oomens schreef:fjord_brucht schreef:Dat mijn kat zeer waarschijnlijk allergisch is voor mijn edelpapagaai
Hè, dat is naar. Heeft hij dat ook bij ander gevogelte of eet hij dat wel zonder problemen?
Sta jij altijd aan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmyII schreef:Dat ik een su-pervet appartement hebt gezien, direct beschikbaar… Maar toch twijfel of ik de huur kan ophoesten, ik zou toch ook graag nog steeds blijven sparen.
Wat ben je als alleenstaande (zonder tuin/ moestuingelegenheid) per maand kwijt aan boodschappen ongeveer, heeft iemand daar een indruk van?
xPabloBokt schreef:AmyII schreef:Dat ik een su-pervet appartement hebt gezien, direct beschikbaar… Maar toch twijfel of ik de huur kan ophoesten, ik zou toch ook graag nog steeds blijven sparen.
Wat ben je als alleenstaande (zonder tuin/ moestuingelegenheid) per maand kwijt aan boodschappen ongeveer, heeft iemand daar een indruk van?
Wij zijn per week 75 euro per week kwijt. Dus ik zou zeggen 150 euro per maand als je alleen bent?
[***] schreef:xPabloBokt schreef:Wij zijn per week 75 euro per week kwijt. Dus ik zou zeggen 150 euro per maand als je alleen bent?
Ik ben alleen en daar red ik het echt niet mee. Ik zit op zeker €200.
AmyII schreef:Dat ik een su-pervet appartement hebt gezien, direct beschikbaar… Maar toch twijfel of ik de huur kan ophoesten, ik zou toch ook graag nog steeds blijven sparen.
marleen_88 schreef:AmyII schreef:Dat ik een su-pervet appartement hebt gezien, direct beschikbaar… Maar toch twijfel of ik de huur kan ophoesten, ik zou toch ook graag nog steeds blijven sparen.
Wij zijn met zijn tweeën tussen de 80 en 100 euro per week kwijt. Dus in jouw geval zou ik zeker uitgaan van €250,- per maand. Hopelijk kun je dit appartement betrekken.
AmyII schreef:Ja met die stijgende prijzen in het achterhoofd ben ik ook wat voorzichtig met particuliere huur… Maarja, ik moet toch ergens heen
Cowboy55 schreef:Urbanus schreef:Hi ik ben Schimpie!
NEE NEE NEE! Gewoon Nee.
oomens schreef:Urbanus schreef:Sta jij altijd aan?
Tegenwoordig nog iets vaker dan vroeger. Vooral tijdens de nachten merk ik verschil.
Cowboy55 schreef:AmyII schreef:Ja met die stijgende prijzen in het achterhoofd ben ik ook wat voorzichtig met particuliere huur… Maarja, ik moet toch ergens heen
Hey, als je dat appartement echt geweldig vindt en je zit in de buurt van de genoemde bedragen qua levensonderhoud: doen. Probeer vooral niet tegen de stijgende huizenprijzen aan te sparen. Dat redde je 30 jaar geleden al niet en dat kun je nu helemaal schudden.
friendly schreef:Urbanus schreef:Hi ik ben Schimpie!
En zo is je volgende bokt naam geboren
Ineke2 schreef:AmyII schreef:Dat ik een su-pervet appartement hebt gezien, direct beschikbaar… Maar toch twijfel of ik de huur kan ophoesten, ik zou toch ook graag nog steeds blijven sparen.
Ik was afgelopen maand 107,49 euro kwijt aan boodschappen. Als alleenstaande.
Ik haal geen thuisbezorgd oid, kook gewoon zelf.
Oja 1x uit eten geweest en dat niet meegerekend.
Urbanus schreef:Ik wil lekker in m'n hangmat liggen buiten maar de muggen zijn echt bizar aanwezig