Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maddy_Paola

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 19:16

Sterkte iedereen.

Vind dat er maar veel overlijdens zijn :\

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 19:50

Sterkte iedereen met de overlijdens..

Mn vriend die per se vandaag wil barbequen, maar pas half 7 thuis was. En we nu al een uur kijken naar een bbq die niet heet wordt. En het stokbrood is ook al op.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 19:58

Thanks mensen <3

Heel wat anders - hoe acceptabel is het om bij kinderen schminken shorts en een crop top te dragen, want ik weet niet hoe ik morgen anders die 30 graden ga overleven :')
Ik kan ook nog een t-shirt aan doen ipv een crop top, maar heb alleen zwarte of witte tshirts, ben bang dat zwart te heet wordt en wit zit ik met de schmink die misschien gaat vlekken :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 19:59

Prima acceptabel toch? Als ze er wat van zeggen, mogen ze er zelf gaan zitten :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 20:02

We zitten wel in de schaduw en met nog een parasol erbij, maar ik kan zo bar slecht over hitte, dus dan wil ik altijd zo min mogelijk kleding aan hahaha
Ik had nog gekeken of ik toevallig een linnen broek had liggen, maar die was te klein geworden :')
De mensen zien mijn crop top toch niet meer als mijn melkflessen voor benen ze verblinden :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 20:09

Voetbadje erbij om af en toe lekker te kunnen afkoelen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 20:13

Sterkte allemaal dames :(:)

Waarom zijn mensen zo egoïstisch of dom? Merries die iets mankeren waardoor ze niet meer gereden kunnen worden, maar fokken kan makkelijk hoor. Ze kunnen niet pijnvrij met veulen mee rennen, maar wel stappen dus helemaal goed toch... Arme dieren, en al dat extra gewicht dragen en daarna pijn lijden omdat ze toch achter veulen aan gaan rennen wat ze dus niet kunnen.

Elk paard dat niet meer zonder pijn meer kan als stappen is gewoon mishandeling om die te laten dekken. Zelfs gewoon weidemaatje vind ik discutabel. Ja er kan altijd iets gebeuren na de geboorte, maar bewust een dier dekken waarvan je dit van te voren weet? :n

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 20:50

Polarize schreef:
Thanks mensen <3

Heel wat anders - hoe acceptabel is het om bij kinderen schminken shorts en een crop top te dragen, want ik weet niet hoe ik morgen anders die 30 graden ga overleven :')
Ik kan ook nog een t-shirt aan doen ipv een crop top, maar heb alleen zwarte of witte tshirts, ben bang dat zwart te heet wordt en wit zit ik met de schmink die misschien gaat vlekken :+

Heb je niet gewoon een sportshirt anders? ik zou die zwarte of witte shirts geen optie vinden, maar als je iets anders hebt dan croptop zou dat wel mijn voorkeur hebben. Maar als je niks anders hebt, zou ik croptop doen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 21:14

Kairos schreef:
Polarize schreef:
Thanks mensen <3

Heb je niet gewoon een sportshirt anders? ik zou die zwarte of witte shirts geen optie vinden, maar als je iets anders hebt dan croptop zou dat wel mijn voorkeur hebben. Maar als je niks anders hebt, zou ik croptop doen.

Mijn enigste sport shirts zijn mijn paardrijshirts haha
Verder zijn mijn tshirts zo'n 90% band shirts die ik bij concerten heb gekocht, vandaar vooral zwart en wit, en de rest is crop tops

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 21:33

Bedankt voor de berichten, iedereen. Het was een bijzondere plechtigheid.

Ben nu helemaal gesloopt, dat wel :').

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 21:39

Pakjes die ik moest gaan leveren die letterlijk bijna uit Elkaar vielen toen ik ze vast nam...
Soms zij die pakjes echt te zwaar voor wat er rond zit

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 22:04

Dat het niet afkoelt..

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 22:10

Meliaforever schreef:
Dat het niet afkoelt..

Heb exact hetzelfde voel me koortsig gewoon door de hitte... (ook heel de voormiddag in de zon gewerkt)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 22:14

Sterkte Marcella en San! :(:)
Ik ergerde me gisteren (en vandaag ook nog door de jeuk :+ ) aan de gigantische wolk dazen die me aanviel in het bos.
En ik had nog 50% deet opgespoten, maar blijkbaar maakt dat ook al niets meer uit -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 22:16

De andere katten en eigenlijk niet echt ergernis. Maar het lijkt nog niet echt door te dringen dat oma er niet meer is.

En tranen zijn op en ogen doen zeer met knallende koppijn.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 22:18

Cayenne schreef:
Sterkte Marcella en San! :(:)
Ik ergerde me gisteren (en vandaag ook nog door de jeuk :+ ) aan de gigantische wolk dazen die me aanviel in het bos.
En ik had nog 50% deet opgespoten, maar blijkbaar maakt dat ook al niets meer uit -O-

Ik spray me ondertussen gewoon in met de zomerrust spray van de paarden en zelfs dat helpt amper, normaal houdt die spray alles bij mij weg. Het zijn echt horror dazen dit jaar

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 22:27

Ik lig heerlijk op m'n koele slaapkamer te chillen en wilde op tijd slapen, even lekker bijslapen. althans dat was de bedoeling. Er zitten een aantal luidruchtige buren in de achtertuin ergens op flink volume te praten en lachen. Ik snap dat het zomer is, maar baal er wel van omdat een buurman eerder vandaag netjes aankondigde dat ie morgen een feestje heeft. Ik ken z'n muzieksmaak en ik ken z'n volume dus ik kijk er naar uit.. not :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 22:33

Een hele zieke rat. Helaas kan ik niks anders meer doen dan wachten tot de (zware) medicatie aanslaat. Hoop zo haar morgenvroeg beter aan te treffen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 22:53

Net heel verontrustend nieuws vernomem over ex-vriend van dochter en zijn vader en grootouders.
Iets wat er vroeger gebeurd is en waar ze voor veroordeeld zijn.
Ik zou het heel graag willen delen met jullie.
Laat me het zo zeggen;mijn dochter en kleinzoon meenemem die bewuste avond was de juiste keuze.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 22:55

Aan mijn fomo omdat ik dit jaar niet naar Tomorrowland ga

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 23:16

Marcella schreef:
De andere katten en eigenlijk niet echt ergernis. Maar het lijkt nog niet echt door te dringen dat oma er niet meer is.

Het is niet niks Marcella. Je zit zelf nog helemaal in de schrik.
Had de DA de kat nog onderzocht of was het meteen duidelijk dat ze "niet goed" was?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 23:19

Merlen schreef:
Net heel verontrustend nieuws vernomem over ex-vriend van dochter en zijn vader en grootouders.
Laat me het zo zeggen;mijn dochter en kleinzoon meenemem die bewuste avond was de juiste keuze.

Je kunt het wel delen, haal je binnen 45 minuten je bericht weer weg :+
Het klinkt wel heftig allemaal. Hoop dat het niet escaleert ofzo

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 23:23

MyWishMax schreef:
Sterkte allemaal dames :(:)

Waarom zijn mensen zo egoïstisch of dom? Merries die iets mankeren waardoor ze niet meer gereden kunnen worden, maar fokken kan makkelijk hoor. Ze kunnen niet pijnvrij met veulen mee rennen, maar wel stappen dus helemaal goed toch... Arme dieren, en al dat extra gewicht dragen en daarna pijn lijden omdat ze toch achter veulen aan gaan rennen wat ze dus niet kunnen.

Elk paard dat niet meer zonder pijn meer kan als stappen is gewoon mishandeling om die te laten dekken. Zelfs gewoon weidemaatje vind ik discutabel. Ja er kan altijd iets gebeuren na de geboorte, maar bewust een dier dekken waarvan je dit van te voren weet? :n

Ja ben het met je eens. Ik vind ook dat je bv niet met erg angstige paarden moet fokken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 23:30

imaudy schreef:
Marcella schreef:

Het is niet niks Marcella. Je zit zelf nog helemaal in de schrik.
Had de DA de kat nog onderzocht of was het meteen duidelijk dat ze "niet goed" was?

Ja onderzocht er was geen pijnlijke punten bij rug of poten. Geen reflex in de achterpoten. Geen koorts. Hart was goed.

Ademhaling te snel en apathisch. We konden wel wat gaan proberen, maar dierenarts gaf maar 10% kans op herstel. Met dat het voor het weekend zo vlak was.

Normaal is ze doodsbang bij de dierenarts en thermometer is eigenlijk risico op open liggen. En daar was ik nu totaal niet bang voor.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 23:34

Merlen schreef:

Ik zou hier professionele hulp bij halen. Heb je misschien al gedaan. Een veroordeling vezwijgen is wel een dingetje. Hoop niet dat het een geweldadig iets was pfoe.