Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Je kan van tijd tot tijd even iets groots van metaal met je platte hand aanraken. Ik leg vaak mijn handen even op de verwarmingsradiator om te ontladen.
Momenteel droog ik de was in huis, gebruik geen droger. Lekker de luchtvochtigheid in huis omhoog halen.
fjordjes schreef:Picopico schreef:Ik krijg de hele tijd schokjes van allerlei objecten in huis. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik ben kennelijk heel statisch ofzo
Handen hydrateren helpt ook, en eerst even ontladen helpt ook.
Veulen84 schreef:Ik hoorde van de week dat je dan een plant zou moeten aaien. Heb het nog niet getest alleen.
Britta31 schreef:Ook een cactus?
Sheran schreef:Geen rubberen zolen dragen in huis.
Palmera schreef:Weet iemand een duidelijke app/site waar ik kan uitrekenen hoeveel water ik per dag/week/ofzo verbruik?
Ik ben bezig met een waterrecht. Zou 227 liter water per dag genoeg zijn voor 1 persoon en 3 honden?
Palmera schreef:Weet iemand een duidelijke app/site waar ik kan uitrekenen hoeveel water ik per dag/week/ofzo verbruik?
Ik ben bezig met een waterrecht. Zou 227 liter water per dag genoeg zijn voor 1 persoon en 3 honden?
fleurtjeuh schreef:Waarom bellen zo veel mensen met hun telefoon op luidspreker?
In het begin van de mobieltjes was dat helemaal niet zo voor mijn idee
Waarom is dat nu anders?