan worden) voor hun sperma vanwege geveinsde verjonging van de mensch. Het blijkt dat menselijk sperma hetzelfde is/hetzelfde effect heeft, maar omdat het van de wet niet mag om menselijk sperma te injecteren of te verwerken voor een masker, moet er maar weer een dier voor sterven. Ik denk dat een rondje psycholoog goedkoper en effectiever is, als mensen er moeite mee hebben dat ze nu eenmaal ouder worden. Als men denkt dat dit schoonheid is, dan beseffen ze zich niet dat ze met deze keuze van binnen juist heel lelijk zijn. Dat vind ik althans.