Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ashley5 schreef:Tazzey schreef:Ik ben ook helemaal klaar voor cozy herfst. En kerst is sowieso mijn meest favoriete tijd van het jaar. Heerlijk!
Als volgende maand de eerste kerstspullen in de winkel verschijnen, begin ik ook helemaal al naar de kerst toe te leven kan niet wachten! Hahaha!
Maar ik ben blij dat het 's nachts wel een beetje lijkt af te koelen volgende week. Alle ramen open gooien en hopen op het beste...
Ashley5 schreef:Tazzey schreef:Ik ben ook helemaal klaar voor cozy herfst. En kerst is sowieso mijn meest favoriete tijd van het jaar. Heerlijk!
Als volgende maand de eerste kerstspullen in de winkel verschijnen, begin ik ook helemaal al naar de kerst toe te leven kan niet wachten! Hahaha!
Maar ik ben blij dat het 's nachts wel een beetje lijkt af te koelen volgende week. Alle ramen open gooien en hopen op het beste...
Tazzey schreef:In Lisse schijnt een deel van de kerstshow al open te zijn. Ik ben echt een kerst gek maar dit is me echt nog even te vroeg. Ik ga meestal pas half november want ik ken mezelf, ik ga dan inkopen doen en wil dan alles decoreren.
Ik kijk er wel echt weer naar uit.
Maar goed, eerst de komende week door. Gelukkig lijken de nachten wel redelijk te blijven.
Christiene schreef:Die zag ik drie weken geleden al liggen