Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Dat ik twee nieuwe kentucky dekjes heb en die schuiven naar achteren onder m'n zadel. Ben dus bang dat ik ze moet verkopen maar ze zijn zo mooi
Zebrastreep schreef:xxxmh schreef:Dat ik twee nieuwe kentucky dekjes heb en die schuiven naar achteren onder m'n zadel. Ben dus bang dat ik ze moet verkopen maar ze zijn zo mooi
Denk wel dat je dit al hebt gedaan , maar zitten alle klittebandjes goed vast ? Al heb ik ook een dekje die bij 1 van mijn 2 paarden schuift en bij de ander blijft dat dekje perfect liggen ( is wel een ander merk)
Ineke2 schreef:Heb je het daar al over gehad met je manager of eigenlijk het team samen?
Is daar ook iets van genoteerd?
Zo niet zou ik dat gaan doen als in: vergadering en dit noteren in de notulen. Op die manier kan er niet gezegd worden “ wist ik niet “ of “ waarom hebben jullie dit niet eerder gemeld? “
iirrssjjee schreef:Dit...
[ [url=m/PqlN9q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarom zou je je veel te grote werkbus bij iemand voor zn raam zetten met kerstweekend? Genoeg andere parkeervakken vrij. Ik zag m parkeren en uitstappen, was te laat om m aan te spreken.... Vind dit toch wel asociaal.... Ik word vaak door mn man uitgelachen dat ik vlak voor t weekend onze auto Verplaats naar deze parkeerplek, maar dit is dus de exacte reden....
CupCakes_ schreef:Zebrastreep, plannen jullie zelf het rooster of hebben jullie een planner? En ik zou het ècht goed aan gaan geven met het hele team dat het niet langer zo kan. Want wat ik de laatste tijd lees van je maken ze er een zooitje van en leggen ze de verantwoordelijkheid bij jullie neer.
Gisteren heb ik de ambulance gebeld voor een cliënt met vermoeden tot een cva. Vandaag werd ik al voor werktijd gebeld door een collega dat ik het helemaal verkeerd had aangepakt. Zo, die heeft toch ècht even de wind van voren gekregen. Dat is de collega die totaal niet collegiaal is als er hulp nodig is. Ik ben gisteren pas om half 6 weggegaan omdat ik alles nog moest regelen van administratieve zaken.
En dan nog voor werktijd bellen, nou dan heb je aan mij de verkeerde. Vooral als ik nog geen koffie op heb.![]()
Kairos schreef:CupCakes_ schreef:Zebrastreep, plannen jullie zelf het rooster of hebben jullie een planner? En ik zou het ècht goed aan gaan geven met het hele team dat het niet langer zo kan. Want wat ik de laatste tijd lees van je maken ze er een zooitje van en leggen ze de verantwoordelijkheid bij jullie neer.
Gisteren heb ik de ambulance gebeld voor een cliënt met vermoeden tot een cva. Vandaag werd ik al voor werktijd gebeld door een collega dat ik het helemaal verkeerd had aangepakt. Zo, die heeft toch ècht even de wind van voren gekregen. Dat is de collega die totaal niet collegiaal is als er hulp nodig is. Ik ben gisteren pas om half 6 weggegaan omdat ik alles nog moest regelen van administratieve zaken.
En dan nog voor werktijd bellen, nou dan heb je aan mij de verkeerde. Vooral als ik nog geen koffie op heb.![]()
Zo te lezen gaat het in de zorg op veel plekken hetzelfde, pff.. ik zie dingen in de planning van volgende week waar ik niet content van wordt, hoop dat er nog wat bij komt..
Ik ben wel benieuwd wat je daar fout aan kan doen volgens collega. Zolang de cliënt een instuur- en behandelbeleid heeft en er signalen zijn voor een CVA... anders had de ambu toch niet gekomen. Was collega gaan wachten tot de huisarts vandaag tijd had?![]()
Maar sowieso collega's bellen voor werktijd is een nogo voor mij, ik heb laatst 1x iemand geappt die al klaar was, maar dat was een korte, belangrijke vraag die ik daarna verder kon oppakken. Maar verder los ik het eigenlijk altijd zelf op
luuntje schreef:Siers83hoe gaat het met je kat?
Je hebt je best gedaan om je baas te contacten. Kat gaat even voor in dit geval.
Siers83 schreef:Net da gebeld, kan gelukkig al om 9 uur terecht met kat die opeens blind is.
Maar ik moet ook om 9 uur beginnen met werken, maar kan nu mijn baas niet bereiken. Huis nummer al gebeld, mobiel, en mobiel van zijn vrouw. Al een appje gestuurd ook. Zo nog maar een keer bellen
Siers83 schreef:luuntje schreef:Siers83hoe gaat het met je kat?
Je hebt je best gedaan om je baas te contacten. Kat gaat even voor in dit geval.
Baas contacten was gelukt. Hij reageerde op het appje
Kat is weer mee naar huis. Netvliesloslating, is niks aan te doen. Komt door hoge bloeddruk en hoge hartslag. Maar zolang ze zich nog kan redden hoeven we nog niet in te slapen. Dus hoop dat ze zo blijft, iig tot na oud en nieuw en dan zien we wel weer
Winged schreef:
Livegang afvalwijzer 2024.... We hebben een vrij grote gemeente met heel wat adressen en dus heel veel ophaaldata. Krijg je een bericht 'de afvalwijzer klopt niet'.
Wat is het adres? Wat klopt er volgens u niet? Heeft u uberhaupt wel op '2024' geklikt????
MENSEN!!!
prompter schreef:Winged schreef:
Livegang afvalwijzer 2024.... We hebben een vrij grote gemeente met heel wat adressen en dus heel veel ophaaldata. Krijg je een bericht 'de afvalwijzer klopt niet'.
Wat is het adres? Wat klopt er volgens u niet? Heeft u uberhaupt wel op '2024' geklikt????
MENSEN!!!
Afval bedrijven en automatisering, het is geen goede combinatie*sprak zij uit ervaring *